Jump to content

Porneste greu la cald


Recommended Posts

316i/93 porneste super cand este rece,iar cand motorul sa incalzit daca am oprit-o nu mai porneste ,trebuie sa o las cam 2 ore pentru a o putea porni,am schimbat sonda ,senzorul de temperatura,debitmetru,traductor clapeta accel.,supapa admisie,! Edited by BoBo
titlu
Link to comment
Share on other sites

316i/93 porneste super cand este rece,iar cand motorul sa incalzit daca am oprit-o nu mai porneste ,trebuie sa o las cam 2 ore pentru a o putea porni,am schimbat sonda ,senzorul de temperatura,debitmetru,traductor clapeta accel.,supapa admisie,!

168313[/snapback]

Verifica presiunea in rampa ( injectoare,regulator presiune, pompa).La mine pornea la sfert de cheie dimineata iar cu motorul cald la adoua cheie care era destul de lunga.

Link to comment
Share on other sites

Totus daca ar fi bobina ar trebui sa mearga intrerupt?mai are o chestie cand aprind luminile scade relantiul cu 200 de ture si nu mai revine la turatia normala..Mai am o intrebare..cand pun contactul in pozitia 2 trebuie sa porneasca pompa?eu nu aud sa porneasca..
Link to comment
Share on other sites

Totus daca ar fi bobina ar trebui sa mearga intrerupt?mai are o chestie cand aprind luminile scade relantiul cu 200 de ture si nu mai revine la turatia normala..Mai am o intrebare..cand pun contactul in pozitia 2 trebuie sa porneasca pompa?eu nu aud sa porneasca..

168585[/snapback]

Din cauza bobinei poate merge intrerupt ... mai da si rateuri...

Faza cu luminile e din cauza alternatorului cred... iar pompa de benzina, daca te referi la ea, trebuie sa porneasca chiar de la pozitia 2 dar nu trebuie neaparat sa o auzi...

Link to comment
Share on other sites

Totus daca ar fi bobina ar trebui sa mearga intrerupt?mai are o chestie cand aprind luminile scade relantiul cu 200 de ture si nu mai revine la turatia normala..Mai am o intrebare..cand pun contactul in pozitia 2 trebuie sa porneasca pompa?eu nu aud sa porneasca..

168585[/snapback]

La mine pompa porneste DOAR cand dau la automat,dar eu am avut motor de 3000 si probabil era altfel de instalatie avea un releu simplu.la ursulet cand puneam contactul pompa mergea cca 2 sec.Temp la apa e ok cand mergi cu masina?te intreb pt ca (din auzite stiu) cica ar exista un fel de protectie daca se incinge sa nu mai porneasca.Am un prieten care avea un e30 316 sau 318 nu mai retin si nu ii pornea decat o data pe zi si mergea cca 10 min si gata,avea apa in calculator.dupa ce a curatat pe acolo totul a fost ok.Nu e un sfat ci doar o intamplare,n-am mai auzit la altcineva o asa problema.

Link to comment
Share on other sites

Este M 43 ,daca merge mai mult de 5-10 min. daca am oprit-o nu mai vrea nici rupta,nici macar sa simti ca da vre-un semn de pornire,invarte motorul ca si cum nu ai benzina,iar pe tester nu imi gaseste ECU.

Daca ai pornit-o merge super,cred ca este putin turata cam 1100 rpm,dar merge super.

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e relevant, dar am un prieten cu un E34 si la rece pornea OK. Dupa 2 km daca oprea masina nu mai pornea in veci! A fost necesara schimbarea pompei de benzina.

Dupa schimbare porneste ok. in orice imprejurare.

 

Ca sa vezi daca e pompa, atunci cand nu mai vrea sa porneasa, la rampa de benzina ai ceva gen ventil. Apasa acolo si da la automat. Daca baga benzina pompa e ok. Sau pur si simplu scoti turul si returul, conductele care intra in rampa

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Este M 43 ,daca merge mai mult de 5-10 min. daca am oprit-o nu mai vrea nici rupta,nici macar sa simti ca da vre-un semn de pornire,invarte motorul ca si cum nu ai benzina,iar pe tester nu imi gaseste ECU.

Daca ai pornit-o merge super,cred ca este putin turata cam 1100 rpm,dar merge super.

169025[/snapback]

 

 

Nu mai gaseste DME-ul,dar gaseste restul computerelor?ABS,IHKA,...etc.

 

Metoda cu schimbatul pieselor pana se repara masina mi se pare total neproductiva,costisitoare.Mai bine incearca sa gasesti problema si sa schimbi numai piesa defecta.

Incepe prin a restabili legatura cu DME-ul.Demonteaza-l,vezi daca a intrat apa in el,problema frecventa la E36.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand vreau sa urez tuturor SARBATORI FERICITE!daca sunteti pe Valea Prahovei dat un semn poate ne putem vedea !!iar apoi despre masini!

Gaseste ABS,ZKEsi DME dar cand incerc sa vad parametrii live imi spune ca nu gaseste DME,am incercat sa rescriu softul dar aceeasi problema ECU nu raspunde!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.