Jump to content

runing wild & no debitmeter


Recommended Posts

E39 diesel. cam 800 km facuti fara debitmetru. mai precis cu mufa scoasa :blink:

masina trage mult mai bine, consumul imi pare mai mic.

 

intrebare - ce se intampla daca nu pun debitmetrul inapoi? stiu ca e pus acolo cu un scop, dar ce probleme apar daca merg fara?

as vrea sa il schimb in ianuarie

Link to comment
Share on other sites

Si eu stiu ca trebuie sa consume mai putin ... dar nu asta e problema... Ideea e ca ar trebui sa rezolvi problema nu sa mergi asa ptr ca amestecul aer/benzina nu mai e calculat corect... ca altfel nu mai punea nimeni nici un debitmetru la motoare...

Teoretic nu se intampla nimic... poti sa mergi asa pana in ianuarie... Vezi ce se intampla.. Totusi iti dau un sfat... nu forja masina in situatia data... mergi si tu cat mai normal si omeneste cu ea...

Bafta...

Link to comment
Share on other sites

inainte de a scoate debitmetrul aveam un consum extraurban in jur de 6.2-6.5. pe acelasi traseu, la viteze similare, acum imi arata maxim 5.9.

in oras nu trece de 9.

 

inteleg ca nu stie nimeni ce se poate intampal? sper sa nu fiu eu primul care afla :blink:

Link to comment
Share on other sites

inainte de a scoate debitmetrul aveam un consum extraurban in jur de 6.2-6.5.  pe acelasi traseu, la viteze similare, acum imi arata maxim 5.9.

in oras nu trece de 9.

 

inteleg ca nu stie nimeni ce se poate intampal? sper sa nu fiu eu primul care afla  :blink:

168894[/snapback]

dar de ce l-ai scos?

Link to comment
Share on other sites

masina tragea greu pana in 3000 rpm. viteza maxima 170 - 180. acum ajung usor la 200 si urca mult mai bine in ture. la 2500 deja trage bine.

 

de ce nu m-am gandit de la inceput la debitmetru? pt ca masina avea "toane", mai exact avea momente in care mergea foarte bine, altele cand abia se urnea de pe loc.

am facut diverse teste, dar nicaieri nu a aparut debitmetrul ca problema.

presiunea in turbina era in parametri, ambreiajul nu dadea nici un semn de uzura asa ca nu mai stiam la ce sa ma gandesc. si intr-o noapte pe la ora 2 am ridicat capota si am scos mufa. much better, sper sa nu apara probleme pana in ianuarie, cand vreau sa inlocuiesc debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

masina tragea greu pana in 3000 rpm. viteza maxima 170 - 180. acum ajung usor la 200 si urca mult mai bine in ture. la 2500 deja trage bine.

 

de ce nu m-am gandit de la inceput la debitmetru? pt ca masina avea "toane", mai exact avea momente in care mergea foarte bine, altele cand abia se urnea de pe loc.

am facut diverse teste, dar nicaieri nu a aparut debitmetrul ca problema.

presiunea in turbina era in parametri, ambreiajul nu dadea nici un semn de uzura asa ca nu mai stiam la ce sa ma gandesc. si intr-o noapte pe la ora 2 am ridicat capota si am scos mufa. much better, sper sa nu apara probleme pana in ianuarie, cand vreau sa inlocuiesc debitmetrul.

169231[/snapback]

 

eu stiam ca daca debitmetrul nu mai comunica cu computerul de injectie automat se comuta si masina circula pe o harta safe care nu dauneaza motorului dar nici nu optimizeaza mersul in functie de sarcina sau consum potential... ca sa zicem asa intra in safe mode (parca se cheama limp modul acesta dar nu sunt sigur)... chiar nu cred ca are ce sa se intample cu motorul pana in ianurie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.