Jump to content

numeroase probleme


Recommended Posts

buna in luna februarie am cumparat un bmw 320 d (din noiembrie 200o),Cand am cumparat o nu parea sa aiba vreo problema insa abia am ajuns acasa cu ea .bineinteles ca am inceput sa bag bani in ea prima ca mi a cazut ambreiajul si cardanul varza,filtru epurator, schimb ulei ,toate celelalte filtre ma rog.Acum marea problema este ca a inceput sa dispara uleiul scoate un fum alb albastru ,ideea e ca uneori scoate uneori nu scoate gram

!!La un moment dat incepuse sa scoata ca la nebuni

am fost la mecanicii p ... si mi au spus vai e turbina sigur,i am pus sa mi dea jos sa verifice sa n o cump aiurea ce credeti nu era turbina sa i iau la bataie nu alta in fine mi au dat un alt diagnostic de asta data mult mai grav smeringuri supape segmenti toate le are s au dat ei cocsi ca mi le schimba etc vreau sa mentionez ca nu i s a modificat consumul la motorina adica f putin consuma si trage va rog daca ma puteti ajuta cu vreo idee pls

Link to comment
Share on other sites

buna in luna februarie am cumparat un bmw 320 d (din noiembrie 200o),Cand am cumparat o nu parea sa aiba vreo problema insa abia am ajuns acasa cu ea .bineinteles ca am inceput sa bag bani in ea prima ca mi a cazut ambreiajul si cardanul varza,filtru epurator, schimb ulei ,toate celelalte filtre ma rog.Acum marea problema este ca a inceput sa dispara uleiul scoate un fum alb albastru ,ideea e ca uneori scoate uneori nu scoate gram

!!La un moment dat incepuse sa scoata ca la nebuni

am fost la mecanicii p ... si mi au spus vai e turbina sigur,i am pus sa mi dea jos sa verifice sa n o cump aiurea ce credeti nu era turbina sa i iau la bataie nu alta in fine mi au dat un alt diagnostic de asta data mult mai grav smeringuri supape segmenti toate le are s au dat ei cocsi ca mi le schimba etc vreau sa mentionez ca nu i s a modificat consumul la motorina adica f putin consuma si trage va rog daca ma puteti ajuta cu vreo idee pls

daca turbina e buna sigur, filtru epurator bun, atunci s ar putea ca domni mecanici sa aiba dreptate si sa fie segmenti.... masina ar trebui sa porneasca un pic mai greu tot odata ca isi pierde din compresie.oricum sa face un test de compresie e f usor se scoate o bujie si se un dispozitiv care masoara compresia pe rand in fiecare cilindru. nu prea are treaba consumul de motorina cu uzura segmentilor....

Link to comment
Share on other sites

salut. cu fumul e asa: daca e alb, atunci ganitura de _chiulasa_ e dusa, se creaza presiune in vasul de expansiune si fierbe si apa; daca e albastru, atunci consuma ulei, trebuie segmentat motorul; daca e negru, amestecul de aer-motorina nu e optim, se poate regla din pompa de motorina sau din avans.

 

salut. cu fumul e asa: daca e alb, atunci ganitura de _chiulasa_ e dusa, se creaza presiune in vasul de expansiune si fierbe si apa; daca e albastru, atunci consuma ulei, trebuie segmentat motorul; daca e negru, amestecul de aer-motorina nu e optim, se poate regla din pompa de motorina sau din avans.

scriu "_chiulasa_" dar apare tor ce vrea el :(

Edited by coretto
Link to comment
Share on other sites

daca turbina e buna sigur, filtru epurator bun, atunci s ar putea ca domni mecanici sa aiba dreptate si sa fie segmenti.... masina ar trebui sa porneasca un pic mai greu tot odata ca isi pierde din compresie.oricum sa face un test de compresie e f usor se scoate o bujie si se un dispozitiv care masoara compresia pe rand in fiecare cilindru. nu prea are treaba consumul de motorina cu uzura segmentilor....

multumesc pt opinie ideea e ca eu am toate cele 4 bujii arse tot acei mecanici mi au spus si asta iarna pornea mai greu dr pornea tot cu acele bujii arce,am inteles totodata daca segmentezi motorul ....

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt opinie ideea e ca eu am toate cele 4 bujii arse tot acei mecanici mi au spus si asta iarna pornea mai greu dr pornea tot cu acele bujii arce,am inteles totodata daca segmentezi motorul ....

iarna nu porneste masina cu 4 buji arse ... cat ar fii el de diesel cat ar fii ea de compresie. ce ai inteles despre segmentare?

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt opinie ideea e ca eu am toate cele 4 bujii arse tot acei mecanici mi au spus si asta iarna pornea mai greu dr pornea tot cu acele bujii arce,am inteles totodata daca segmentezi motorul ....

ce imi recomandati sa segmentez motorul sau sa cumpar unul din dezmembrari ,ce stiti tre sa omologhez la rar ?eu nu sunt impacata cu faptul de a segmenta la incapabilii astia caci i ma pus sa mi dea turbina jos sa o verifice acum am sesizat ca am o pata ulei sub ea ,inainte de asta nu lasa pic de ulei sub ea...si credeti ma ca am fost la o gramada de mecanici cu ea tot felul de pareri eu am inteles ca daca segmentezi motorul exista riscul de a se duce dracu imediat plus ca nu mai are aceleasi performante ,,,bine na eu nu dau talpa dar nici subturat nu merg nemtii astia dupa 2000 au cam inceput sa nu mai scoata super calitate eu mai conduc un 325 tds 94 dar nu se compara cat de rezistenya a fost masina asta in comparatie cu 320 ul

Link to comment
Share on other sites

ce imi recomandati sa segmentez motorul sau sa cumpar unul din dezmembrari ,ce stiti tre sa omologhez la rar ?eu nu sunt impacata cu faptul de a segmenta la incapabilii astia caci i ma pus sa mi dea turbina jos sa o verifice acum am sesizat ca am o pata ulei sub ea ,inainte de asta nu lasa pic de ulei sub ea...si credeti ma ca am fost la o gramada de mecanici cu ea tot felul de pareri eu am inteles ca daca segmentezi motorul exista riscul de a se duce dracu imediat plus ca nu mai are aceleasi performante ,,,bine na eu nu dau talpa dar nici subturat nu merg nemtii astia dupa 2000 au cam inceput sa nu mai scoata super calitate eu mai conduc un 325 tds 94 dar nu se compara cat de rezistenya a fost masina asta in comparatie cu 320 ul

nu se mai fac masinile ca pe vremuri.... din pacate. De ce sa schimbi motorul? doar nu e stricat blocul motor. Trebuie desfacut si vazut ce e acolo stricat. Segmenti te costa vreo 4 5 mil , cuzineti toti vreo 8 mil, refacut supapele la chiulasa vreo 3 mil. Manopera vreo 10 mil in total ajunge la vreo 30 cred eu cu totul. Daca gasesti un motor tiplza in mai putini bani se merita si unul sh dar daca al tau nu are nimik la pistoane si vibrochen atunci se merita sa il repari macar stii ce ai facut si ca te va tina mai mult

Link to comment
Share on other sites

nu se mai fac masinile ca pe vremuri.... din pacate. De ce sa schimbi motorul? doar nu e stricat blocul motor. Trebuie desfacut si vazut ce e acolo stricat. Segmenti te costa vreo 4 5 mil , cuzineti toti vreo 8 mil, refacut supapele la chiulasa vreo 3 mil. Manopera vreo 10 mil in total ajunge la vreo 30 cred eu cu totul. Daca gasesti un motor tiplza in mai putini bani se merita si unul sh dar daca al tau nu are nimik la pistoane si vibrochen atunci se merita sa il repari macar stii ce ai facut si ca te va tina mai mult

multumesc de opinie,ideea e ca automat daca il desfac motorul si verific trebuie sa iau decizia daca inlocuiesc piesele uzate sau cumpar alt motor in functie de cum se prezinta pe acolo,,,e aiurea sa o vand asa nu vreau sa ma blesteme lumea si nici de tinut nu mi mai vine cand o vad dracu asa cti bani am bagat in ea de cand am luat o...credeam ca e ca asta veche si am fost sa o cumpar fara mecanic asta a fost greseala mea.

Link to comment
Share on other sites

multumesc de opinie,ideea e ca automat daca il desfac motorul si verific trebuie sa iau decizia daca inlocuiesc piesele uzate sau cumpar alt motor in functie de cum se prezinta pe acolo,,,e aiurea sa o vand asa nu vreau sa ma blesteme lumea si nici de tinut nu mi mai vine cand o vad dracu asa cti bani am bagat in ea de cand am luat o...credeam ca e ca asta veche si am fost sa o cumpar fara mecanic asta a fost greseala mea.

din pacate 320 d astea au fost f chinuite mai ales in Romania. majoritatea au fost f f multi km sub capota. pai cam asta e desfaci si dupa iei decizia. Poti sa schimbi doar segmenti daca cuzineti nu sunt f uzati dar ma indoeisc sincer

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

din pacate 320 d astea au fost f chinuite mai ales in Romania. majoritatea au fost f f multi km sub capota. pai cam asta e desfaci si dupa iei decizia. Poti sa schimbi doar segmenti daca cuzineti nu sunt f uzati dar ma indoeisc sincer

da cred ca asta a fost alergata rau are pe bord desi stiu acum ca nu sunt reali 230 mii km o avea dublu am inteles cand mananca ulei de la segementi si astea trage mai bine e f inselator,oricum motorul are asa un sunet ca se cam chinuie am mai ascultat si alte 320 d si nu suna la fel clar dar culmea cand am luat o nu avea simptomele astea ,,,,o am de cateva luni nu o innebuneam eu fata in 2 luni nu sunt obsedata de vitezade cand mi au verificat turbina astia in 200 km mi a luat am vazut pe joja era la nivel uleiul am completat eu dupa cei 2oo km era la minim,am innebunit si inca ceva daca vreau sa l verific cam la 30 min dupa ce am oprit motorul nu imi arata ulei cam deloc dupa nu stiu cate ore pot sa l verific..

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa te apuci de aruncat bani pe desfacut motor demontat etc dute si da 100ron si fa o verificare de compresie pe fiecare cilindru in parte si compara valorile tale cu valorile normale de uzura pt motorul tau daca valorile de uzura sunt cu mult depasite recomand sa cumperi un motor din dezmembrari conditia sa ii verifici compresia si la cel ce il vei cumpara eventual sa iei un mecanic priceput cu tine sa verifice tot ce trebuie ...nu te sfatuiesc sa te apuci de reparat motorul actual 3000ron e un scenariu foarte optimist + apar multe cheltuile neprevazute sigur vei trece de 3000ron cu reparatia si nu ai garantia ca va functiona corespunzator odata ce se umbla la distributie si alte componente foarte delicate la care mai pui ca daca se baga unu care nu stie cu ce se mananca motoarele astea dai bani degeaba si ramai cu motoru praf dupa 1 2 luni

gandeste-te ca daca cumperi alt motor toata operatiunea de inlocuire dureaza cateva ore .......te vei putea folosi de masina in aceasi zi cu motorul nou pe cand la reparatie dureaza mult mai mult si riscurile ca ceva sa cedeze sau ceva sa nu fie pus cum trebuie sunt foarte mari

alegerea iti apartine succes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand sa faci un test asa cum ti-a spus coupe24 si daca nu iese bine ia un motor sh fara accesorii (gasesti aici pe forum o gramada) de pe o masina de anglia, bineinteles cu o mini garantie, eventual testat cand nu este desfacut si inca este pe masina donatoare. chiar si cu mecanici buni (ceea ce inteleg ca nu e cazul in zona ta) o sa te lovesti de n probleme chiar si reparat bine; de ex rodajul care trebuie facut mergand contant, etc, etc. Evident ca daca reparatia nu o sa iasa bine tot tu o sa fi vinovata in fata celor care ar trebui sa-ti dea garantie deorece nu i-ai facut rodajul cum trebuie (sa fim seriosi, traim in Romania)...

Daca iti iei motor sh oricum o sa mai poti vinde una alta de pe motorul vechi (chiulasa, bloc) daca nu e chiar terminat de tot.

Link to comment
Share on other sites

mergi si fa un test de compresie. nu e mare inginerie. DUPA ACEST TEST SE POATE CONCLUZIONA despre ce este vorba. daca sunt segmentii sau daca e problema doar la chiulasa.

 

acum marea problema este ca acesti `mecanici ` de prin servisurile patriei incearca sa traga cat mai mult de pe client. sunt ca niste hiene. te miroase(daca ai habar) si apoi te ard la bani.

 

daca e numai la chiulasa problema merita reparat, daca e si la segmenti...se complica lucrurile in ideea ca e probabil sa ai nevoie si de cuzineti, se poate sa ai uzura si in cilindri, cuzineti poate si pistoane...

 

test de compresie si apoi hotarasti ce e de facut.

 

 

Link to comment
Share on other sites

multumesc opinii baieti astaz m am intors la mecanici cum v am zis imi curgea ulei sub ea dupa ce i am pus sa verifice turbina si ce credeti :turbina baieti e praf azi au sesizat ca se duce uleiul in admisie sau ceva de genu cu toate ca u mai verificat o zilele trecute o data mah innebunesti cu astfel de oameni ,am fost azi si am cumparat si o turbina ce drac sa mai fac maine o sa o monteze ...nici nu mai stiu ce sa mai cred va zic maine ce va mai fi sper ca bine daca nu ,au spus 100% e turbina ca au gasit ulei nu stiu unde ,nu arunca uleiul pe evacuare ci pe admisie parca asa ziceau da o sa merg sa i fac si un test compresie ,nu e vb de bani il faceam pana akum dar tot ei acesti mecanici ziceau ca s cam inutile bla bla,am pus o pe u tester da nu mi a dat nimik...ce ulei imi recomandati sa bag in ea ,eu am bagat data trecuta si am mai completat cu castrol 5 w 40 edge unii zic c asta i bun altii ca ar trebui 0w..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.