Jump to content

Tuning BMW E60 530d 218CP


coretto

Recommended Posts

Buna ziua,

Masina pe care o detin este un BMW E60, 530D, 160kw, 218CP, an fabricatie 2004, 190000km, cutie manuala 6+1, Euro 3, fara filtru particule, evacuare sport.

 

Vreau sa fac un tuning de motor: upgrade turbina, injectoare, admisie, interculer si soft. Fara sa umblu in motor (arbore, pistoane, etc).

Poate cineva sa ma ajute cu informatii utile? Cati cai castig, ce cuplu? Vreau ca tuning-ul sa fie facut de cineva care intradevar stie despre ce este vorba, nu de amatori care remapeaza soft cu versiuni download-ate de pe net. Imi puteti recomanda o firma sau o persoana care sa faca aceste modificari?

Link to comment
Share on other sites

La exterior am facut ceva tuning: am schimat bara spate cu una de pachet M, am facut evacuarea, apoi am vopsit-o total, am adaugat un eleron, am schimat din nou bara spate, am pus si praguri de M, am refacut evacuarea, acum trebuie sa vopsesc din nou bara spate ca un prost mi-a zgariat-o. tot trebuia sa astup gaurile de senzori...

post-44284-0-70201800-1337448715_thumb.jpg

post-44284-0-45348400-1337448726_thumb.jpg

post-44284-0-12371700-1337448764_thumb.jpg

post-44284-0-50028000-1337448776_thumb.jpg

post-44284-0-67947700-1337448793_thumb.jpg

post-44284-0-21747000-1337448809_thumb.jpg

Edited by coretto
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa culoarea, ce planuri de viitor ai?

Cum suna evacuarea si unde ai facut-o?Ma refer la ultima versiune;)

Culoare e "atlantis blue". E o culoare custom pentru M. Uite aici un proiect de M: http://ind-style.com/2011/02/14/burn-the-clock-by-ind-full-atlantis-blue-e92-m3-build/

 

Cat despre evacuare, a costat undeva in jur la 1700RON insa este inclus si prima etapa. In partea a doua am schimbat doar tipsurile finale + cate un Y la fiecare. E facuta la Pilot Constanta.

Multi mi-au spus ca suna ca un benzinar. E un sunet specific motoarelor de capacitate mare.

 

Tot pe evacuare, pentru un sunet mult mai puternic in sarcina, vreau la toba intermediara sa-i montez un traseu de bypass cu valva pneumatica care in functie de turatia motorului sa deschida mai mult sau mai putin. Trebuie sa fac ceva teste sa vad cum s-ar auzi pentru ca nu vreau sa se auda ca un tractor. Eventual, pe traseul asta de bypass o sa montez o toba sport. In turatii normale o sa functioneze intermediaara normala, iar in sarcina se deschide traseul prin cea sport.

 

As vrea sa-i fac un tuning de putere la motor. Daca este posibil sa o duc pe undeva in jur de 300CP doar cu turbo schimbat, injectoare, admisie, intercooler si soft, atunci e ok. daca nu o vand si imi cumpar un 535bi-turbo.

Edited by coretto
Link to comment
Share on other sites

Salut, cu o versiune mai agresiva se poate duce la 280 cai, 600nm (stock are 500nm).

 

ps: am dus mai multe 530d 218cai la valorea asta, se comporta ok.

Edited by 320i e36
Link to comment
Share on other sites

Salut, cu o versiune mai agresiva se poate duce la 280 cai, 600nm (stock are 500nm).

 

ps: am dus mai multe 530d 218cai la valorea asta, se comporta ok.

Trimite-mi te rog o oferta de pret pe PM.

Riscuri? Turbina, cutie...?

Acum nu stiu exact ce cutie am insa stiu ca sunt facute sa reziste pana la un anumit cuplu.

Pentru turbina nu e bine sa fac un upgrade ca sa nu o fortez?

 

Da-mi mai multe detalii te rog pentru ca sunt interesat.

Link to comment
Share on other sites

la cutii manuale nu e dracu atat de negru la cuplu doar ca o sa schimbi ambreajul ca pe placutele de frana. Parerea mea e ca trebuie si turbina upgradata cu pale duble (am un prieten cu un a4 resofatat si pana nu a pus turbina upgradata ii cadea intr o bucurie) si un intercooler mai mare ca sa fie ok la o astfel de putere. Plus motorul sa fie in toate mintile lui, ideal ar fii un schimb de cuzineti pentru mai multa siguranta daca are peste 150k de km Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

 

Riscuri? Turbina, cutie...?

Acum nu stiu exact ce cutie am insa stiu ca sunt facute sa reziste pana la un anumit cuplu.

Pentru turbina nu e bine sa fac un upgrade ca sa nu o fortez?

 

Nu-i niciun risc; va merge perfect, ca din fabrica! Doar puterea e cam la fel: 218 vs. 280 cp :LMAO:

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu-i niciun risc; va merge perfect, ca din fabrica! Doar puterea e cam la fel: 218 vs. 280 cp :LMAO:

Nu stiu cum sa-ti interpretez comentariul. Este gluma sau vorbesti serios?

Incep sa primesc oferte si unii imi spun ca pentru 280CP trebuie filtru sport, intercooler si upgrade la turbina. Altii spun ca e nevoie doar de remapare. Care e adevarul? Adica sunt totusi versiuni diferite. In ambele cazuri se poate duce intradevar la 280CP.

Edited by coretto
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa folosesti masina la intreaga ei capacitate, sa nu stai cu frica sa-i dai in gura ca poate pica ambreiajul sau mai stiu eu ce, trebuie facute si modificari hardware. Daca vrei doar remapare, sugestia mea este sa te limitezi la o putere mai mica.
Link to comment
Share on other sites

sa nu stai cu frica sa-i dai in gura ca poate pica ambreiajul sau mai stiu eu ce, trebuie facute si modificari hardware.

 

la ce hardware te referi? o placa de sunet sau ceva?

Edited by severus_phantom
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum sa-ti interpretez comentariul. Este gluma sau vorbesti serios?

Incep sa primesc oferte si unii imi spun ca pentru 280CP trebuie filtru sport, intercooler si upgrade la turbina. Altii spun ca e nevoie doar de remapare. Care e adevarul? Adica sunt totusi versiuni diferite. In ambele cazuri se poate duce intradevar la 280CP.

 

Ti-a trecut pri minte ca asa vorbi serios? Sigur ca o poti "impinge" la maxim, dar cat va rezista? Doar din soft?

Fireste ca "tunerii" mioritici spun ca merge; daca tu crezi, e perfect! Pentru ....ei :rolleyes:

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ti-a trecut pri minte ca asa vorbi serios? Sigur ca o poti "impinge" la maxim, dar cat va rezista? Doar din soft?

Fireste ca "tunerii" mioritici spun ca merge; daca tu crezi, e perfect! Pentru ....ei :rolleyes:

Un tuner "mioritic" mi-a spus ca este nevoie clar de schimbari hard. Si il cred. Nu e vorba de 250CP, e vorba de totusi 280-300CP. In jur de 300 vreau sa ajung si pentru asta sunt dispus sa fac ceva schimbari hard dar nu in motor (nu arbore, pistoane, etc).

Insa pana acum nimeni care sa-mi explice mai pe'ndelete. Am citit alte posturi cu niste dezbateri intre Sebastian de la Racing Code si un altul de la REVO. Amandoi par sa fie profesionisti. "Lumea" spune ca cei de la REVO ar fi cei mai buni insa nu sunt 100% convins.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.