Jump to content

Problema e36 temperatura motor


Recommended Posts

Salut baieti. Am si eu o problema la e36 318i m40. Problema consta in faptul ca atunci cand am pornit motorul dupa ce a stat masina vreo 4 ore oprita, am pornit iar acul care indica temperatura motorului era cam in 30-40 grade. Am coborat pana la primul semafor ( cateva sute de metri ) iar acul a ajuns in 90 de grade. Am stat la semafor cateva secunde si am ramas surprins cum acul de la temperatura cobora precum coboara acul de la turometru ( putin mai incet ). O acceleram putin pe liber si acul se ridica usor pana in 90. O lasam putin la relanti si iar ajungea in 40-50 grade si tot asa. In mers ramanea la 90 de grade. Pana la urma s-a stabilizat la 90 grade. Am mai patit de 2 ori dar acum vreo 2 luni, respectiv vreo 4-5 luni sa-mi urce apa in 120 grade ( dar dupa ce am completat cu antigel a disparut problema cu urcatul apei peste 90 grade ).

 

Solutia?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti. Am si eu o problema la e36 318i m40. Problema consta in faptul ca atunci cand am pornit motorul dupa ce a stat masina vreo 4 ore oprita, am pornit iar acul care indica temperatura motorului era cam in 30-40 grade. Am coborat pana la primul semafor ( cateva sute de metri ) iar acul a ajuns in 90 de grade. Am stat la semafor cateva secunde si am ramas surprins cum acul de la temperatura cobora precum coboara acul de la turometru ( putin mai incet ). O acceleram putin pe liber si acul se ridica usor pana in 90. O lasam putin la relanti si iar ajungea in 40-50 grade si tot asa. In mers ramanea la 90 de grade. Pana la urma s-a stabilizat la 90 grade. Am mai patit de 2 ori dar acum vreo 2 luni, respectiv vreo 4-5 luni sa-mi urce apa in 120 grade ( dar dupa ce am completat cu antigel a disparut problema cu urcatul apei peste 90 grade ).

 

Solutia?

 

Multumesc.

Senzorul de temperatura sau termostatul. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

senzor temperatura. sau ceasul din bord a luat pe pustiu. Nu poate sa varieze temperatura la apa cu 40 de grade in cateva secunde. :p ai raporta un record mondial la racirea lichidului la un motor.... hahaha
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru linistea ta ,eventual uitate la termostat,de obicei poate sa aiba depuneri pe el ,si asta iti poate fi una din probleme sau cum spun si baietii de sus senzorul de la temperatura.Bafta!
Link to comment
Share on other sites

senzor temperatura. sau ceasul din bord a luat pe pustiu. Nu poate sa varieze temperatura la apa cu 40 de grade in cateva secunde. :p ai raporta un record mondial la racirea lichidului la un motor.... hahaha

Sa sti ca apa scade rapid daca termostatul ramane deschis, si spre exemplu mergi cu ea in oras incet se ridica iar cum o iei putin la ture mai mari scade instant apa in cateva secunde vizibil pe ac!Si la frane de motor iara scade bine temperatura la apa!O sa vezi ca tot la termostat ajungi!

Link to comment
Share on other sites

Sa sti ca apa scade rapid daca termostatul ramane deschis, si spre exemplu mergi cu ea in oras incet se ridica iar cum o iei putin la ture mai mari scade instant apa in cateva secunde vizibil pe ac!Si la frane de motor iara scade bine temperatura la apa!O sa vezi ca tot la termostat ajungi!

Eu la a mea cand mi a cazut termostatul erau vreo -20 de grade afara. Se blocase pe deschis si chiar si in conditiile temperaturi de afara cu mai mult de 10-20 grade ( cu caldura pornita) nu scadea nici la 130 la ora si nu se intampla in cateva secunde in nici un caz Si acum sunt vreo 20 de grade afara cu plus ... este exclus.. Sa scada temperatura la lichidul de racire cu 40 de grade in cateva secunde nu ar fii posibil nici la la -40 de grade.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca dupa ce scade odata sau de doua ori si se ridica inapoi in 90 de grade, se stabilizeaza acolo si sta linistit.

Aveti idee ce culoare are senzorul de temperatura ( sonda )? E cea cu mufa verde sau cea cu mufa neagra? Am luat unul de la dezmembrazi sa vad daca el este de vina ca mai apoi sa cumpar unul nou. Nu as vrea sa-l schimb aiurea.

 

Cel de la dezmembrari a spus ca cel negru daca nu are calcar ( de la apa ) pe el nu are cum sa indice temperatura, iar cel verde pe care l-am luat de altfel are calcar pe el. Asadar este adevarat? Cel verde se ocupa de indicarea temperaturii?

Link to comment
Share on other sites

Asadar cel negru ar trebui sa fie dus la mine nu?

 

Am gasit un filmulet pe youtube in care exista aceeasi problema ca la masina mea.

Face fix asa, iar la un moment dat se stabilizeaza in 90 de grade. Solutia? Care senzor e dus? 11 sau 13 de pe realoem?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1381&hg=11&fg=15

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat cei doi senzori ( noi, comandati dupa serie motor ) si cand am montat admisia la loc si am pornit motorul am constatat ca temperatura era in 90 de grade, dupa care a urcat pana la urmatoarea linie ( nu la ultima, ci la penultima) si ramane acolo constant. Trebuie pusa masina pe tester sa-i sterg vreo eroare ceva sau care ar fi problema?

O a doua problema aparuta e aceea ca dupa ce am montat tot si am pornit parca imi merge motor in trei timpi. Bujiile erau vechi insa inainte de a schimba senzorii nu mergea asa urat la relanti. E posibil sa se fi dus o bujie de tot asa dintr-o data?

 

PS: cand am pornit prima data dupa ce am montat termostatul nu s-a deschis, insa dupa ceva timp s-a deschis.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.