Jump to content

zgomot metalic la 2000 rpm


alidani

Recommended Posts

Salutare

 

Am o problema cu masina (E46, 325i, automat): cand ajung cu turatia la 2000 rpm (+/- 100 rpm) se aude din dreptul motorului, partea de jos, un zgomot ca si cand ar zdranganii o tabla, ar agata metal pe metal, ca si aparatoarea de la discurile de frana cand tragi de ea si revine,..... etc.

Cand masina e pe neutru sau parking nu se aude asa puternic, aproape de loc, chiar daca o turez pana la 2000 rpm; doar cand sunt in mers si in orice treapta de viteza.

Care sa fie buba?

Tin sa spun ca am dat jos si curatat admisia pana la blocul motor si tot asa face, nici o modificare.

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

La mine uleiul este la nivel.

Iar tampoanele nu le-am schimbat niciodata dar nu cred ca ar fi de la ele deoarece dupa cum am mai spus are si un lag in acest timp. Cum trece de 2200 rpm nu mai are nimic. Daca merg sportiv cu ea nu face nimic si trage normal. E posibil sa fie de la turbo sau injectoare?

Imi cer scuze dac spun prostii

Link to comment
Share on other sites

La mine uleiul este la nivel.

Iar tampoanele nu le-am schimbat niciodata dar nu cred ca ar fi de la ele deoarece dupa cum am mai spus are si un lag in acest timp. Cum trece de 2200 rpm nu mai are nimic. Daca merg sportiv cu ea nu face nimic si trage normal. E posibil sa fie de la turbo sau injectoare?

Imi cer scuze dac spun prostii

325i? turbina? sau dumneata ai diesel?

cumva vibreaza? variaza turatia? cutie automata? convertizorul cred ca te lasa

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude, peste 3500, si am 318is m44.

 

s ar putea sa aibe dteptate malasorte cu tampoanele de la cutie, mie cateodata cand vreau sa bag a I a nu mi intra decat daca bag in alta viteza si apoi a I a, cand e motorul oprit, ma gandesc ca din cauza ca nu sta cutia bine, deci s ar putea sa fie tampoanele

Link to comment
Share on other sites

Se aude cumva asa ? Eu nu am reusit sa-i dau de cap la mine...m-am uitat astazi sub masina..am ridicat-o pe cric si am pornit-o, cand accelerez asa putin de pofta incepe sa se auda dar nu foarte tare si mi se pare ca prea trepideaza mufleru ala de la toba...parca inainte nu se zgaltaia asa de tare ;\

 

Edited by grafferu
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba cu tampoanele de la motor. Mai de graba cred ca e convertizorul, zgomotul vine de undeva de sub motor spre cutie.

In weekend o s-o ridic de spate si in sarcina o s-o ascult de sub ea.

zgomotul se aude doar la 2000 rpm (+/- 100 rpm) adica e foarte precis la turatia respectiva.

Masina e 325i automata fara turbo, motorul stock.

Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba cu tampoanele de la motor. Mai de graba cred ca e convertizorul, zgomotul vine de undeva de sub motor spre cutie.

In weekend o s-o ridic de spate si in sarcina o s-o ascult de sub ea.

zgomotul se aude doar la 2000 rpm (+/- 100 rpm) adica e foarte precis la turatia respectiva.

Masina e 325i automata fara turbo, motorul stock.

 

cum am spus pariez pe convertizor... atunci se blocheaza el... si da trepidatie in toata caroseria daca are probleme

 

Convertizorul fiind..?

o piesa care transmite cuplu de la motor la cutia de viteza automata... torque convertor fiind numele de scena. daca nu ai automata nu ai asa ceva...

 

s ar putea sa aibe dteptate malasorte cu tampoanele de la cutie, mie cateodata cand vreau sa bag a I a nu mi intra decat daca bag in alta viteza si apoi a I a, cand e motorul oprit, ma gandesc ca din cauza ca nu sta cutia bine, deci s ar putea sa fie tampoanele

se misca cutia din tampoane si ating cardanul in toba. se aude de zici ca se rupe masina

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

cum am spus pariez pe convertizor... atunci se blocheaza el... si da trepidatie in toata caroseria daca are probleme

 

 

o piesa care transmite cuplu de la motor la cutia de viteza automata... torque convertor fiind numele de scena. daca nu ai automata nu ai asa ceva...

 

@malasorte: e f posibil sa ai dreptate, spre convertizor inclin si eu... din pacate de ceea ce imi era frica nu scap. Stii ce implica defectiunea asta: trebuie schimbat sau se poate repara? Manopera consta in demontarea cutiei de pe masina?

Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude, peste 3500, si am 318is m44.

motoarele astea au probleme la axa cu came deci... eu acolo as verifica

 

@malasorte: e f posibil sa ai dreptate, spre convertizor inclin si eu... din pacate de ceea ce imi era frica nu scap. Stii ce implica defectiunea asta: trebuie schimbat sau se poate repara? Manopera consta in demontarea cutiei de pe masina?

trebuie data jos cutia... nu ai cum altfel ea e prinsa intre volanta si cutie. In Romania nu prea se poate repara... inaintru sunt discuri de frictiune iar ele trebuiesc schimbate dar din cunostinta mea in Ro nu are nimeni aparat de sudat si centrat convertizoare.... Solutia ta in caz ca este el de vina este unul RMFD in Germania si te ajunge vreo 200 300 euroi. La care se adauga ulei si flitru si manopera. Nu cumva face asa si la vreo 120 la ora? nu cumva face mai ales dupa acelerare cand revine sub 2000 de turati?

Link to comment
Share on other sites

motoarele astea au probleme la axa cu came deci... eu acolo as verifica

 

 

trebuie data jos cutia... nu ai cum altfel ea e prinsa intre volanta si cutie. In Romania nu prea se poate repara... inaintru sunt discuri de frictiune iar ele trebuiesc schimbate dar din cunostinta mea in Ro nu are nimeni aparat de sudat si centrat convertizoare.... Solutia ta in caz ca este el de vina este unul RMFD in Germania si te ajunge vreo 200 300 euroi. La care se adauga ulei si flitru si manopera. Nu cumva face asa si la vreo 120 la ora? nu cumva face mai ales dupa acelerare cand revine sub 2000 de turati?

 

Ba da, face pe decelerare mai puternic.

Imi poti spune mai precis unde in Germania, eu sunt cu masina in Belgia si mi-ar fi f usor sa ajung sa o fac acolo.

Nu stii care mai este viata lor daca abia a inceput sa faca zgomot?

Link to comment
Share on other sites

Ba da, face pe decelerare mai puternic.

Imi poti spune mai precis unde in Germania, eu sunt cu masina in Belgia si mi-ar fi f usor sa ajung sa o fac acolo.

Nu stii care mai este viata lor daca abia a inceput sa faca zgomot?

mai merge sufiecient ca sa ajungi in Germania. cand cade numai pleaca dupa loc inainte de asta incepe sa trosneasca la plecarile dupa loc. la 120 la ora face?. eu nu stiu unde in Germania mie mi a comandato mecanicul meu de acolo. dar intra pe motors.ebay.de si cauta covertor pentru masina da si vei gasi sute de posibilitati. mai intai tousi mergi la o diagnosa la cineva care se pricepe bine....

 

asta e tipul de cutie

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV31&mospid=47639&btnr=24_0829&hg=24&fg=05

 

gasesti si codul la convertor

daca nu ma insel

cred e vb de zf 5hp18

ps incaodata tot respectul pt 635csi....

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

mai merge sufiecient ca sa ajungi in Germania. cand cade numai pleaca dupa loc inainte de asta incepe sa trosneasca la plecarile dupa loc. la 120 la ora face?. eu nu stiu unde in Germania mie mi a comandato mecanicul meu de acolo. dar intra pe motors.ebay.de si cauta covertor pentru masina da si vei gasi sute de posibilitati. mai intai tousi mergi la o diagnosa la cineva care se pricepe bine....

 

asta e tipul de cutie

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV31&mospid=47639&btnr=24_0829&hg=24&fg=05

 

gasesti si codul la convertor

daca nu ma insel

cred e vb de zf 5hp18

 

La 120km/h nu se aude nimic... De ce 120?

Pana pica de tot ar trebuii sa faca mai mult zgomot... corect

Link to comment
Share on other sites

La 120km/h nu se aude nimic... De ce 120?

Pana pica de tot ar trebuii sa faca mai mult zgomot... corect

adevarul ca la a ta la 120 numai cade sub 2000 de turatii fiind benzinar....a mea asa facea. incepe sa trosneasca si pleaca greu dupa loc inainte sa cada de tot

Link to comment
Share on other sites

adevarul ca la a ta la 120 numai cade sub 2000 de turatii fiind benzinar....a mea asa facea. incepe sa trosneasca si pleaca greu dupa loc inainte sa cada de tot

 

Multumesc mult pt informatii.

Sper sa mai dureze pana sa se accentueze defectiunea...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pt informatii.

Sper sa mai dureze pana sa se accentueze defectiunea...

cu placere... si incaodata felicitarile mele pentru achizitia cealalta...oricand daca as gasi o masina din aia as porni reconditionarea cu propriile mele maini

Link to comment
Share on other sites

Salutare, tin sa va spun ca am patit si eu ceva similar la un e46 320d, numai ca am descoperit de unde era zgomotul metalic : teava de evacuare dintre catalizator si toba mare era fisurata si la anumite turatii metalul la fisura se forfeca si producea sunetul metalic. Bineinteles ca am dat-o jos si am sudat-o si nu mai am nici o problema. Asta s-a intamplat acum o saptamana. Poate va este de ajutor intaplarea mea ca sa verificati cu mare atentie evacuarea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.