Jump to content

Verificare KM


raresh19

Recommended Posts

nu stiu de ce uni considera ca moatoarele bmw sunt f fiabile. Au alte calitati mai degraba decat fiabile. Intr adevar cateva din ele au fost durabile dar nu atat de durabile cat unul omolog de pe un mercedes...

 

 

pai cum iti imaginezi ca sunt atatea masini(BMW) si toate cu nr de KM de pana la 1 mil poate si inca merg(E30; E46, etc) si inca se dau astia mari jmecheri cand au cate o cazatura din astea.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai cum iti imaginezi ca sunt atatea masini(BMW) si toate cu nr de KM de pana la 1 mil poate si inca merg(E30; E46, etc) si inca se dau astia mari jmecheri cand au cate o cazatura din astea.....

e46 cu 1 mil de km? where? si ce motor? ala de 2000 diesel nu atinge acei km si cele pe benzina sincer ma indoiesc fara segmetare. 330d este posibil atinga daca e bine intretinut. e30 poate sa atinga acel numar de km se faceau mult mai responsabil bmw urile pe vremea aia.

cat despre modelele noi la ce hibe au sincer m as mira sa ajunga si la 500 k

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

n47 2000 diesel i se rupe lantul de la distributie se plang f multi pe forum. Au fost cazuri si la cele de 3000 diesel. Cad ca la nebuni turbinele deci sanse mari sa o ia pe ulei la un om necunoscator. Cad injectoare destul de rpd nu prind 200 de k si daca ai noroc sa se blocheze pe deschis iti topesc pistoanele. Un nene vad ca se plange ca se duc si pompele de ulei.... vrei sa continui? Cele pe benzina nu stiu dar poti afla diverse probleme dupa topicurile americanilor Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

la benzinare am vazut ca pica senzorii cel mai des. Motorul, cutia , diferentialul .. merg brici insa debitmetrul , sonde lambda, termostat etc .. cam pica si nu sunt ieftine. Un debitmetru poate ajunge si pana la 1400 ron iar o sonda 800 ron x 4 buc (320i in sus) ...
Link to comment
Share on other sites

sa nu imi spui ca daca iti spunea dealerul ca are 184K in loc de 107K tot o luai ... pentru multi conteaza mai mult nr de km decat starea masinii de aia se si dau in prostie inapoi :thumbsup:

Asa e.. pentru multi conteaza atat de mult numarul de km incat ignora altele la o masina. Asa castiga si samsarii, orice masina cu 130 000 km, 90 000 (km dati inapoi) se vinde imediat pe cand una cu 200-250 000 (km reali) ori nu o dai ori o dai cu 2000-3000 sub pretul pietei.

Edited by Bmw32oCi
Link to comment
Share on other sites

Asa e.. pentru multi conteaza atat de mult numarul de km incat ignora altele la o masina. Asa castiga si samsarii, orice masina cu 130 000 km, 90 000 (km dati inapoi) se vinde imediat pe cand una cu 200-250 000 (km reali) ori nu o dai ori o dai cu 2000-3000 sub pretul pietei.

 

si aia cu 250 000km , o cumpara samsarul si ajunge mai scumpa la vanzare si cu 130 000.

Link to comment
Share on other sites

km sunt esentiali la masina dar pentru mine nu conteaza asa mult pe cat conteaza starea ei. Multa lume se uita doar la km. Si daca ar avea 100 000 km reali asta nu inseamna ca masina e boboc, ea poate fi uzata in 100 000 km cat una la 350 000 condusa de un om care o intretine si o duce la service regulat. De aceea se spune ca masinile din strainatate sunt mai bune pentru ca acolo nu e asa mult praf, calitatea benzinei e alta , drumurile sunt foarte bune, service-uri puse bine la punct cu mecanici competenti plus ca majoritatea nu se zgarceste la o bucsa sau schimb de ulei, iar itp-ul nu este trecut ca la noi cu 50-100 de lei spaga cu noxe peste limita sau jocuri in articulatie, caseta etc. Si mai e o chestie.. multi care isi cumpara bmw le alearga .. nu cred ca ar fi o problema asta pentru ca sunt facute pentru asa ceva insa schimburile de ulei si de piese care prezinta uzura trebuiesc facute corespunzator si la timp altfel pica in lant multe piese. Edited by ebenize
Link to comment
Share on other sites

Am gĂŁsit in Germania un Audi la dealer Audi (nu VW) care avea km dați ĂŽnapoi, asa ca nu cumpĂŁrați cu ochii ĂŽnchiși nici de acolo. Șansele sunt mult mai mici dat tot exista. La ei e o problema cu leasing-ul ca au limita anuala de km.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am gĂŁsit in Germania un Audi la dealer Audi (nu VW) care avea km dați ĂŽnapoi, asa ca nu cumpĂŁrați cu ochii ĂŽnchiși nici de acolo. Șansele sunt mult mai mici dat tot exista. La ei e o problema cu leasing-ul ca au limita anuala de km.

adik daca imi iau masina din germania in leasing ma obliga sa merg cati km vor ei? wtff

Link to comment
Share on other sites

Nu te obliga sa mergi un nr.de kilometri,doar ca daca depasesti km trecuti in contract platesti mai mult.Se considera ca masina se devalorizeaza mai mult si in caz ca o dai inapoi ei trebuie sa fie asigurati ca o vand cu restul de bani pe care trebuie sa-i mai dai.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

km sunt esentiali la masina dar pentru mine nu conteaza asa mult pe cat conteaza starea ei. Multa lume se uita doar la km. Si daca ar avea 100 000 km reali asta nu inseamna ca masina e boboc, ea poate fi uzata in 100 000 km cat una la 350 000 condusa de un om care o intretine si o duce la service regulat. De aceea se spune ca masinile din strainatate sunt mai bune pentru ca acolo nu e asa mult praf, calitatea benzinei e alta , drumurile sunt foarte bune, service-uri puse bine la punct cu mecanici competenti plus ca majoritatea nu se zgarceste la o bucsa sau schimb de ulei, iar itp-ul nu este trecut ca la noi cu 50-100 de lei spaga cu noxe peste limita sau jocuri in articulatie, caseta etc. Si mai e o chestie.. multi care isi cumpara bmw le alearga .. nu cred ca ar fi o problema asta pentru ca sunt facute pentru asa ceva insa schimburile de ulei si de piese care prezinta uzura trebuiesc facute corespunzator si la timp altfel pica in lant multe piese.

 

 

buna remarca/completarea la tot ceea ce am zis in posturile anterioare ;)

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

cum sa ti o ora masina in forja? si nici nu-i a ta .

 

pai nu trebuie sa o testez??? in ce consta testu? dau o tura si am cumparato si a doua zi pica toate pe ea?? am forjatoa la maxim ca a zis ca pot sa-i fac ce vreau, si am vrut sa fiu sigur ca nu are vre-o eroare stearsa care reapare sau altceva... inafara de asta am mai verificat partea mecanica, bucsaraie ca altceva ce..

 

tu cum testezi o masina cand o cumperi?

Edited by nutu 18
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pai nu trebuie sa o testez??? in ce consta testu? dau o tura si am cumparato si a doua zi pica toate pe ea?? am forjatoa la maxim ca a zis ca pot sa-i fac ce vreau, si am vrut sa fiu sigur ca nu are vre-o eroare stearsa care reapare sau altceva... inafara de asta am mai verificat partea mecanica, bucsaraie ca altceva ce..

 

tu cum testezi o masina cand o cumperi?

intr-un service...sau o cumpar dintr-o sursa buna (de exemplu reprezentanta)

eu nu as masina sa o rupa unu o ora .

Link to comment
Share on other sites

tare sunt curios cine da masina la vanzare sa o forjeze cineva o ora la maxim.... daca ai 2 3 pretendenti de astia pe luna numai ai ce sa vinzi..... hahahah

nici noua la bavaria nu ti o da aia sa o forjezi cum crezi tu o ora...... poti sa te faci pilot de incercari ca sa iti continui pasiunea

Il mai stii pe baiatul ala care ti a zis ca poti sa ii faci ce vrei? ca as vrea si eu incerc ceva ce mi am dorit mereu , la 180 sa o bag in treapa 1 sa vad ce se petrece sau in marsalier.

Dupa ii zic ca s a aprins ceva in bord si ca nu o mai vreau ahahahah si ca a sarit si un pinion din cutie in masina

Edited by malasorte
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

asta este alta treaba, ca nu ati lasao sa o forjeze, sa fiu sincer nici io acuma n-as lasao cu toate ca sunt sigur pe ea

 

omu vroia sa o vanda, avea si numerele expirate... mi-a zis ca pot sa fac orice test si am trecut la treabathumbsup.png

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

si daca avea toti senzorii masluiti? eu cred ca o diagnoza de 50 -100 de lei si o verificare la suspensie plus articulatie (care la multe serviceuri e gratuita sau max 30 ron) ar fi fost mult mai eficient. Forja ii dai sa vezi cum trage de caii respectivi , daca bate ceva, daca trage stanga dreapta, daca franeaza corespunzator si cum intra in viteze in sarcina. Teste de maxim 5-10 min si nici nu te injura propietarul dupa ce pleci. Oricum fiecare face, cumpara ce vrea si cum crede ca e mai bine sa ramana impacat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

io am vrut sa fiu sigur ca nu pica cv pe la motor, forja am dato cu acordu proprietarului, el zicea sa-i dau sa vad ca trage bine si nu se intampla nimic, chiar sunt multumit de motor, nu am schimbat nimic la motor in 35k cat am facut de cand am luat masina si merg destul de turat schimb vitezele intre 2500-3500 sau peste la nevoie in cate o depasire
Link to comment
Share on other sites

de exemplu motorul daca are o probleme la cuzineti sau bolt nu vei observa daca ii dai in nas ca nebunu. De exemplu daca are probleme la cuzineti la linie se observa cel mai bine la relanti. Astea sa iei masina sa ii rupi dinti sa vezi daca e buna se aplica poate la daciile 1310. In turatii f mari zgomotele se atenueaza pentru ca motorul se echilibreaza. Un motor praf poate sa fuga ca nebunu ..... nu are treaba. Aveam un prieten cu mercedes e300 motorul era in batista amesteca uleiul cu apa consuma 20 la suta dar fugea ma dar fugea ahahahha Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut. Am si eu un e46 320D din 2003, in bord am 122k mile ~200k km (locuiesc in Irlanda) zilele trecute am fost la mecanic sa-mi rezolv o problema cu inchiderea centralizata unde a pus testerul si a verificat si km. In ceasul de bord si blocul de lumini (2 din cele 3 locuri unde se inregistreaza kilometrajul) sunt 200k km, dar in imobilizator si in cheie sunt 268k km. Eu ma gandesc la varianta ca in trecut imobilizatorul poate a fost schimbat pentru a putea folosi alta cheie iar acel numar de km este ramas de pe masina din care provine, de indata ce am avut probleme cu cheia de cand am cumparato.

O cheie noua la reprezentanta este ~200 E, iar o cheie cu butuc + unitate imobilizator este intre 50 si 100 E e-bay sau poate mai ieftina de la dezmembrari, de aceia ma gandesc la varianta asta. Masina fizic nu arata ca ar avea 260k km. Asta este o parere de a mea, nimic sigur, este cineva care are cunostinte de cauza sau s-a ivit de o astfel de problema ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

eu am un e 46 din 2000 316 i are 156 000 km masina o am de un an are un motor 1.9 benzina masina arata impecabil fara nici o uzura la volan schimbator sau cotiere usi manere etc oare o avea km reali? mai am o alta problema de ceva timp vad ca imi scapa ceva antigel gasesc ud in partea dreapta pe scut pe unde o fii buba multumesc

 

o alta problema cand pornesc motorul martorul de ulei se stinge dupa cateva secunde asta inseamna ca este vreo problema?multumesc

Edited by bilea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.