Jump to content

bmw e46 320d 110kw 2004 AUTOMATIC


Recommended Posts

nu am apucat sa resoftez inca... sa bulit hdd-ul la laptop... iar toata ziua am cautat DIS v57 si SSS v32 pt ibm t30 pe net... si nu gasesc ceva functional de nici o culoare...

 

am tot tras fel de fel de ghost-uti, imagini de 50gb, dar nu booteaza sau baga eroare, inca mai caut sper sa gesesc ceva functional si revin....

Link to comment
Share on other sites

Problema e de la cutie/convertor 100% . La cutiile alea (5Hpxx probabil) e intrebare clasica de diagnoza : "Tremura la 100-120 km/h in ultima treapta ? "grin.png

Cu convertorul scapi relativ ieftin, la cutie un rebuild e mai costisitor.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

problema asta o am si eu,la 320d automat, pe la 70km/h,cand merg usor nu accelerez tare, imi vibreaza masina,pe la 1500 rpm,am schimbat uleiul in cutie la reprezentanta la mercedes si la fel face. Miau zis ca daca mai face asa,este convertizorul.AI rezolvat problema?

era cineva care recomanda un service in bucureesti.

Link to comment
Share on other sites

se poate testa convertizorul sa fii sigur.

Iti trebuie valorile de stall speed si pe tester urmarit RPM , daca valoarea de stall speed e mai mare si cu 50 de rpm, e dus convertizorul. Valorile de stall speed sunt in manualul bentley sigur, poate o fi si in autodata.

 

Cam ciudat, la motorizarea ta tin foarte mult cutiile,pica extrem de rar, dar probabil daca nu ai schimbat uleiul ever.. cam asta e rezultatul

Vestea buna e ca e ieftina o cutie dinasta o iei cu 350 de euro maxim de la dezmembrari.

 

Faza e sa nu o iei de pe un diesel mare, sa fie de pe un benzinar eventual, e mult mai putin solicitata si deci mai durabila.

Link to comment
Share on other sites

face exact la 1400 - 1500 rpm, la 70 km/h la 120 km/h la 120 banuiesc ca e in jur de 2000 rpm cu aproximaxie... dar cel mai des face la 1400 - 1500 cand urc un pod sau ceva..

 

chiar daca merg constat cu 70-75 km/h si e un pod sau ceva intra in rezonanta, in vibratie puntea spate tare....

fratica verifica bine suportii la cardan

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

DOMI am cautat in manual valorile de stall speed de mi-au sarit capacele. Nu am nici o tangenta cu mecanica. Daca ai putea sa ma ajuti, eu si multi alti colegi, ti-am ramane recunoscatori. Masina este un e46, 320D, 150 cai din 2004. Poti sa imi dai tu aceste valori si eventual sa ne faci si un mic tutorial de testare? Saptamana trecuta am mai fost la un "mecanic sef" care ma punea sa schimb cutia de viteze. M-am cam saturat sa schimb lucruri pe masina si pe urma sa aud "se pare ca nu e de la asta". Daca mai schimb cutia de viteze si motorul, inseamna ca mi-am facut masina noua...

 

Update...Mi-am resetat cu INPA cutia de viteze (chestia aceia care "invata" cutia stilul de condus al soferului) si acum mi se pare ca a inceput sa smuceasca din cand in cand la schimbare. O alta chestie pe care am observat-o este ca uneori la plecarea mai brusca de de pe loc, desi acul ajunge in 4500 de ture, cutia ezita vreo 2 secunde pana sa schimbe treaba a doua... Ai idee care este numarul de km in care cutia iti urmareste stilul de mers?

 

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
ma alatur si eu voua pe acest topic. Am un 320d 110kw din 2002. La mine trepidatiile se manifesta in felul urmator: daca merg cu ea constant dupa 100km/h chiar si sub incepe sa trepideze si se simte ca sar auzi in spate, iar daca iau picioru dupa acceleratie sau o accelerez nu mai face. vorbesc in Drive mode nu am incercat in sport sau manual. Am cutie SMG triptronic. se simte exact acceasi vibratie ca atunci cand mergi pe dungile alea intrerupte dupa marginea asfaltului. Bucsile si telescoapele sunt impecabile. La mine ce ar putea fi??
Link to comment
Share on other sites

referitor la adaptarea la stilul de condus ea are un algoritm care verifica cam la fiecare 10-15 min (in functie de model de cutie, soft instalat etc..) stilul de mers si schimba harta dupa caz.

Ce ai resetat tu e altceva.

din pacate nu am documentatie de e46 ca eu am e34, si am doar pentru asta.

in manualul bentley de e34 e specificat la capitolul despre cutia automata.

In TIS la fel, trebuie sa fie pe undeva o sectiune despre diagnosticarea cutiei, tin minte ca m-am uitat odata acu ceva timp pentru un e38, si era, banuiesc ca e si la celalte, ca doar trebuie sa aibe si o metoda alternativa de diagnosticare in fara de desfacutul cutiei, o operatie care e foarte costisitoare, intra un 8-9h de manopera ca popa..

night runer si la tine cam tot aia ar fi .. convertizorul

Cardanul, rulmentul de la el si flansa se manifesta la plecari de pe loc in general.

Dar ma repet, e doar o parere, trebuie facuta o diagnosticare precisa

si ai cutie automata steptronic, nuSMG, SMG a fost doar pe M-uri si alte cateva modele exclusive, nu pe 320d

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

salutare!

exact aceeasi problema o am si eu la 320d-ul meu, 110 kW din 2004; masina are 187000 km.

cel de la care am cumparat masina, din DE, mi-a spus ca nu a schimbat niciodata uleiul din cutia de viteze.

la viteza de aproximativ 70 km/h intra in trepidatie, la 1500-1700 tr/min. daca decelerez sau aclelerez dispare trepidatia. daca e pe tempomat, intra in vibratie si asa ramane. repet, doar cand da de un deal, de urcare lina, daca e urcare mai abrupta, schimba in treapta inferioara si nu se mai aude. cred ca am auzit trepidatul respectiv si la viteza de 120 km/h;

a rezolvat cineva problema respectiva sau inca nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Va reamintesc problema mea si anume: Dimineata (nu si in cursul zilei) cand pun maneta de viteza in Drive trebuie sa stau vreo 10- 15 sec pentru a pleca masina de pe loc, in Reverse merge brici din prima. Apoi , in cursul zilei, merge fara nici o problema. Am mers la un service de reparatii cutii automate recomandat pe forum si mi-a zis ca cutia nu da nici o eroare si ca e POSIBIL sa fie convertorul de cuplu. Solutia lor este: duc masina acolo, demonteaza cutia, scoate convertorul si il trimite in Germania(cica) la reconditionat, dupa ce il primeste inapoi face operatiunile in ordine inversa.Costuri: reconditionat convertor 3000 ron, manopera demontat-montat cutie 100Euro, schimb ulei si filtru 1200 ron. Deci cam 1000 euro toata socoteala. Eu zic sa mai merg pana cand pica de tot si dupa aia am 2 variante: ori merg pe varianta de mai sus ori imi pun cutie manuala (cumpar cutie, pedalier, maneta de viteza cu articulatii, primul segment de cardan). Una peste alta este cam aceasi cheltuiala dar scap definitiv de problemele cutiilor automate, mentenanta scumpa, reduc consumul de combustibil. Dezavantaj- comoditatea care ti-o confera o cutie automata. CE SA FAC?

Multumesc anticipat pentru pareri/sfaturi.

 

E46/320d/2003/110kw/automata.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va reamintesc problema mea si anume: Dimineata (nu si in cursul zilei) cand pun maneta de viteza in Drive trebuie sa stau vreo 10- 15 sec pentru a pleca masina de pe loc, in Reverse merge brici din prima. Apoi , in cursul zilei, merge fara nici o problema. Am mers la un service de reparatii cutii automate recomandat pe forum si mi-a zis ca cutia nu da nici o eroare si ca e POSIBIL sa fie convertorul de cuplu. Solutia lor este: duc masina acolo, demonteaza cutia, scoate convertorul si il trimite in Germania(cica) la reconditionat, dupa ce il primeste inapoi face operatiunile in ordine inversa.Costuri: reconditionat convertor 3000 ron, manopera demontat-montat cutie 100Euro, schimb ulei si filtru 1200 ron. Deci cam 1000 euro toata socoteala. Eu zic sa mai merg pana cand pica de tot si dupa aia am 2 variante: ori merg pe varianta de mai sus ori imi pun cutie manuala (cumpar cutie, pedalier, maneta de viteza cu articulatii, primul segment de cardan). Una peste alta este cam aceasi cheltuiala dar scap definitiv de problemele cutiilor automate, mentenanta scumpa, reduc consumul de combustibil. Dezavantaj- comoditatea care ti-o confera o cutie automata. CE SA FAC?

Multumesc anticipat pentru pareri/sfaturi.

 

E46/320d/2003/110kw/automata.

Nici un sfat ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Eu zic sa reconditionezi cutia, macar ai o garantie. De ce sa te apuci de niste modificari destul de dificile cu cutia manuala luata la SH probabil fara garantie? In plus de asta nu merita sa renunti la confortul unei cutii automate.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema e de la cutie/convertor 100% . La cutiile alea (5Hpxx probabil) e intrebare clasica de diagnoza : "Tremura la 100-120 km/h in ultima treapta ? "grin.png

Cu convertorul scapi relativ ieftin, la cutie un rebuild e mai costisitor.

aceleasi simptome cum are colegu am si eu...si cutia mea e manuala...si tot nu ii dau de cap:(

Link to comment
Share on other sites

Cand accelerezi in drive,urca turometru?

Da, urca

 

Va reamintesc problema mea si anume: Dimineata (nu si in cursul zilei) cand pun maneta de viteza in Drive trebuie sa stau vreo 10- 15 sec pentru a pleca masina de pe loc, in Reverse merge brici din prima. Apoi , in cursul zilei, merge fara nici o problema. Am mers la un service de reparatii cutii automate recomandat pe forum si mi-a zis ca cutia nu da nici o eroare si ca e POSIBIL sa fie convertorul de cuplu. Solutia lor este: duc masina acolo, demonteaza cutia, scoate convertorul si il trimite in Germania(cica) la reconditionat, dupa ce il primeste inapoi face operatiunile in ordine inversa.Costuri: reconditionat convertor 3000 ron, manopera demontat-montat cutie 100Euro, schimb ulei si filtru 1200 ron. Deci cam 1000 euro toata socoteala. Eu zic sa mai merg pana cand pica de tot si dupa aia am 2 variante: ori merg pe varianta de mai sus ori imi pun cutie manuala (cumpar cutie, pedalier, maneta de viteza cu articulatii, primul segment de cardan). Una peste alta este cam aceasi cheltuiala dar scap definitiv de problemele cutiilor automate, mentenanta scumpa, reduc consumul de combustibil. Dezavantaj- comoditatea care ti-o confera o cutie automata. CE SA FAC?

Multumesc anticipat pentru pareri/sfaturi.

 

E46/320d/2003/110kw/automata.

Mi-am adus aminte ca un coleg m-a ĂŽntrebat daca pleacĂŁ repede când o cupleaz pe S , am ĂŽncercat azi si pleacĂŁ repede, aproape la fel de repede ca in R . Eu pun ĂŽntrebarea: cum poate fi convertizorul de cuplu defect daca cupleaza f bine in R si S dar cu ĂŽntârziere in D? Trepidatiile ĂŽntre 1500 si 2000 le aud tot dupĂŁ prima pornire dimineața, dupĂŁ 5 minute dispare. Am mai auzit pe cineva zicand ca aluneca la rece, imi poate explica cineva ce ĂŽnseamnĂŁ ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.