Jump to content

Revin cu problema....


Recommended Posts

Salutare,

Nu am mai postat nimic legat de masina mea pana acum ca am fost prea dezamagit de tot ce mi s-a intamplat in urma accidentului, reparatiei masinii in care am fost sfatuit sa imi schimb motorul cu unu care are probleme grave de care NU S-A STIUT ...nici fostul propietar si nici cel care l-a montat..... si pentru care nu mi se ofera nici un fel de garantie / sfat ...speranta ...si pentru care am platit integral.

 

Una dintre problemele pe care le am acum ...este una foarte dubioasa , acelasi mecanic care mi-a reparat masina in urma accidentului da din umeri si nu stie cum sa rezolve.

In momentul cand merg cu viteza foarte mica ...sau cand incetinesc si incep sa virez... intra ABS-ul ..fara ca eu sa ating pedala de frana, Spun ca intra ABS-ul pentru ca ... este exact acelasi simptom care il manifesta cand functioneaza normal, vibratia din pedala de frana care in loc sa se declanseze la capat de cursa al franei el ...se declanseaza cand incetinesc si pana in momentul cand ating frana... ea vibreaza...incontinuu.

 

Daca nu ating frana .... sistemul ABS ramane cuplat... cu manifestarea lui cu tot ..pana la un moment dat ..cand intra intr-o protectie (asta dupa vreo 20 de sec) de functionat fara sa o intrerup si pe bord mi se aprinde indicatorul cu lumina aia galbena de ABS...din momnetul ala cand franez ma duc tarash.

 

Din cauza problemei astea ... nu pot frana incet... la fiecare incetinire se activeaza ABS iar cand ating frana e ...foarte rigida... si franeaza instant.

 

PLS HELP

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

La viteze mici de obicei sub 10 km/h, ABS-ul se dezactiveaza automat, deoarece la aceste viteze senzorii de la roata nu mai functioneaza in parametri. Poate la tine nu se poate dezactiva automat si de-asta primeste informatii gresite de la senzori.

Eu cred ca unul sau mai multi senzori sunt de vina, curata-i sau schimba-i.

Link to comment
Share on other sites

La viteze mici de obicei sub 10 km/h, ABS-ul se dezactiveaza automat, deoarece la aceste viteze senzorii de la roata nu mai functioneaza in parametri. Poate la tine nu se poate dezactiva automat si de-asta primeste informatii gresite de la senzori.

Eu cred ca unul sau mai multi senzori sunt de vina, curata-i sau schimba-i.

168581[/snapback]

da .... dar pompa nu ar trebuii sa intre in functiune daca nu este apasata pedala de frana :blink: iar daca senzorii ar fi murdari s ar dezactiva auomat :)

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa resetezi erorile ptr ca a ramas blocat ABS-ul... scoate borna la baterie juma de ora.. in timpul asta scoti releul de la abs, pui borna la loc.. dai o tura... opresti pe dreapta, pui releul si dai o tura din nou si vezi ce se intampla...

168623[/snapback]

 

am scos borna... am inlocuit relelele cu altele ...bune aceeasi situatie probabil un senzor nu funtioneaza bine

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Nu am mai postat nimic legat de masina mea pana acum ca am fost prea dezamagit de tot ce mi s-a intamplat in urma accidentului, reparatiei masinii in care am fost sfatuit sa imi schimb motorul cu unu care are probleme grave de care NU S-A STIUT ...nici fostul propietar si nici cel care l-a montat..... si pentru care nu mi se ofera nici un fel de garantie / sfat ...speranta ...si pentru care am platit integral.

 

168516[/snapback]

 

Ce a fost lovit la roti in urma accidentului?

Link to comment
Share on other sites

Ce a fost lovit la roti in urma accidentului?

168857[/snapback]

Impactul a fost frontal ... cea mai avariata a fost drepta fata ..la care bascula a fost contorsionata complet.si roata... blocata.... Ulterior au fost schimbate ansamblele strambe inclusiv etrierul care ... era spart sau rupt montajul de aerisire.

 

Stie cineva cum functioneaza ..acest senzor ? ...care ar fi partile in miscare... cum citeste rotatia ? poate asa imi pot da seama ... ce ar putea produce defectul

Link to comment
Share on other sites

The Anti-lock Braking System is designed

to maintain vehicle control, directional stability

and optimum deceleration under severe

braking conditions on most road surfaces. It

does so by monitoring the rotational speed of

each wheel and controlling the brake line

pressure to each wheel during braking. This

prevents the wheels from locking up.

The ABS system has three main

components - the wheel speed sensors, the

electronic control unit, and the hydraulic

control unit. The sensors - one at each wheel

since 1985, but at both front wheels and one

at the rear differential on earlier models - send

a variable voltage signal to the control unit,

which monitors these signals, compares them

to its program information, and determines

whether a wheel is about to lock up. When a

wheel is about to lock up, the control unit

signals the hydraulic unit to reduce hydraulic

pressure (or not increase it further) at that

wheel’s brake caliper. Pressure modulation is

handled by electrically-operated solenoid

valves.

If a problem develops within the system, an

“ABS” warning light will glow on the

dashboard. Sometimes, a visual inspection of

the ABS system can help you locate the

problem. Carefully inspect the ABS wiring

harness. Pay particularly close attention to the

harness and connections near each wheel.

Look for signs of chafing and other damage

caused by incorrectly-routed wires. If a wheel

sensor harness is damaged, the sensor

should be renewed (the harness and sensor

are integral).

 

thanks to Apple :blink: ...info despre ABS... :) insa mai am nelamuriri ...

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

da-i in judecata pe aia care te-au tapit sa le dai motorul.Garantie pt vicii ascunse.Nu conteaza ca proprietarul nu a stiut ca e defect motorul .Daca l-a vandut e raspunzator.De obicei se gaseste o solutie mai convenabila tie cand ii ameninti cu judecata pe aia si cand vad ca nu au sansa de scapare.
Link to comment
Share on other sites

Ai umblat si la discuri? ai pus altele sau au stat foarte mult sau sunt uzate si ai pus placute noi? Inainte de a te apuca de alte chestii complicate asigura-te ca: franele sunt perfect aerisite si discurile nu sunt deformate. Am avut o problema care suna foarte similar cu ce spui tu si era din cauza ca masina statuse luni multe nemishcata, am crezut ca se va rezolva in mers dar dupa 1500 km tot asa era - am rezolvat-o rectificand discurile... Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Motorul functioneaza cat de cat.... in regula ..dupa ce am scos termostatul nu s-a mai incins..si culmea...termostatul i-am facut nenumarate probe si functioneaza in parametrii adica exact inainte de fierbere cu vreo 30 de sec se deschide la maxim, adica la 87' ....cum scrie si pe el...deci nu e vina lui.

 

Rareori dupa ce am dat jos termostatul, a mai depasit cu 3 mm mijlocul la indicatorul de temperatura, concluzia mea ar fi ca ....ori elicea nu se cupleaza bine si nu ramne cuplata (cauza: vascocuplajul) ca sa asigure ...racirea cand masina sta pe loc ..pentru ca in momentul in care ma deplasam ... apa revenea la jumatate si ramanea la normal.

 

Despre motor nu am reusit sa aflu nimic special nici de la cel care l-a montat si nici de la fostul propietar amandoi "AAAAA domne...motoru e bun... .merge bine... n-am avut nici o problema... pana acum cu el..ceas", insa dupa montaj am vazut asta cu incinsul, simeringul de la lantul de distributie... scapa ulei (nu mult dar suficient sa manjeasca blocul) o mica scurgere si pe la baia de ulei ( garnitura )

o mica tzacaneala care dupa spusele altcuiva ar fi tot de la lant care apare exact pe la 2300 de ture.... care dupa ce am depasit pragul ...nu se mai aude... se aude bine si rotund totul.

 

In rest ... nu sunt multumit de ... montajele partilor de caroserie care ... nu sunt tocmai aliniate... portiera nu e aliniata se inchide greu... are diferenta.. spatiu mare... la imbinari, bara din fata joaca, cica ar lipsi un surub ... nici la final nu a fost pus, volanul mi l-am indreptat singur..ca mergeam cu el stramb ... pe diagonala de cum ar fi fost normal, contraaripa mi s-a pus doar pe o parte.

 

P.S.: Fostul propietar al motorului se afla pe forum si are idul de Kello, are un coupe negru si avea motor 318is acum are 320... daca cineva stie sau poate afla informatii despre ...motor ... intretinere/probleme cum s-a mers cu el ..as fi incantat.

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Ai a/c pe masina , daca da verifica daca iti merge ventilatorul auxiliar , verifica vascocuplajul , verifica daca nu este infundat radiatorul :)

Bafta

169463[/snapback]

 

nu mai am AC :blink: trebuie sa imi cumpar ...radiatorul de la ac.. le-am facut pilaf...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.