Jump to content

motor incins in oras


geobeks

Recommended Posts

sal! 320 , 136 cp. Aveti ceva idei in legatura cu : se incalzeste f repede apa in motor , adik daca merg chiar si cateva sute de metrii in oras apa urca imediat la 90 . Daca merg 5-10 minute in aglomeratie , si ridic capota ,mare calvar , nu poti pune mana pe pasticele de la motor frige de rupe.si in acest moment clantane motoru cam tare ,si e puturoasa. Daca ies cu ea la drum lung si opresc dupa 500m motorul este rece ,merge frumos si trage f bine atat in treptele inferioare cat si superioare. E normal sa friga asa rau motorul in oras??? Ce crede ti ca poate fi?!!!!multumesc!!
Link to comment
Share on other sites

sal! 320 , 136 cp. Aveti ceva idei in legatura cu : se incalzeste f repede apa in motor , adik daca merg chiar si cateva sute de metrii in oras apa urca imediat la 90 . Daca merg 5-10 minute in aglomeratie , si ridic capota ,mare calvar , nu poti pune mana pe pasticele de la motor frige de rupe.si in acest moment clantane motoru cam tare ,si e puturoasa. Daca ies cu ea la drum lung si opresc dupa 500m motorul este rece ,merge frumos si trage f bine atat in treptele inferioare cat si superioare. E normal sa friga asa rau motorul in oras??? Ce crede ti ca poate fi?!!!!multumesc!!

 

Atata timp cat e la 90 de grade nu vad care ar fi problema. E comun la dieseluri sa aiba unele dificultati vara la temperaturi foarte ridicate in aglomeratie.

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat e la 90 de grade nu vad care ar fi problema. E comun la dieseluri sa aiba unele dificultati vara la temperaturi foarte ridicate in aglomeratie.

da...multumesc pentru raspuns..eu am mai avut diesel renault si parca nu se incalzea asa tare...de mecanici ma m saturat si eu ...mie frica sa merg iar cu ea sa dea iar baietii cu preusupuneri......

Link to comment
Share on other sites

pai tie 90 de grade ti se pare o temperatura mica? ? ? cum ai vrea sa fie plasticele reci? e normal atat timp cand nu presiune f mare in instalatie e ok. daca nu trece de jumate indicatorul la temp. vara cand pornesti motorul antigelul are deja 30 de grade asa ca e logic sa se incalzeasca mai rpd. Daca trece nu e deloc bineeee. DAca iti trece de 90 atunci masina devine puturoasa ca ti o limiteaza calculatorul masini sa nu prajesti chiulasa. ....
Link to comment
Share on other sites

da...multumesc pentru raspuns..eu am mai avut diesel renault si parca nu se incalzea asa tare...de mecanici ma m saturat si eu ...mie frica sa merg iar cu ea sa dea iar baietii cu preusupuneri......

da nu inteleg ce ai tu de deschis capota si sa pui mana pe acolo,, normal ca te frige daca pui mana unde nu trebe

Link to comment
Share on other sites

ca un alt detaliu : in iarna cand am pornit o data caldura s a auzit un fasait si dintr o data sa aburit tare parbrizul si se simntea un miros un miros ciudat in masina...., dupa aceasta faza uneori daca aveam apa a 90 si dadeam drumul la caldura ,acu cobora usor aproape de minim si caldura nu prea baga.....oare treaba asta are vreo legatura?!!!
Link to comment
Share on other sites

Am mai citit pe undeva simptomele astea. Li se fisurase radiatorul/caloriferul din bord, cel prin care trece antigelulcald si-ti incalzeste si masina. Ai avut scaderi ale nivelului de antigel?

da asta e clar de la radiatorul dinauntru...

Link to comment
Share on other sites

ca un alt detaliu : in iarna cand am pornit o data caldura s a auzit un fasait si dintr o data sa aburit tare parbrizul si se simntea un miros un miros ciudat in masina...., dupa aceasta faza uneori daca aveam apa a 90 si dadeam drumul la caldura ,acu cobora usor aproape de minim si caldura nu prea baga.....oare treaba asta are vreo legatura?!!!

Daca pornesti clima pe cald iarna cand temperatura lichidului de racire este deja la 90 de grade, e normal ca acul sa coboare spre minim, dupa care se ridica iar intr-un anumit timp.

Link to comment
Share on other sites

Daca pornesti clima pe cald iarna cand temperatura lichidului de racire este deja la 90 de grade, e normal ca acul sa coboare spre minim, dupa care se ridica iar intr-un anumit timp.

serios? eu la nici un bmw care l am condus iarna nu s a intamplat asa ceva.....

Link to comment
Share on other sites

Am mai citit pe undeva simptomele astea. Li se fisurase radiatorul/caloriferul din bord, cel prin care trece antigelulcald si-ti incalzeste si masina. Ai avut scaderi ale nivelului de antigel?

da...scadea temp apei cand dadeam drumu la caldura

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.