Jump to content

Injectoare + Turbina [mai mari]


bmwfan4ever

Recommended Posts

Buna seara! va scriu din nou, si de data asta mi-a mai trecut ceva prin cap. Asa cum cativa colegi stiu, am deschis acum cateva zile, un topic despre schimbarea unui motor de pe e46, un motor M47N cu unul M57. Presupunand ca engine swap`ul este prea greu de facut, si am nevoie de prea multe piese ( desii cred ca Motorul complet+cutia de viteze+grupu`, frane si suspensii ar fii de ajuns) m-am gandit si la varianta numarul 2. Cu niste injectoare de la un motor diesel de 3000 + o turbina de la acelasi motor (sau o turbina hybrid), se poate marii puterea? Imi doresc sa mai tin aceasta masina decoamdata, pana peste vreo 1 an jumate, 2, cand sper sa cumpar un 535d f10. Deocamdata ma gandesc la modificarea e46-lui, si as avea nevoie de sfaturi. Daca a mai schimbat cineva motorul, sau treaba cu injectoare mai mari + turbina. ( sorry, stiu ca am mai deschis un topic, dar dupa niste searchuri pe gogu`, am vazut ca nu e chiar asa usor sa schimbi intreg motorul.)

Multumesc frumos! Si sper sa aveti rabdarea sa cititi si sa ma sfatuiti

Edited by bmwfan4ever
Link to comment
Share on other sites

Buna seara! va scriu din nou, si de data asta mi-a mai trecut ceva prin cap. Asa cum cativa colegi stiu, am deschis acum cateva zile, un topic despre schimbarea unui motor de pe e46, un motor M47N cu unul M57. Presupunand ca engine swap`ul este prea greu de facut, si am nevoie de prea multe piese ( desii cred ca Motorul complet+cutia de viteze+grupu`, frane si suspensii ar fii de ajuns) m-am gandit si la varianta numarul 2. Cu niste injectoare de la un motor diesel de 3000 + o turbina de la acelasi motor (sau o turbina hybrid), se poate marii puterea? Imi doresc sa mai tin aceasta masina decoamdata, pana peste vreo 1 an jumate, 2, cand sper sa cumpar un 535d f10. Deocamdata ma gandesc la modificarea e46-lui, si as avea nevoie de sfaturi. Daca a mai schimbat cineva motorul, sau treaba cu injectoare mai mari + turbina. ( sorry, stiu ca am mai deschis un topic, dar dupa niste searchuri pe gogu`, am vazut ca nu e chiar asa usor sa schimbi intreg motorul.)

Multumesc frumos! Si sper sa aveti rabdarea sa cititi si sa ma sfatuiti

injectoarele se cam potrivesc dupa motorul de 2000 diesel pe cel de 3000 din aceeasi generatie deci nu ele sunt solutia. injectoarele "deschid" atat timp cat le spune calculatorul deci au capacitatea sa dea si un debit mai mare decat acum. Turbina degeaba o pui tu pe cea dupa 3000 diesel pentru ca nu vei avea sufieciente gaze de evacuare ca sa functioneze in parametri. Solutia ar fii turbina ta modificata cu pale duble ,un filtru sport, un intercooler mai mare( aici cred ca merge cel dupa 3000 diesel), o resoftare si in ultima instanta o evacuare sport cu un catalizator modificat. Cred ca poti atinge si 200 de cai dar asta cu conditia sa ai un motor si o cutie de viteze in stare f buna pentru ca le vei supune la socuri mult mai mari. Explozia devine mult mai violenta si ansamblu vibrochen, volanta, ambreaj este mult mai solicitat. Aici trebuie sa intervina si cumpatarea ta, daca vei sta numai la "blana" cu masina ai sanse sa topesti pistoanele

P.S si alte racorduri flexibile la intercoler pentru ca presiunea marita le va sparge pe cele vechi ( am patito)

cam asa arata cele noi dar sunt destul de scumpe...

post-12161-0-84467100-1338239829_thumb.jpg

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mersii frumos de raspunsuri. Ma batea gandul la inceput sa.i schimb motorul cu unul de 3000, dar vad ca aici pe forum, nu indrazneste nimeni sa imi spuna ca a facut vreodata acest engine swap, si chiar nu vreau sa bag 5000E in toata transformarea. Daca as mai pune o diferenta de 3000-4000 de euro, as putea sa cumpar un 330d e46, deci acest engine swap nu`si justifica pretul in acest caz. Iar cu 2000 de lire, pot sa cumpar o intreaga masina din UK si apoi sa transfer pe a mea tot ce vrreau. So i don`t know, it won`t be easy Edited by bmwfan4ever
Link to comment
Share on other sites

Schimbi tu motorul dar din cate stiu toata suspensia e diferita intre 4->6 cilindri. Adica va sta de bot ca "migu in picaj" datorita greutatii suplimentare a noului motor. Plus frane subdimensionate,etc, etc. Mai bine pui diferenta la a ta si iei un 330d ca tot nu se infige lumea la ele.

La ala ii faci un soft si se duce la 230/250 cai fara prea mari batai de cap (250 cu alt intercooler )

Link to comment
Share on other sites

Schimbi tu motorul dar din cate stiu toata suspensia e diferita intre 4->6 cilindri. Adica va sta de bot ca "migu in picaj" datorita greutatii suplimentare a noului motor. Plus frane subdimensionate,etc, etc. Mai bine pui diferenta la a ta si iei un 330d ca tot nu se infige lumea la ele.

La ala ii faci un soft si se duce la 230/250 cai fara prea mari batai de cap (250 cu alt intercooler )

Cam asa este... tocmai din acest motiv te am sfatuit sa iei o masina cu totul din anglia ca sa ai si suspensia si sistemul de franare. Cand ai ambele masini nu este atat de greu sa faci transferul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.