Jump to content

Probleme turbo 320D E46


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
aceiasi problema o am si eu numai ca la mine am cuparat electrovalva noua si tot degeaba.totul e in parametri turbina furtunase noi de vacum orice mati intreba cred ca am facut deja.problema e ca resetez eroare pun testarul pe ea nu da eroare dar in mers cu testarul pe ea...dupa kativa kilometri isi da in nas si atunci imi da eroare cu valva.nu mai stiu ce sa fac ma disperat.
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca nu e nevoie neaparat de resetare,ar fi bine sa postezi exact eroarea,iar problema ar putea veni de la ordinea de intrare a furtunelelor in acel distribuitor de vacum (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45) sau de la mufa electrovalvei de la turbo,respectiv cablajul ei,de jos de la mufa pana sus la bifurcatia cu mufa debitmetrului,te asigur ca am avut si eu demult aceeasi problema,trebuie sa dai la o parte invelisul acela sin platic dur care inveleste cablajul...cat despre problema mea am schimbat furtunele,am reconditionat si electrovalvele,si la fel,ba chiar imi tremura mai rau la plecarea de pe loc dupa ce am desfacut electrovalvele,am incercat o reconditionare ca aici (http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=68028&start=300),nu-mi ramane decat sa incerc alta electrovalva la turbo,dar chiar nu am de unde sa iau una de proba,daca ar exista cineva care sa mi-o trimita de proba,i-as cumpara-o apoi daca s-ar dovedi asta a fi problema.
Link to comment
Share on other sites

un cod exact de eroare nu stiu sa iti dau pt ca nu zice coduri iti zice pisa testaru mecanicului la care am fost....iar furtunasele de vacum sunt puse corect sunt noi, elctrovalva de pe turbo a fost noua....mi-a zis cineva sa o inlocuiesc cu cea de la EGR.le-am inversat.acelasi lucru aceiasi eroare cu valva de la EGR pusa la turbo.am vazut intr-un post anterior ca ti-a recomandat cineva sa ie legatura cu cineva din TM ai fost sa vezi care e treaba?
Link to comment
Share on other sites

nu,nu am fost,verifica ce ti-am scris eu mai sus legat de cablajul mufei elctrovalvei de la turbo,de unde esti?te intreb pentru ca as fi vrut sa incerc si eu cu o alta electrovalva ,dar pana la urma se pare ca nu am incotro decat sa iau alta noua

si apropo pe orice tester da mai intai un cod de eroare+explicatia erorii,si abia apoi ca urmare a testului facut pe eroare da ca rezultat o eventuala piesa defecta

Edited by BMW_Zeu
Link to comment
Share on other sites

sincer sa iti spun codul nu lam retinut.am vazut doar piesa despre care era vb.eu sunt din c-sebes.dar te sfatuiesc sa o iei pe cea de la EGR.daca crezi ca aia iti e buna.o sa verific luni legaturile dar in principiu zic ca sunt bune.daca nu erau bune imi dadea de la bun inceput eroarea asta.nu mai am idei.
Link to comment
Share on other sites

cablajul,respectiv firele lui daca au o problema se pot incalzi si dilata de la temperatura,si abia atunci apare eroarea. electr. de la egr are aceeasi problema cu cea de la turbo,sunt proiectate putin defectuos sau sa zicem cu scop comercial pentru producator,nu sunt rezistente in timp,plus ca Bavaria le-a amplasat in zone expuse la temperatura motorului/sub-ansamblelor.pentru 300 de ron electrovalva nu mai stau pe ganduri,o voi lua,asta e,riscul meu.
Link to comment
Share on other sites

salut

eu am urmatoarea problema, dupa ce trece apa de prima linie cand o las la relanti sau merg sub 2000rpm

raman fara acceleratie intra intr-un fel de limpmode isi revine daca o las vreo 10-20sec sau bag o trepta inferioara si astept sa urce turometru peste 3000rpm, cand a trecut de 3000rpm zmuceste de 3-4 ori ca si cum ceva s-a deblocat si isi revine treptat la puterea normala

daca sta apa pana in prima linie asta cand e frig am facut mii de km fara nici o problema, caderile de putere apar numai cand apa ajunge la jumatate la temperatura de lucru

cand are caderile de putere pe litrometru nu mai urca mai mult de 10ltr

-egr curatat

-electrovalva turbo noua

-debitmetru nou

-verificat furtune

-map senzor nou

nici un efect

nu mai stiu ce sa schimb,m-am saturat sa schimb dupa ureche

senzor de temperatura pe admisie de aer nu am, alti senzori nu stiu ce samai schimb

aveti idee ce poate fi?

 

cu inpa am gasit niste erori de avans 2grd-si+, ceva legat de presiune turbo, le-am sters ni nu au mai aparut atunci in decurs de cateva zile..

deci nimic concret

 

simptomul masinii este similar cu functionarea asc-ului pe ghiata cand taie puterea masinii foarte mult

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Salut, a reusit cineva? eu am o problema asemanatoare, trege foarte bine o ora, sau o zi, urmatoarea zi parca este lesinata, dar daca scot borna de la baterie si o recuplez dupa 20 de secunde, masina iar trage in ziua respectiva foste bine, ma gandesc sa nu fie calculatorul de motor.......(la fel am schimbat si eu, debitmetru, refacut turbina, injector cu fir nou , celelalte schimbate, furtunase noi, etc, nici un rezultat)
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
am si eu cam aceeasi problema .. pe teste .. la 3 teste diferite .. aceeasi chestie.. Electrovalva.Presiune supra alimentata. la relanti se tureaza, cand plec la drum mai mult de 2000 de ture nu trece .. parca e carutza... :) .. si pe langa toate astea.. face un zgomot foarte urat la accelerare .. atat in mers cat si la relanti.. gen.. ca si cum acelereaza un tractor.. ajutati-ma va rog
Link to comment
Share on other sites

salut.din pacate ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare,pana in 2500 de turatii trebuie sa fac rugaciuni ca sa plec si eu apoi intre 2500-3000 de turatii intra si turbo :goodjob: dupa care face pauza....definitiva,defapt daca reduc si ajung iar la 2500 el iar intra si lucreaza dar la 3000 de turatii parca se plictiseste :wacko: si revin la rugaciuni,am schimbat toate filtrele si am scos mufa de la debitmetrul de aer...surpriza :hyper: parca a prins viata...dar toata chestia buna acum se intampla pana la 3000 de turatii,dupa care aceeasi poveste 'rugaciuni" problema care am observat-o eu in timp ce altcineva accelera este ca tija de la turbo deschide cand accelerezi dar incet,incet cedeaza chiar daca acceleratia este tot apasata "blana" e normal? ce ma sfatuiti sa fac?

PS: masina mea e din 99 320D 100Kw-136cp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.