Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme radiator BMW E39 525 TDS


Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema la masina, poate careva dintre voi ma poate ajuta cu un sfat ceva.

Mi s-a rupt "stutul cu cot" care iese din radiator de la motor, in acel "stut" intra furtunul de la vasul de expansiune. Din ce am vazut eu, este demontabila acea chestie. O gasesc separat, aveti idee? Se poate face "o improvizatie", ceva? Nu as vrea sa schimb radiatorul doar pt asta.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o problema la masina, poate careva dintre voi ma poate ajuta cu un sfat ceva.

Mi s-a rupt "stutul cu cot" care iese din radiator de la motor, in acel "stut" intra furtunul de la vasul de expansiune. Din ce am vazut eu, este demontabila acea chestie. O gasesc separat, aveti idee? Se poate face "o improvizatie", ceva? Nu as vrea sa schimb radiatorul doar pt asta.

 

Multumesc,

Nu e demontabila,e turnata. Trebuie sa schimbi tot radiatorul . Asa am patit si eu. Am luat radiator Niessens.

Link to comment
Share on other sites

depinde cum este rupt, dar s-ar putea improviza ceva cu o teava un pic mai mare in diametru decat gaura interioara a bucatii din stut ramasa pe radiator, bagata fortata un pic treava si ar trebui sa tina

 

pot confirma ca este demontabila( si pe original si pe nissens) - am demontat eu, are o garnitura care face etansarea fara scurgeri intre corpul radiatorului si stut, iar la capatul din interior spre varf are 3 decupaje si la margine diametrul e putin marit - pt a permite introducerea in gaura dar si pt a numai putea iesii afara.

incerca sa gasesti un stut intreg la vreun radiator defect, poate a schimbat de curand vre-un coleg radiatorul si te poate ajuta, iar ca sa il scoti din radiatorul defect trebuie sa desfaci capacul lateral de pa corpul principal de aluminiu.

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

depinde cum este rupt, dar s-ar putea improviza ceva cu o teava un pic mai mare in diametru decat gaura interioara a bucatii din stut ramasa pe radiator, bagata fortata un pic treava si ar trebui sa tina

 

pot confirma ca este demontabila( si pe original si pe nissens) - am demontat eu, are o garnitura care face etansarea fara scurgeri intre corpul radiatorului si stut, iar la capatul din interior spre varf are 3 decupaje si la margine diametrul e putin marit - pt a permite introducerea in gaura dar si pt a numai putea iesii afara.

incerca sa gasesti un stut intreg la vreun radiator defect, poate a schimbat de curand vre-un coleg radiatorul si te poate ajuta, iar ca sa il scoti din radiatorul defect trebuie sa desfaci capacul lateral de pa corpul principal de aluminiu.

salut, am rezolvat problema :D , am luat alt radiaotor si am luat decat stutul, nu am gasit la nimeni. M-a costat ceva "stutul".

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.