Jump to content

nu trec de 140 km la ora! de ce?


Recommended Posts

1.cam ce service ai gasit tu in Romania in afara de reprezentanta autorizata de bmw?

2. Dute la bmw ca o sa te scuteasca de astfel de serviceuri autorizate

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am plecat de la cluj la braila via bucuresti. A mers masina ca de obicei, maxim 160km la ora..... La 30 km inainte de braila, nor de fum in spate si s a dus puterea, gata.....s a dus IAR turbina! Am fost la bmw cu ea, cum ati zis si voi si e clar. Le am cerut diagnoza parafata ca e turbina stricata si ca trebuie inlocuita ca sa pot sa f..t in gura pe clujenii aia de la tubbman. In mod normal ar trebui sa imi dea masina sa ma intorc in cluj, platforma pt masina si turbina noua..... Sa vedem ce imi ofera si cum o dau cu ei.... Sincer i as da in judecata pus opc plus daune plus politie pe ei plus masina sa o arunc in dunare.......
Link to comment
Share on other sites

Ce ti am zis ca e turbina tu nu ca ai fost ca ai verificato :p. M am saturat eu de mecanici lu peste . Nu trebuia de inceput sa inghiti galusca ca turbina e buna. Daca ai fii mers la bmw se face testarea turbinei te duceai cu actele si le dadeai in cap cu ele asa tre sa iti bati capul mult acum. Numai merge cu masina ca poti sa strici si motorul. Probabil deja ai ulei in capetele la pistoane. Cand schimbi turbina curata temeinic tot furtunele intercoller si admisia ca sa nu afli cum merge un diesel pe ulei

 

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am lasat o la bmw in parc. Am vb cu astia de la cluj, mi au inchiriat masina pt 3 zile, maine o ridic din galati. Platforma de la ei luni dimineata, plus toate reparatiile necesare..... I am luat tare si s au speriat. Era si normal sa faca toate astea. Acum yo ii las sa refara turbina si sa curete tot, plus ulei.... Si incep sa caut turbina sh.... Dar nu stiu cum sa o verific inainte sa o iau. Idei?

 

Si da! Ai avut dreptate..... De acum ascult promit! :-)

Multumesc de sfaturi......va tin la curent cu ce mai rezolv si daca stie cineva o turbina sh buna..... Ma intereseaza....

 

@sbircris: turbina noua e 60 mil..... Psihologic suna rau de tot....

Link to comment
Share on other sites

Turbina are un ax cu 2 elice. Acel ax cand tragi cu mana de el dreapta-stanga dupa sus jos nu trebuie sa aiba joc. Ma rog acolo 1-2 mm are voie sa aiba dar sa nu aiba 3 4 5 mm. Dupa invarti de ax cu mana vezi sa nu atinga in carcasa sau ceva. Geometria variabiala e mai greu de verificat ... iti trebuie banc. Oricum 99 % axul cade asa ca daca nu are joc mare e ok turbina

Ps axul care se vede in poza cel care iese din elice nu trebuie sa aiba joc

 

Ps nu are rost turbina noua sunt multi care stiu sa le reconditioneze bine. Si una sh daca e dupa masina cu putini km e ok.

post-12161-0-16017900-1339235488_thumb.jpg

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am lasat o la bmw in parc. Am vb cu astia de la cluj, mi au inchiriat masina pt 3 zile, maine o ridic din galati. Platforma de la ei luni dimineata, plus toate reparatiile necesare..... I am luat tare si s au speriat. Era si normal sa faca toate astea. Acum yo ii las sa refara turbina si sa curete tot, plus ulei.... Si incep sa caut turbina sh.... Dar nu stiu cum sa o verific inainte sa o iau. Idei?

 

Si da! Ai avut dreptate..... De acum ascult promit! :-)

Multumesc de sfaturi......va tin la curent cu ce mai rezolv si daca stie cineva o turbina sh buna..... Ma intereseaza....

 

@sbircris: turbina noua e 60 mil..... Psihologic suna rau de tot....

 

marfa,...inca una sau doua sh,si o depasesti p-aia noua.,da asa ne plac noua,tiganiile,..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e originala bmw oricum :p. E facuta pentru bmw de garret sau mistubshi. Fakeuri de asa ceva nu am auzit inca. Ca e reconditionata bine nu ai de unde sa stii de aia exista garantia. Se fac niste analize pe un banc special asa ca le poti cere buletinul de analiza al turbinei
Link to comment
Share on other sites

Si ma poti ajuta sa gasesc ceva bun? Sau nu esti in domeniu?

Nu lucrez in domeniu dar ti l pot recomanda pe cel ce mi a reparat mie turbina daca vrei. Merge de 4 5 luni fara probleme deci cred ca e buna. Ieri i am verificat jocul in ax si surpirza placuta, joc 0 dupa 10000 de km. Iti da garantie scrisa are firma iti da si testarea turbinei printata. Daca vrei sa vb cu el da mi un pm

Link to comment
Share on other sites

daca vrei second-hand cauta una fara joc axial deloc,iar sus jos poate sa aiba doar foarte putin. una reconditionata nu exista pt ca asa cum am scris mai sus una cu geometrie variabila nu se reconditioneaza.turbina noua la pret foarte bun marca garett am cumparat de la turbo center Satu Mare,cauta-i pe internet!
Link to comment
Share on other sites

Am lasat o la bmw in parc. Am vb cu astia de la cluj, mi au inchiriat masina pt 3 zile, maine o ridic din galati. Platforma de la ei luni dimineata, plus toate reparatiile necesare..... I am luat tare si s au speriat. Era si normal sa faca toate astea. Acum yo ii las sa refara turbina si sa curete tot, plus ulei.... Si incep sa caut turbina sh.... Dar nu stiu cum sa o verific inainte sa o iau. Idei?

 

Si da! Ai avut dreptate..... De acum ascult promit! :-)

Multumesc de sfaturi......va tin la curent cu ce mai rezolv si daca stie cineva o turbina sh buna..... Ma intereseaza....

 

@sbircris: turbina noua e 60 mil..... Psihologic suna rau de tot....

 

SunĂŁ, dar practic nu este chiar mega sumĂŁ. Mai mergi mult și bine cu ea. DACĂ ți-o monteazĂŁ cum trebuie și curĂŁțĂŁ bine "stricĂŁciunile" pe care le-a fĂŁcut aia veche.

 

PânĂŁ la urmĂŁ este o mașinĂŁ din 2004, i-o fi ajuns și ei. Turbina este un fel de consumabil, mai greu de ĂŽnțeles pe la noi. 4 anvelope noi bune cât te costĂŁ?

 

Asta așa ĂŽn general, poate prinzi una mai ieftinĂŁ sau te descurci altfel.

Link to comment
Share on other sites

cam exagerat si cu manopera, de fapt se schimba relativ usor.

sa zicem ca mai dau jos odata admisie intercooler si curata, mai mult de 10 mil nu are cum sa fie

Asta la un service normal.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Momentan sa mi o repare astia de la tubman ca doar e in garantie...si vad apoi.....

Ce ar mai trebui sa curete astia acum dupa episodul cu turbina? Scrieti mi si mie aici ca vreau sa i pun sa faca toate astea si sa mi dea scris si stamplia, iar apoi sa merg la bmw sa verifice ei daca s au facut toate cele scrise de ei. Ca poate imi iau si masina noua pe carca lor daca o mai ard asa oamenii.....

Deci astept sa mi enumerati ce ar mai trebui curatat, schimbat, etc..... Uleiul ar trebui schimbat si ala banuiesc, injectoarele de curatat probabil nu?

Avand in vede ca s a dus turbina si am mai mers cam 30-40 km.... Ca eram pe

camp. ?..

Link to comment
Share on other sites

in mod normal daca a luat_o pe ulei trebuie sa schimbe si evacuarea(cel putin aici in franta asa se face)daca nu o schimba o sa ai un nor de fum dupa tine ceva timp si in acelasi timp se strica catalizatorul ,apoi se infunda si nu o sa mai treaca de 140 iarasi(a doua oara cand ti_a cazut turbina putea fi si din cauza ca era infundata evacuarea si ai fortat mai tare si ai rupt_o)
Link to comment
Share on other sites

Sa schimbi evacurarea ? :frantics: . Nu poti sa o cureti oare mai bine? Adik ce galeria de evacuare si tobele? frantuzi aia au probleme? male a la tet?

ps riscul cel mai mare este sa fie ulei in capul la pistoane si cand pornesti masina cu turbina noua si incepi sa te dai la ea sa se autoaprinda uleiul si sa iti topeasca un piston. Am vazut cazuri. Important este sa cureti intercoler furtune si galeria de admisie. Uleiul dupa evacuare o sa arda. Catalizatorul trebuie verificat sa nu fie infundat

Pss Daca a luato pe ulei poti sa schimbi si motorul :p (pentru cine stie ce inseamna un diesel ce incepe detonatie pe ulei)

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Sa schimbi evacurarea ? :frantics: . Nu poti sa o cureti oare mai bine? Adik ce galeria de evacuare si tobele? frantuzi aia au probleme? male a la tet?

ps riscul cel mai mare este sa fie ulei in capul la pistoane si cand pornesti masina cu turbina noua si incepi sa te dai la ea sa se autoaprinda uleiul si sa iti topeasca un piston. Am vazut cazuri. Important este sa cureti intercoler furtune si galeria de admisie. Uleiul dupa evacuare o sa arda. Catalizatorul trebuie verificat sa nu fie infundat

Pss Daca a luato pe ulei poti sa schimbi si motorul :p (pentru cine stie ce inseamna un diesel ce incepe detonatie pe ulei)

da cred ca au dreptate sa o schimbe

in primul rand nu o sa polueze (sunt eco pana la cer aici)

apoi evita multe complicatii cum ar fi infundarea catalizatorului (au mai multe batai de cap cu curatarea lui si iti spun sigur ca nu ai cum sa il cureti cum trebuie si tot esti obligat sa il schimbi ca o sa se topeasca repede ,stiu din proprie experienta )

ps evacuarea mea este dintr_o singura bucata (presupun ca la seria 7 este din doua sau mai mute bucati,atunci cred ca se va schimba doar catalizatorul in caz ca nu a ajuns ulei mai departe ,eu aveam ulei si in aia din mijloc )

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la service. Turbina e gata. S a intamplat in felul urmator. Galeria de evacuare este din 2 bucati sudate si s a crapat toata, au sarit bucati de tabla din ea pt ca nu este de fonta ci din tabla ordinara. Axul turbinei strambat, eliciile facute praf.... Au zis ca am avut noroc ca nu s a aprins motorul.... Elimina gaze in motor.... Mi au comandat alta galerie noua, au curatat tot, admisie, furtune, intercooler, tot..... Astep galeria de evacuare si au zis ca o sa porneasca masina intai fara sa monteze turbina sa iasa tot de pe instalatii...apoi o monteaza... Aaa... Si vor da jos catalizatorul de tot...au zis ca asa trebuie ca e sigur infundat si nu se poate curata indeajuns de bine, altfel ar fi trebuit inlocuit. Si cica e prea scump ca sa merite. In fine, astept sa vad ce se mai intampla...asta stiu pana acum. Ce parere

 

aveti?

 

Azi am fost la service. Turbina e gata. S a intamplat in felul urmator. Galeria de evacuare este din 2 bucati sudate si s a crapat toata, au sarit bucati de tabla din ea pt ca nu este de fonta ci din tabla ordinara. Axul turbinei strambat, eliciile facute praf.... Au zis ca am avut noroc ca nu s a aprins motorul.... Elimina gaze in motor.... Mi au comandat alta galerie noua, au curatat tot, admisie, furtune, intercooler, tot..... Astep galeria de evacuare si au zis ca o sa porneasca masina intai fara sa monteze turbina sa iasa tot de pe instalatii...apoi o monteaza... Aaa... Si vor da jos catalizatorul de tot...au zis ca asa trebuie ca e sigur infundat si nu se poate curata indeajuns de bine, altfel ar fi trebuit inlocuit. Si cica e prea scump ca sa merite. In fine, astept sa vad ce se mai intampla...asta stiu pana acum. Ce parere

 

aveti?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.