Jump to content

bmw e46 320d 110kw 2004 AUTOMATIC


Recommended Posts

Da, urca

 

 

Mi-am adus aminte ca un coleg m-a întrebat daca pleacă repede când o cupleaz pe S , am încercat azi si pleacă repede, aproape la fel de repede ca in R . Eu pun întrebarea: cum poate fi convertizorul de cuplu defect daca cupleaza f bine in R si S dar cu întârziere in D? Trepidatiile între 1500 si 2000 le aud tot după prima pornire dimineața, după 5 minute dispare. Am mai auzit pe cineva zicand ca aluneca la rece, imi poate explica cineva ce înseamnă ?

Convertizorul se uzeaza in mai multe feluri . Primul mod este ca se uzeaza discurile de frictiune iar al doilea este ca se dezechilibreaza. Nu face asa rau la rece pentru ca uleiul este mai gros si tine presiunea mea bine. Problema poate fii si din interiorul cutiei nu numai din convertor. Daca vreunul din drumuri scapa presiune scade presiunea in restul cutiei si pot aparea trepidati. Da cutia jos si vezi ca nu este un capat de tara

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

 

 

Am schimbat: flansa cardan (aia cu 6 gauri), rulment cardan (cel de la cardan care intra in cutie), rulment intermediar (cel de la jumatea masinii) si toate bucsele care tin grupul, ulei cutie de viteza + filtru.

 

 

 

 

ai omis fix ceva din cardan; nu stiu cum e la 320d dar la 330 automat prinderea cardanului in grupul spate e pe un rulment cu bile (am inteles ca la toate automatele asa e). cand incep bilele alea sa nu mai stea fix incep trepidatiile.

Link to comment
Share on other sites

ai omis fix ceva din cardan; nu stiu cum e la 320d dar la 330 automat prinderea cardanului in grupul spate e pe un rulment cu bile (am inteles ca la toate automatele asa e). cand incep bilele alea sa nu mai stea fix incep trepidatiile.

multumesc de informatie...dar se prinde de grup direct de o flansa de metal si nu are joc deloc in ea...:|...in rulmentul din grup:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Salutare !

de 2 zile am cumparat si eu 1 bmm 320 facelift, 2003 150 cp. am cumparat-o pt ca cuosc vanzatorul si masina are km reali, 146.000.

am testat-o si am vazut vibratiile schimbatorului, cu toate am cumparat-o. am 1 stil de condus sportiv, ex car era un audi tt..., nu am fost atent la turati cand trepideaza, cand cum are chef... dar cand trepideaza ridic piciorul de pe acceleratie si apoi iar accelerez, si vibratiile dispar...

un vecin aceeasi proble-ma a av, la cj, Pista (baiata care face tunig la bmw, in special ursuleti...COX-ul...) i-a schimbat ceva rulmet din cutia de viteze, problema a disparut complet. rulmentul a fost unul second, dar din pacate toata distractia a tinut vreo 3 luni, iar au inceput trepidatiile, doar ca nu sunt asa de accentuate...

intrebarea mea este:

-daca stiti cumva la care rulmet ma refer, nu imi spuneti si mie codul rulmentului pe original sa imi schimb si eu rulmentul ?

-sau este cutie in 6 trepte automata (a mea e in 5...) ?

-cutia de pe benzinar potriveste la diesel ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Salut. Am un e46 330xd touring din 2004 cu o problema la cutia automata sau convertorul de cuplu. Mai exact, simt niste vibratii accentuate in caroserie + zgomot infundat la interior cand merg cu 1000rpm indiferent de treapta / manual / sport / automat. Inca o problema, vibreaza cand urc o rampa cu peste 100 km/h, parca da sa blocheze convertorul de cuplu, deblocheaza-blocheaza. Chiar si la viteze peste 140km/ h cand ar trebui sa blocheze, parca tot patineaza cand accelerez foarte putin, si iar se resimt aceleasi vibratii in masina, osciland turometrul putin. Cutia are ulei schimbat, insa nu stiu daca e la nivel. Se potrivesc convertoare de cuplu sau cutiile automate de pe alte motorizari e46? 320d,330d? De 330xd nu prea gasesc. Edited by badboybuzau
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut. Am un e46 330xd touring din 2004 cu o problema la cutia automata sau convertorul de cuplu. Mai exact, simt niste vibratii accentuate in caroserie + zgomot infundat la interior cand merg cu 1000rpm indiferent de treapta / manual / sport / automat. Inca o problema, vibreaza cand urc o rampa cu peste 100 km/h, parca da sa blocheze convertorul de cuplu, deblocheaza-blocheaza. Chiar si la viteze peste 140km/ h cand ar trebui sa blocheze, parca tot patineaza cand accelerez foarte putin, si iar se resimt aceleasi vibratii in masina, osciland turometrul putin. Cutia are ulei schimbat, insa nu stiu daca e la nivel. Se potrivesc convertoare de cuplu sau cutiile automate de pe alte motorizari e46? 320d,330d? De 330xd nu prea gasesc.

am inteles ca nu se potrivesc.mergi la service il dai pe al tau si iti da altu reconditionat.dar inainte...verifica daca ai joc la planetare

Link to comment
Share on other sites

Salut,ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problema

Am schimbat la masina mea un bmw e 46 d 2002 150 cp automat 2 convertizoare,primul am mers cu el 2500 km si a inceput sa trepideze iar,schimband si uleiul la el si filtrul,si al 2 lea l-am luat reconditionat cu 1 an garantie,costand 1.700 ron,am schimbat din nou ulei,filtru,etc si am mers putin cu el,tot imi fluctua turometrul,dar nu mai dadeam vibratii in masina

Dupa 2000 de km iar a inceput sa trepideze,dar acum mai rau,cu tot cu masina in toate vitezele pana in 2000 de ture,si la vitrza pe la 120 km/h imi da din nou vibratii in caroserie

Are cineva vreo idee,despre ce ste vba si ce pot face,mentionez ca grupul este ok,cardanul nu are joc,flansa este buna,si cutia cand i-M facut schimbul nu avea gram de pilitura

Astept pareri,ca unde am fost toti sunt gen:"nush ce sa zic "

Link to comment
Share on other sites

Acum vin cu o problema foarte rar intalnita... adica nimeni nu stie toti dau cu banuiala....

 

Deci masia e un BMW 320D, 110KW, 2004, cutie automata GM 5 trepte.

 

Se manifesta in felul urmator : cand merg in jur de 1400 - 1500 rpm motorul oscileaza in jur de 100 - 200 rpm, nu e nici o pierdere de putere sau altceva, cand accelerez incet de la aproximativ 1400 rpm masina incepe sa vibreze tare.. foarte tate.... undeva pe puntea spate.. (banuiesc ca differentialul), asta se intampla cel mai des cand urc o panta un pod ceva la viteza de 70 - 80 km/h cand am 1400 1500 rpm... cutia fiind automata.. daca apas pe acceleratie un pic mai tare nu mai vibreaza pentru ca schimba treapta sau merge in overdrive mai sus... ca turatie...

 

Am schimbat: flansa cardan (aia cu 6 gauri), rulment cardan (cel de la cardan care intra in cutie), rulment intermediar (cel de la jumatea masinii) si toate bucsele care tin grupul, ulei cutie de viteza + filtru.

 

Am verificat: joc cruci cardanice (nu are joc), joc rulmenti grup (nu are joc), planetare (nu au joc). verificat tot ce se poate de la cutie la roti...

 

 

Acum nu mai stiu ce sa fac, eu banuiesc ca ar putea fi torque converter (convertorul de cuplu) ori cutia de viteze...

 

Are cineva o solutie ? A mai patit cineva asa ceva ?

 

Salut , trebuie sa determini cauzele prin eliminare , eu vad doua posibile cauze:

1. Banuiesc ca asta este ( mecanismul motor) atentie rezonantele (vibratiile ) se transmit prin cardan si iti lasa impresia ca vibreaza in "spate"

2. Grupul (indicat este sa schimbi puntea spate cu totul daca ai probleme la grup)

 

Metodele de identificare sunt urmatoarele , decuplezi cardanul , urci masina pe stand si vezi daca se reproduce , daca da trebuie sa verifici tot pistoane- bielete , arbore. Daca nu se manifesta asa problema este de la grup.

Edited by Luci P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.