Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

miros de ambreaj 320D 2002 150 cv


p3tric

Recommended Posts

I-am dat forja pe vreo 30 km, de la 0 la 140 , 0 - 210 , 0 - 180 si cand am ajuns la destinatie si am dat o pornire mai in forta am observat ca nu imi scartie :p rotile si merge cam mort si a venit apoi un miros de ambreaj. L-am mai chinuti asa vreo 5 minute sa vad ce are si apoi am aobservat ca pedala de ambreaj este mult mai moale si l-am oprit. Dupa vreo 2 ore i-am dat iarasi un pic sa vad daca mai duce ambreajul si totusi merge dar parca un pic mai slab :(. Cam ce este de facut?? Isi mai revine ambreajul ca sa nu imi patineze??? Cati km mai duce??? Ms anticipat :((.

 

PS: Intrecerile astea chiar ca esti castigator te costa :(( . Nu mai fac de astea :((.

Link to comment
Share on other sites

Un link imi poate da cineva pentru modalitatea de inlocuire. As dori sa il inlocuiesc cu mana mea atunci cand pica de tot. A mai patit cineva la fel??? A mai tinut?? Isi revine sa traga ,, normal'' daca nu l-am patinat mult??? :(
Link to comment
Share on other sites

te mai duce daca dai drumu la ambreaj mai repede, adica fara patinari mai deloc si in timpu mersului la fel dai drumu mai brus sa duca luciul de pe ferodouri si disc

 

io i-am dat forja la o solenza si a inceput sa patineze urat cu miros calumea, am inceputa sa dau drumu brusc la ambreaj si acceleram dupa ce dadeam drumu, a mai dat sa pationeze vre-o 2 zile si merge si acuma de asta vararolleyes.gif si inca cv, fara accelerari la blana, asta o solutie pana il inlocuiesti sa-ti mai faci treaba cu ea

Link to comment
Share on other sites

te mai duce daca dai drumu la ambreaj mai repede, adica fara patinari mai deloc si in timpu mersului la fel dai drumu mai brus sa duca luciul de pe ferodouri si disc

 

io i-am dat forja la o solenza si a inceput sa patineze urat cu miros calumea, am inceputa sa dau drumu brusc la ambreaj si acceleram dupa ce dadeam drumu, a mai dat sa pationeze vre-o 2 zile si merge si acuma de asta vararolleyes.gif si inca cv, fara accelerari la blana, asta o solutie pana il inlocuiesti sa-ti mai faci treaba cu ea

 

Exact greseala asta am facut. Au fost accelerari la blana mai toate. De obicei ii dau drumul repede in mers si nu obisnuiesc sa stau cu el calcat la semafor sau sa tin din ambreaj, dar atunci m-a provocat verisorul ca al lui scartie si zic hai sa dau si eu unul si am cam tinut si din ambreaj nu mai stiu :((, dupa forja aia si observ ca nu mai vrea. Sper sa se duca luciul ala cumva :(( sa nu*mi mai patineze in mers , in depasiri ca atunci trebuie sa o calc la maxim :(

Link to comment
Share on other sites

am aobservat ca pedala de ambreaj este mult mai moale si l-am oprit.

Exact treaba asta sa nu mai faci. Adica in momentul in care ai pitici pe creier si vrei sa omori masina nu trebuie sa o opresti imediat, o lasi la ralanti cateva minute.

Cum au mai zis colegii anterior, nu se poate estima cat te va mai tine ambreiajul, cert este ca mai merge. Daca vei ajunge sa pleci de la semafor intr-un mod cat se poate de normal si vei observa ca acesta patineaza in mod excesiv, atunci este terminat.

Ideea este ca ai diesel si va trebui sa te pregatesti oricum de volanta.

 

Un link imi poate da cineva pentru modalitatea de inlocuire. As dori sa il inlocuiesc cu mana mea atunci cand pica de tot. A mai patit cineva la fel??? A mai tinut?? Isi revine sa traga ,, normal'' daca nu l-am patinat mult??? :(

Aici chiar nu te inteleg. Pui niste intrebari (de novice, fara suparare) despre ambreiaj dar vrei sa il schimbi singur ? Ceva nu se leaga.

Link to comment
Share on other sites

Exact treaba asta sa nu mai faci. Adica in momentul in care ai pitici pe creier si vrei sa omori masina nu trebuie sa o opresti imediat, o lasi la ralanti cateva minute.

Cum au mai zis colegii anterior, nu se poate estima cat te va mai tine ambreiajul, cert este ca mai merge. Daca vei ajunge sa pleci de la semafor intr-un mod cat se poate de normal si vei observa ca acesta patineaza in mod excesiv, atunci este terminat.

Ideea este ca ai diesel si va trebui sa te pregatesti oricum de volanta.

M-am exprimat gresit. M-am oprit din a mai omori masina :(( dar prea tarziu. Am lasat-o sa mearga la relanti vreo 3 minute dupa asa o forja. Dar volanta de ce pica la diesel???

 

Exact treaba asta sa nu mai faci. Adica in momentul in care ai pitici pe creier si vrei sa omori masina nu trebuie sa o opresti imediat, o lasi la ralanti cateva minute.

Cum au mai zis colegii anterior, nu se poate estima cat te va mai tine ambreiajul, cert este ca mai merge. Daca vei ajunge sa pleci de la semafor intr-un mod cat se poate de normal si vei observa ca acesta patineaza in mod excesiv, atunci este terminat.

Ideea este ca ai diesel si va trebui sa te pregatesti oricum de volanta.

 

 

Aici chiar nu te inteleg. Pui niste intrebari (de novice, fara suparare) despre ambreiaj dar vrei sa il schimbi singur ? Ceva nu se leaga.

Ma refeream la faptul ca e hidraulic, adica se regleaza singur si poate am norocul sa mai traga normal, sau gresesc din nou. Doream sa stiu cat de greu se schimba ce trebuie demontat ca sa ajung la ambreaj :(.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.