Jump to content

probleme motor e46 benzinar


florin32

Recommended Posts

va salut!

 

ieri am achizitionat si eu primul meu bmw si deja incep sa cred ca cel care mi-a vindut-o desi parea om destul de serios mi-a cam tras teapa...

 

problema mea este ca dupa ce am plecat cu masina de la el pe drum a inceput sa se auda o bataie,un tacanit la motor.

 

prima oara se auzea cam dupa 2500 de ture si daca o acceleram mai brusc dar cind am ajuns acasa dupa ce am mers numai cu maxim 80 pe ora cu masina pt ca nu stiam sigur ce e,a inceput sa se auda si de pe la 1500 de ture cind o acceleram in gol.

 

omul de la care am luat-o zice ca ar fi un tachet blocat dar sincer sa fiu tare mi-e teama sa nu fie bataie de piston....

 

din interiorul masinii nu se aude prea tare decit la aceeleratii si la peste 2500 de ture dar de linga masina....e jale...

 

 

ma poate sfatui si pe mine cineva?

 

totodata,am observat ca mufa de la debitmetru este scoasa,probabil este defect si ala....

 

motorul este 1,9 benzina de 118 cai.

 

si alta chestie....imi poate spune si mie cineva unde se afla pozitionata seria motorului?

Link to comment
Share on other sites

Ca prim sfat mergi si da-i masina inapoi.

Daca nu:

Fa-i o diagnoza completa (ceea ce trebuia sa faci inainte de cumparare). Verifica nivelul uleiului. Cati km are masina? Pune mufa debitmetrului la loc si mergi cu masina asa si vezi daca este in mintile ei, oricum la diagnoza afli.

Atentie!!! Avand in vedere ca mufa debitmetrului este scoasa, la testare iti va aparea sigur eroare la debitmetru, cel care iti va face diagnoza ar trebui sa vada ce erori sunt, sa le reseteze si sa refaca diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos!

 

Asta ma interesa....

 

Si in legatura cu problema cealalta,nici o parere,o idee,ceva?

 

Stiu ca asta pina nu se aude e mai greu de diagnosticat....diseara ma duc la mecanic cu ea sa vad ce zice si el....sper doar sa nu fie vreo bataie de piston sau ceva mai grav....poate o fi doar vreun tachet blocat.

Link to comment
Share on other sites

asa e,se aude mai tare dupa ce se ridica apa....

 

poti te rog frumos sa imi spui si mie cam cit te-a costat pe tine toata reparatia asta?

 

e nevoie sa se schimbe cuzinetii de la toate pistoanele sa numai la cel cu probleme?

 

se pot schimba fara sa se dea chiulasa jos,pe dedesubt pe la baia de ulei?

 

tu ai mers mult cu ea asa cu bataia aia?mie sincer,mi-e cam teama sa merga asa sa nu se strice si vibrochenul sau altceva....

Link to comment
Share on other sites

se poate schimba si fara sa se desfaca motorul, pe la baia de ulei....cuzinetzi nu s scumpi sub 100 d lei setul, problema e la vibrochen care daca a ajuns sa se uzeze tare trebuie schimbat, rectificat nu tzine....eu am umblat asa cu masina cam 3 luni, deja uleiul era plin de span!

 

Eu am dus-o la servi cand deja era prea tarziu, am schimbat uleiul si am vazut ca era plin de pilitura de fier :download:

 

 

si mie imi spuneau "specialistii" ca e ceva tachet hidraulic, din pacate nu a fost asa...

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

tocmai ce am dus-o si eu la mecanicul meu in care am foarte mare incredere si mi-a spus acelasi lucru...

 

miine se apuca de ea sa o desfaca si imi da verdictul....daca e ok vibrochenul sau nu...

 

tu ai schimbat si vibrochenul?

 

cit te-a costat?

 

dar de ce zici ca nu se poate rectifica?nu se gasesc cuzineti la alte cote?

Link to comment
Share on other sites

SCoate filtru de ulei si lasal pe un servetel gros alb. Daca raman pete rosii poti sa iti iei la revedere de la vibrochen. Probabil un cuzinet de la biela sa invartit pe arbore.... Greu de crezut ca manetonul a ramas nezgariat....

asa se aude cand dezastru se aproprie

 

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

tocmai ce am dus-o si eu la mecanicul meu in care am foarte mare incredere si mi-a spus acelasi lucru...

 

miine se apuca de ea sa o desfaca si imi da verdictul....daca e ok vibrochenul sau nu...

 

tu ai schimbat si vibrochenul?

 

cit te-a costat?

 

dar de ce zici ca nu se poate rectifica?nu se gasesc cuzineti la alte cote?

se gasesc cuzineti pe 3 cote de reparatie... dar trebuie si vibrochenul dus la cota de reparatie... si nu e garantata treaba mai sunt putini meseriasi buni. si in plus la masina asta cred ca iesi mai ieftin daca iei un motor bun sh si il pui pe masina... cu ce scazi de la manopera ajungi tot acolo daca il repari parerea mea

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

in legatura cu seria....al meu are sigur ca e trecuta in carte...

 

si in legatura cu bataia.....la mine e mult mai usoara desi sunetul e acelasi....adica in relanti nu se aude absolut deloc ci numai dupa 2000 de ture cind e motorul cald si mai ales in decelerare....adica dupa ce ii dau un sprit la acceleratie cind revine spre relanti atunci se aude mai tare.

 

sper din toata inima sa fie intact vibrochenul si sa scap mai ieftin...daca nu....asta e....

 

de schimbat motorul chiar nu am chef pt ca sincer prefer sa il repar pe asta si sa stiu ce am bagat in el decit sa iau altul sh si sa o iau de la capat.

 

masina in rest e foarte ok...

 

oricum,va multumesc tuturor pt raspunsuri!

Edited by florin32
Link to comment
Share on other sites

in legatura cu seria....al meu are sigur ca e trecuta in carte...

 

si in legatura cu bataia.....la mine e mult mai usoara desi sunetul e acelasi....adica in relanti nu se aude absolut deloc ci numai dupa 2000 de ture cind e motorul cald si mai ales in decelerare....adica dupa ce ii dau un sprit la acceleratie cind revine spre relanti atunci se aude mai tare.

 

sper din toata inima sa fie intact vibrochenul si sa scap mai ieftin...daca nu....asta e....

 

de schimbat motorul chiar nu am chef pt ca sincer prefer sa il repar pe asta si sa stiu ce am bagat in el decit sa iau altul sh si sa o iau de la capat.

 

masina in rest e foarte ok...

 

oricum,va multumesc tuturor pt raspunsuri!

 

 

 

asa era si la mine, se auzea in decelerare mai tare...am rectificat vibrochenu si i-am dat viteza la masina, am pus Metabond, si am urmat sfaturile mecanicului, "Vinde o si umbla cat mai putin cu ea"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ieri abia am reusit sa umblu in motor in sfirsit....

 

toata beleaua a pornit de la sorbul pompei de ulei care a fost aproape infundat,uleiul nu a mai uns cum trebuie cuzinetii si nici sus in rampa culbutorilor nu ajungea cum trebuie...

 

rezultat-un cuzinet cam varza,restul ok...marele meu noroc a fost ca vibrochenul nu e afectat deloc,arata impecabil si am scapat de schimbat ca de rectificat nu cred ca l-as fi rectificat...

 

asa ca am de schimbat...sorb pompa de ulei,cuzineti biela tot setul,toti cei 8 tacheti hidraulici care desi nu se auzeau batind ii schimb preventiv sa stiu ca sint noi,garnitura baie de ulei,garnitura distributie,semering vibrochen,lantul de distributie impreuna cu toate 3 patinele si intinzatorul hidraulic al lantului plus ulei,filtre,antigel si ce s-o mai ivi pe parcurs....

 

ca si cost total ar fi undeva la 1700 de lei piesele plus vreo 400 de lei manopera...

 

 

partea buna e ca macar acum stiu sigur ce motor am,ce am bagat in el si sper sa nu mai am probleme cel putin o vreme.

 

daca mai are cineva ceva recomandari,sfaturi sau chiar si critici sint binevenite... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.