Jump to content

Corectie injectoare


Recommended Posts

Am fost cu masina la test motor si am solicitat verificarea injectoarelor....primele 3 aveau corectii in jur de 0.4, 0,5...pe aici..iar al 4-lea avea 1,4....Este nevoie sa-l dau jos si sa-l repar ?e buna si aceasta corectie?!!...Sau care ar fi limitele admise pentru corectiile injectoarelor? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

The limit value is dependent on the injection volume and is between ± 4.9 and ± 5.9 mm/stroke.

 

Iti recomand firma endor diesel srl buzau pt reconditionare, costa intre 150-300 ron de injector. E bine sa le verifici pe toate. Ideal ar fii intre 0,0-0,4max, la 1,4 deja e iesit din parametrii.

Link to comment
Share on other sites

ala cu 4 l as repara prima oara... in general cand un injector e praf calculatorul le echilibreaza modificand corectia la inca un injector.... deci e posibil ca ala cu 4 sa aiba in realitate o corectie mai mare....

Masina are vreo problema? da fum? interupe? tremura? tzacane? daca nu punei o motorina buna si mai mergi vreo 500 de km in care poti include si un drum pe autostrada cu motorul mai turat. Dupa mai fa o testare

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Da, masina da fum la greu...fum negru, si la turatii mici face fum, la turatii mari mi-e rusine de cei din spatele meu...Are si un tzacanit aidoma dacilor vechi la care le batea avansul...banuiesc ca injectorul tzacane. Pe langa fum mai imi consuma si ceva mai mult decat ar fi normal...

Azi eram in afara orasului..mergeam cu a 3-a in spatele unui camion...aveam vreo 2500 ture, cand am avut posibilitatea sa depasesc i-am dat talpa..un fum negru in spate am vazut si masina parca se gatuia..parca ceva o tinea in loc, pana cand a ajuns pe la 3000 de ture si a zvacnit puternic.

Am mers cu ea pe autostrada Arad, Timisoara i-am dat numai 4000-4500 ture..degeaba tot asa face nici o ameliorare.Cand eram cu 4000 ture si apasam acceleratia aveam vreo 160km/ora parca tremura..ceva nu mergea rotund...a trebuit sa o las mai moale.

Am curatit azi si senzorul MAP din spatele galeriei...dar degeaba..

Multumesc pentru raspunsuri..

La relantiu merge bine, nu tremura si merge destul de rotund..daca esti foarte atent se aude tzacanitul care va deveni mult mai puternic la turatii in sarcina.

Daca incerc pe loc cu motorul pornit sa turez masina pe la 3000-4000 de ture...si o tin asa se simte o intrerupere de turatie...nu sta fix la turatia care vreau eu nici la relantiu

Edited by sebaolariu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

treaba e clara... trebuie dat jos toate injectoarele si verificate pe banc.... e posibil sa faca asa doar din cauza unui injector... dar inainte pune tester si verifica toti parametri inclusiv presiunea in rampa.... De recomandat nu stiu unde sa iti zic sa le faci nu am avut nevoie inca...

Sfatul meu e sa faci treaba asta cat mai rpd pentru ca exista cazuri in care injectoarele se blocheaza pe deschis si se topesc pistoanele sau se spala de ulei si se caleaza motorul

Turbina baga presiune?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Da, turbina merge..daca tin masina tot turata, de la 2500 in sus, trage de rupe doar ca imi consuma mult si da un fum negru de aia din spate saracii trebuie sa incetineasca ca nu mai vad nimic.O sa merg saptamaan viitoare sa fac injectoarele, sper sa se rezolve problema asta ca deja ma dispera.

Pe computerul de bord imi afiseaza un consum mediu de 4,6 iar eu de fapt am un consum de 7-8...si merg mai mult de jumatate din drum in afara orasului la servici...si nu merg tare, asa 90.100...deci sa-mi consume 7 mi se pare cam mult

Link to comment
Share on other sites

Cu cat mai rpd cu atat mai bine e clar injectoarele dau mai multa motorina ... am vazut un a8 cu problema asta 4.2 diesel.... motorina spalase uleiul si isi luase bataie
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la test motor si am solicitat verificarea injectoarelor....primele 3 aveau corectii in jur de 0.4, 0,5...pe aici..iar al 4-lea avea 1,4....Este nevoie sa-l dau jos si sa-l repar ?e buna si aceasta corectie?!!...Sau care ar fi limitele admise pentru corectiile injectoarelor? Multumesc

Nu e nevoie. Ti-a dat cumva si una din erori:

  • 4B10, Smooth running control, compensation too great
  • 4B11, Smooth running control, compensation too small ?

The limit value is dependent on the injection volume and is between ± 4.9 and ± 5.9 mm/stroke.

 

Iti recomand firma endor diesel srl buzau pt reconditionare, costa intre 150-300 ron de injector. E bine sa le verifici pe toate. Ideal ar fii intre 0,0-0,4max, la 1,4 deja e iesit din parametrii.

Tu vezi ce scrii? Iei un citat in care scrie ca limita superioara/inferioara a cantitatii corectate e undeva intre ± 4,9 si ± 5,9 mg/deschidere (ai scris mm, asa scrie in WDS, insa nu e corect) si dupa aia zici ca 1,4 e iesit din parametri.

Inca un citat:

The control is active within a certain engine speed and injection volume range:

 

  • Engine speed range: Specified idling speed up to 3300 rpm
  • Injection volume range: 2.5 - 45 mg/stroke

Asa ca o corectie de 1,4 cat are el (nu stim daca e plus sau minus) e o corectie in parametri. Undeva peste ± 2mg/deschidere trebuie sa-si faca griji.

Eu am reconditionat injectoarele la Buzau cu 80lei/bucata. Acum au valori foarte bune, maxim ±0,4.

 

La injectoare mai conteaza si forma jetului, nu numai cantitatea.

 

@sebaolariu, cand ai schimbat ultima oara filtrul de aer? dar cel de motorina? dar cel epurator?

Edited by IulianC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, nu mi-a dat nici o eroare..doar ca cel care mi-a facut testul mi-a spus ca injectorul 4 nu e prea ok avand corectia de 1,4-1,5...fata de 0,4...0,5 celelalte.Filtrul de aer, motorina si epurator nu le-am schimbat niciodata, am masina de 2 luni...nu am apucat sa fac treaba asta, insa nu cred ca e vorba de filtre...ceva la motor tzacane in turatie si destul de sesizabil si la relantiu, e clar ca un injector cel putin unul e praf...de la filtre nu cred ca ar avea asa simptome.
Link to comment
Share on other sites

La 1.5 nu e praf. E putin obosit. Poti incerca o curatare cu putina forja, eventual adaugand un aditiv de curatat injectoare in motorina. Cauta ceva de la Wynn's. E posibil sa-si revina.

 

Si inca o chestie pe care am mai intalnit-o la unele masini. Unii mecanici "mitici" scot injectoarele si le zapacesc intre ele ca si pozitie pe cilindri, astfel incat codurile inscriptionate pe injectoare nu mai corespund cu codarea lor in ECU si de aici pot aparea valori anapoda de corectii. Poti verifica si asta.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Eu unul as schimba filtrele pentru ca oricum va trebui sa le schimbi. Asta e o lege nescrisa la o masina cumparata second. Si as vedea dupa aia cum se comporta.

Ca si corectii ai valori bune. Tacanitul se poate sa fie si de la injectoare, insa nu e singura posibilitate. Eu unul as schimba filtrele si daca tot s-ar comporta asa, atunci as da jos injectoarele. Ti-i recomand pe cei de la Endor Diesel Buzau, eu sunt multumit de ce au facut. Plus ca iti da garantie 6 luni sau 10.000km, care se indeplineste prima. Iar cand bagi injectoarele inapoi, sa le schimbi o-ring-urile si la ungi injectoarele cu vaselina grafitata (care rezista la temperatura mare) ca sa le poti scoate usor altadata . Garniturile de cupru ti le pun noi cei de la Buzau.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Oare acel tzacanit s-ar putea auzi si de la clapetele de la galeria de admisie? M-am gandit si la varianta asta...sa fi vreuna blocata pe inchis si sa nu intre destul aer la motor si in consecinta sa dea fum negru de la amestesc prost...ma gandesc la toate variantele..

Sigur voi schimba si filtrele..dar se vede ca filtru de aer e curat iar suruburile de la carcasa filtrului epurator se vad a fi noi,....deci cred ca fostul proprietar a incercat rezolvarea acestei probleme prin inlocuirea filtrelor.

Link to comment
Share on other sites

La blocarea clapetelor pe inchis nu apare fum negru. Galeria de admisie are 8 cai prin care lasa aerul sa intre in motor. Doar 4 dintre ele sunt obturate de clapete, celelalte 4, fiind libere, pot asigura suficient flux de aer astfel incat amestecul carburant sa fie optim. Problema la tine poate fi lipsa presiunii turbo.
Link to comment
Share on other sites

La mine la 525d/2002 pe tester aratau foarte bine, aveau valori sub 1, dar masina pornea cam greu, dadeam dublu la automat, si dadea cu mult fum negru intre 2000 si 3000 rot/min....atunci m-am dus acasa si le-am testat mecanic cu seringile si..surpriza, doua pierdeau mult pe retur http://imageshack.us/f/824/test134s23defect.jpg/ numarand de la parbriz spre faruri, injectorul 2 si 3 erau duse...le-am dus la reconditionat unde le-a schimbat duza de retur.
Link to comment
Share on other sites

Masina trage bine la turatie mare...si pe langa am acel tzacanit care nu cred ca e de la turbo...joc in axul turbinei nu am deloc, am verificat si nici uleu nu mi consuma...deci turbo nu cred sa fie eventual geometria variabila sa nu mearga cum trebuie...dar tot la tzacanitul ala ma duce gandul..
Link to comment
Share on other sites

tzacane din cauza injectoarelor dar in realitate motorul tzacane. Din cauza detonatiei necorespunzatoare se dezechilbreaza motorul.... Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Hmmm...nu m-am gandit...dar odata cu acel tzacanit am si ceva lipsa de putere, am fum negru , un tremurat la viteza si turatie mare si o intrerupere evidenta la orice turatie...de aceea gandul m-a dus la injectoare iar la testul facut a iesit injectorul 4 cu o corectie mult diferita de a celorlalte 3.

Nu stiu cum bat tachetii...aici se aude un carait ...si asta daca apas brusc acceleratia din turatie mica, atunci se aude cel mai tare, daca apas progresiv acceleratia, deci nu brusc, daca urc in turatie incet nu se aude acel carait si masina se tureaza frumos si lin..

Dar, cand ai de depasit ceva sau vrei sa accelerezi nu mereu o faci super incet, ai nevoie sa apei mai tare acceleratia, nu? Si atunci masina caraie...face fum negru...si nici nu se intinde cum as vrea...

Daca apas incet acceleratia pot ajunge la 4000 de tura fara sa fie asa mult fum negru, cel mai tare da fum cand dau talpa brusc..atunci e jale

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.