Jump to content

nu mai porneste dupa update cutie e65


Recommended Posts

cred ca s a facut scrierea gresita ( incompleta).... a dat ok cand a terminat scrierea? ai fost de fatza? daca nu comunica cu calculatorul cutiei nu porneste nici motorul. a patito un prieten de al meu la un e39 automat a trebuit sa dea jos calculatorul dupa masina si sa il scrie direct nu prin interfata masini .... Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

cred ca s a facut scrierea gresita ( incompleta).... a dat ok cand a terminat scrierea? ai fost de fatza? daca nu comunica cu calculatorul cutiei nu porneste nici motorul. a patito un prieten de al meu la un e39 automat a trebuit sa dea jos calculatorul dupa masina si sa il scrie direct nu prin interfata masini ....

 

 

modulul raspunde, prima oara s-a intrerupt scrierea din cauza laptopului. Dupa care am rescris modulul si totul a decurs corect.

 

Nimic interesant pe laptop , nici o eroare suspecta care sa cauzeze asta.

 

Erorile de electromotor apar pe tester ?

 

 

 

Am testat si cu un modul IVM de pe alta masina.

 

Mentionez ca masina a mai pornit , aleator , dar foarte rar,

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

daca a dat eroare prima oara trebuie scris " pe masa" degeaba a dat bine a doua oara

 

Gresit spus a dat eroare , a ajuns la 100% am asteptat 5 minute , si am oprit eu programul ,mare greseala, desi ajunsese la 100% update-ul nu era complet.

 

La a doilea update , a stat vreo 10 minute in 100% si pe urma a inceput iar un alt progress bar.

 

Cine mi-l scrie pe masa ?

 

Stie cineva unde se afla modulul cutiei ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

daca este ca la mine langa celalte module sub un capac negru cu garnituri prins in multe suruburi cu inbus. scrie pe el getriebe .... daca ai intrerupt scriere numai poate fii scris decat pe masa cu interfata speciala. daca nu stii pe nimeni care are asa ceva si stie sa faca dute la bavaria ca te chinui degeaba

ps si nu incerca sa pui alt modul dupa alta masina identica ca nici cu ala nu o sa mearga nu o sa il recunosca ecu

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Gresit spus a dat eroare , a ajuns la 100% am asteptat 5 minute , si am oprit eu programul ,mare greseala, desi ajunsese la 100% update-ul nu era complet.

 

La a doilea update , a stat vreo 10 minute in 100% si pe urma a inceput iar un alt progress bar.

 

Cine mi-l scrie pe masa ?

 

Stie cineva unde se afla modulul cutiei ?

inca o sugestie : daca tot e in service masina, verifica si bendixul de la electromotor, ceva similar am patit si eu la x5 si asta era, cand era rece dadeam la cheie si nimic, dupa incercari repetate o invartea pe tester de asmenea nici o eroare nici o intrerupere nimic, am schimbat bendixul si gata. da jos electromotorul nu e mare lucru. Bafta

Link to comment
Share on other sites

daca este ca la mine langa celalte module sub un capac negru cu garnituri prins in multe suruburi cu inbus. scrie pe el getriebe .... daca ai intrerupt scriere numai poate fii scris decat pe masa cu interfata speciala. daca nu stii pe nimeni care are asa ceva si stie sa faca dute la bavaria ca te chinui degeaba

ps si nu incerca sa pui alt modul dupa alta masina identica ca nici cu ala nu o sa mearga nu o sa il recunosca ecu

 

Pai modulul raspunde , pot sa intru pe cutie in Inpa fara probleme.

Ce zici ?

Link to comment
Share on other sites

E normal sa raspunda... problema este ca daca scrierea sau citirea nu se face fara oprire nu se mai poate face prin interfata masini. Ti am zis un prieten a facut exact acelasi lucru si din cauza ca a intrerupt scrierea nu i a dat de cap vreo luna. Pana la urma au rezolvato aia la Bavaria in 15 minute.... Softul cutiei nu este complet si cand dai sa pornesti motorul stall speed senzor ( de pe convertizor) nu transmite informatiii la ecu si el nu permite electromotorului sa invarta. azi a pornit macar putin? Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

E normal sa raspunda... problema este ca daca scrierea sau citirea nu se face fara oprire nu se mai poate face prin interfata masini. Ti am zis un prieten a facut exact acelasi lucru si din cauza ca a intrerupt scrierea nu i a dat de cap vreo luna. Pana la urma au rezolvato aia la Bavaria in 15 minute.... Softul cutiei nu este complet si cand dai sa pornesti motorul stall speed senzor ( de pe convertizor) nu transmite informatiii la ecu si el nu permite electromotorului sa invarta. azi a pornit macar putin?

 

 

 

Si-a revenit . Acum nu mai face. Am completat cu ulei , nu stiu daca a fost din soft , sau din nivel de ulei.

Stiu ca e65 nu poneste daca e sub minim.

Link to comment
Share on other sites

posibil atunci sa fii fost asta cauza dar nu ai zis ca ai umblat la ulei....

ma bucur ca s a rezolvat ieftin si simplu

merci ca ai revenit cu detalii

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

posibil atunci sa fii fost asta cauza dar nu ai zis ca ai umblat la ulei....

ma bucur ca s a rezolvat ieftin si simplu

merci ca ai revenit cu detalii

 

Cineva destept a strans prea tare busonul si pe urma la desfacere a fost jale.

Pierde pe la buson la baie , flambeaza unpic si picura cateodata . Deci pierde cateva picaturi pe zi

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

niciodata nu am inteles mecanici astia care strang ca animalele. Cand nu stiam nimic despre mecanica am avut multe de pricinuit din cauza la strangeri puternice. Unul a reusit sa imi crape galeria de admisie .... si multe multe altele.

Acum stau langa ei...... nu am pretentia sa stranga cu cheie dinamomtrica cum se face dar un mecanic tre sa simta la mana strangerea.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

niciodata nu am inteles mecanici astia care strang ca animalele. Cand nu stiam nimic despre mecanica am avut multe de pricinuit din cauza la strangeri puternice. Unul a reusit sa imi crape galeria de admisie .... si multe multe altele.

Acum stau langa ei...... nu am pretentia sa stranga cu cheie dinamomtrica cum se face dar un mecanic tre sa simta la mana strangerea.

 

Daca BMW da clar cuplul de strangere pentru busonul de la baie ,in autodata parca .

 

Ar trebui sa ia frumos laptopul in brate sa stranga cu dinamometrica.

 

Daca busonul ala e proiectat sa fie strans la 25 nm , si mecanicul il strange la 50 nm , in doua schimburi de ulei e normal sa crape.

Pe urma ne plangem pe forum ca bmw e masina proasta :)) , nu zic ca n-are hibe , dar cele mai multe probleme sunt de cauza romaneasca.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Daca BMW da clar cuplul de strangere pentru busonul de la baie ,in autodata parca .

 

Ar trebui sa ia frumos laptopul in brate sa stranga cu dinamometrica.

 

Daca busonul ala e proiectat sa fie strans la 25 nm , si mecanicul il strange la 50 nm , in doua schimburi de ulei e normal sa crape.

Pe urma ne plangem pe forum ca bmw e masina proasta :))

:p esti idealist :p. In Romania multe lucruri ar fii normale dar nu se intampla. Greu vei gasi un mecanic roman sa foloseasca dinamometrica la strangere. Trebuie sa fim noi atenti la ce fac mecanici pentru ca fac pe bani nostri. Ma bucur ca s au rezolvat problemele

Link to comment
Share on other sites

daca este ca la mine langa celalte module sub un capac negru cu garnituri prins in multe suruburi cu inbus. scrie pe el getriebe .... daca ai intrerupt scriere numai poate fii scris decat pe masa cu interfata speciala. daca nu stii pe nimeni care are asa ceva si stie sa faca dute la bavaria ca te chinui degeaba

ps si nu incerca sa pui alt modul dupa alta masina identica ca nici cu ala nu o sa mearga nu o sa il recunosca ecu

 

la tine modulul este pus la control unit box (cutia de calculatoare) ,la mine modulul de cutie , GS19 e pe carcasa cutiei.

Link to comment
Share on other sites

interesant dar totusi eu cred ca e mai bine sa fie sub capota. pe cutia de viteza temperaturile sunt mai mari plus expunerea la intemperii de a lungul timpului. Dar au ei un motiv daca au ales aceasta amplasare a calculatorului de cutie la e65.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.