Jump to content

probleme ungere


ciupi

Recommended Posts

acum 3 saptamani am reusit sa fac praf o axa cu came deoarece nu a avut ungere.. in fine am luat alta insa am urmatoarea problema imi ajunge uleiul pana la intinzatoare si la primii doi tacheti de langa lant mai departe pauza uscat. Dak are cineva vreo idee pls help...eventual daca are cineva o schema de ungere sau o diagrama cu traseele de ungere din _chiulasa_. ms frumos.. modelul este 2500 24v
Link to comment
Share on other sites

Daca ai 2 axe, mare grija sa nu inversezi suportii axelor si a tachetilor! :blink:

 

Cea de admisie este notata cu E, iar cea de evacuare cu A. Daca le-ai inversat omori axele din nou. Ghideazate dupa ungerile ce vin din chiulasa si care tb. sa corespunda cu ungerile din suportii axelor. Sunt prezoanele care ies din chiulasa, da? Ei bine, langa vei vedea niste orificii. Pe acolo ajunge uleiul la axele cu came, fiind preluat de orificiile suportului axelor.

 

Nu stiu daca ai inteles ceva, dar pb. e ca tb. urmarite f. bine pozitia suportilor, a bucselor de ghidaj si a orificiilor din chiulasa!

 

Bafta! :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai 2 axe, mare grija sa nu inversezi suportii axelor si a tachetilor! :blink:

 

Cea de admisie este notata cu E, iar cea de evacuare cu A. Daca le-ai inversat omori axele din nou. Ghideazate dupa ungerile ce vin din chiulasa si care tb. sa corespunda cu ungerile din suportii axelor. Sunt prezoanele care ies din chiulasa, da?  Ei bine, langa vei vedea niste orificii. Pe acolo ajunge uleiul la axele cu came, fiind preluat de orificiile suportului axelor.

 

Nu stiu daca ai inteles ceva, dar pb. e ca tb. urmarite f. bine pozitia suportilor, a bucselor de ghidaj si a orificiilor din chiulasa!

 

Bafta! :)

168366[/snapback]

 

nu asta e problema axele au fost puse bine pt ca practic am schimbat doar axa pt evacuare cea notata cu E....problema este urmatoarea: cu toate ca orificiile de ungere din _chiulasa_ corespund toate inafara de primele 2 de langa lant care au acelasi canal de ungere ca si intinzatorul..pana acolo ajunge ulei...intrebarea mea era urmatoarea intinzatorul are canal comun cu toata rampa de pe _chiulasa_ sau sunt separate??

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Daca ai vanos, acesta are rolul de ungere a intinzatorului dintre axe, prin membrana interioara.

Daca nu ai vanos ar trebui ca uleiul sa circule din chiulasa spre intinzator prin acelasi canal.

Nu cred ca intinzatorul are canal separat!

 

Cei mai simplu este sa dai distributia jos, cele 2 axe, intinzatorul si sa verifici cum sta treaba. Asa pe vorbe este mai complicat.

 

Daca stii exact unde nu ai ungere, verifici acolo cauza ( orificii infundate cu calamina etc.).

Link to comment
Share on other sites

Daca ai vanos, acesta are rolul de ungere a intinzatorului dintre axe, prin membrana interioara.

Daca nu ai vanos ar trebui ca uleiul sa circule din chiulasa spre intinzator prin acelasi canal.

Nu cred ca intinzatorul are canal separat!

 

Cei mai simplu este sa dai distributia jos, cele 2 axe, intinzatorul si sa verifici cum sta treaba. Asa pe vorbe este mai complicat.

 

Daca stii exact unde nu ai ungere, verifici acolo cauza ( orificii infundate cu calamina etc.).

168679[/snapback]

 

axele sunt date jos amandoua ... ma gandesc sa nu cumva sa fie atat de imbaxit filtrul de ulei incat sa aiba presiune uleiul decat pana in el si mai departe nu.. din cate stiu cam asta e circuitul uleiului... pompa ulei in filtru si mai departe in intinzatoare etc.. o sa ma duc sa-l dau jos poate am noroc.

Link to comment
Share on other sites

axele sunt date jos amandoua ... ma gandesc sa nu cumva sa fie atat de imbaxit filtrul de ulei incat sa aiba presiune uleiul decat pana in el si mai departe nu.. din cate stiu cam asta e circuitul uleiului... pompa ulei in filtru si mai departe in intinzatoare etc.. o sa ma duc sa-l dau jos poate am noroc.

168682[/snapback]

 

 

Depinde cand ai facut ultimul schimb de ulei. dar nu cred ca aceasta este cauza!

Nu poate fi atat de infundat incat sa nu treaca ulei pe acolo si in rest sa fie OK.

Sunt de parere ca e o pb. cu orificiile de ungere. da intinzatorul jos si vezi cu ce face legatura.

 

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.