Jump to content

Anvelope de iarna runflat pt seria 1


Alpina

Recommended Posts

eu nu sunt pentru anvelope de iarna ... traiesc in buc si aici iarna dureaza prea putin ca sa merite ... dar acum ma uit cu inima mica afara ... uuuu ... oricum o sa ies cu masina sa vad cum e ... sper sa nu fac o boacana ... prima iarna cu tractiune spate... nu uitati sa decuplati DTC-ul!

asa mi-au zis aia de la AB....

 

have fun!:)

Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt pentru anvelope de iarna ... traiesc in buc si aici iarna dureaza prea putin ca sa merite ... dar acum ma uit cu inima mica afara ... uuuu ... oricum o sa ies cu masina sa vad cum e ... sper sa nu fac o boacana ... prima iarna cu tractiune spate... nu uitati sa decuplati DTC-ul!

asa mi-au zis aia de la AB....

 

have fun!:)

 

cu siguranta merita sa iti iei cauciucuri iarna...

daca nu ai bani si de jante macar cauciucuri...

acum eu nu mi as permite sa imi iau noi...dar second e ok..desigur iti asumi un mic mare risc...

dar totusi nu se merge fara anvelope iarna...diferenta e enorma..

Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt pentru anvelope de iarna ... traiesc in buc si aici iarna dureaza prea putin ca sa merite ... dar acum ma uit cu inima mica afara ... uuuu ... oricum o sa ies cu masina sa vad cum e ... sper sa nu fac o boacana ... prima iarna cu tractiune spate... nu uitati sa decuplati DTC-ul!

asa mi-au zis aia de la AB....

 

have fun!:)

 

 

sal,

poate vrei sa spui sa il activezi http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/5serie...engine/dtc.html

Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt pentru anvelope de iarna ... traiesc in buc si aici iarna dureaza prea putin ca sa merite ... dar acum ma uit cu inima mica afara ... uuuu ... oricum o sa ies cu masina sa vad cum e ... sper sa nu fac o boacana ... prima iarna cu tractiune spate... nu uitati sa decuplati DTC-ul!

asa mi-au zis aia de la AB....

 

have fun!:)

 

 

sal,

poate vrei sa spui sa il activezi http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/5serie...engine/dtc.html

 

 

eh interpretabil

 

 

oricum..ideea e ca sunt 3 trepte

 

dsc-full control traction,stabilitate asistata maxim

dtc-mai multa libertate la alunecari dar inca asistat dar ceva mai liber...pentru plecari din zapda si pentru curbe ceva mai spectaculoare maybe

nothing-no copntrol-dacia 1310! adica

 

se activeaza fiecare conform manual...

 

cam asta e de fapt

Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt pentru anvelope de iarna ... traiesc in buc si aici iarna dureaza prea putin ca sa merite ... dar acum ma uit cu inima mica afara ... uuuu ... oricum o sa ies cu masina sa vad cum e ... sper sa nu fac o boacana ... prima iarna cu tractiune spate... nu uitati sa decuplati DTC-ul!

asa mi-au zis aia de la AB....

 

have fun!:)

 

 

sal,

poate vrei sa spui sa il activezi http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/5serie...engine/dtc.html

 

 

ii o prostie sa il decuplezi (cuplezi whatevar) :) Lasal cum il lasi si vara ca asa trebuie sa fie. Daca esti impotmolit in zapada apesi scurt pe dtc sa lase rotile sa patineze. Dar nu cred ca iti doresti asta in curbe pe asfalt :)

PS: vezi ca cei de la AB poate vor bani pe reparatii :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Bai fratilor eu nu va inteleg dc va mai luati bmw .. luativa fratilor alte marci care nu au runflat (nu ranflate) ... iar asa ptr care nu cunosc conceptul de runflat .. cu cauciucuri runflat poti sa mergi cam 100 km cu roata desunflata complet ... indiferent daca se taie sau se sparge cauciucul .. si ganditziva ca daca faceti pana la 2 sau mai multe cauciucuri ce faceti cu roti normale ????? asa ca nu mai stati in dubii runflat the best!!!
Link to comment
Share on other sites

Bai fratilor eu nu va inteleg dc va mai luati bmw .. luativa fratilor alte marci care nu au runflat (nu ranflate) ... iar asa ptr care nu cunosc conceptul de runflat .. cu cauciucuri runflat poti sa mergi cam 100 km cu roata desunflata complet ... indiferent daca se taie sau se sparge cauciucul .. si ganditziva ca daca faceti pana la 2 sau mai multe cauciucuri ce faceti cu roti normale ????? asa ca nu mai stati in dubii runflat the best!!!

ai raspuns la un post vechi de aproape 2 ani :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Stimati colegi,

 

Am citit cu fruntea ĂŽncruntata unele "informatii" pulverizate pe forum.

Personal nu am nici un interes si doresc sa expun din putinul meu urmatoarele lucruri de principiu:

 

1. Anvelope DE IARNA pe sistem run-flat NU SUNT BUNE si nici nu exista, desi am vazut ca s-a scris despre Pirelli (cu toate detaliile tehnice ale anvelopei) si despre Dunlop (aluzii).

Diferenta principala Între o anvelopa de vara si una de iarna e compozitia materialului din care se toarna, având ca rezultat major "moliciunea" anvelopei. Or, anvelopele (de vara) run-flat au un design si o compozitie care le permite sa "stea singure În picioare", mai ales În flancuri, sunt foarte tari si foarte dure, de aceea suporta greutatea masinii si fara presiune de aer În ele.

Ca o paralela, va reamintesc si faptul ca anvelopele "all-season" au fost un fiasco si nu se mai produc de ani bun, sunt un rahat pe bat si iarna si vara. Producatorii buni, de calitate, diferentiaza foarte bine profilele de vara de cele de iarna.

2. Scopul anvelopelor run-flat este de a te duce pe roti pâna la service, nu de a forja În continuare ca si cum nimic nu s-ar fi Întâmplat; ele se monteaza pe masini care au În dotari senzori de presiune În roti - cu rolul de a avertiza pierderea presiunii.

3. Tehnologia de fabricatie a unor asemenea anvelope nu este accesibila toturor producatorilor, luati seama.

4. Calitatea (ĂŽn RO = pretul mare, din nefericire) este de preferat ĂŽn locul economiei, daca tinem la siguranta noastra!

Recomand alegerea unor anvelope (pt vara) din marcile Goodyear, Dunlop, Michelin, Bridgestone sau Continental. Ma refer explicit la marca, nu la "grupul de producatori". Eurostone (care este "produsa" de Conti) e o anvelopa la fel de proasta ca si alte nume pe care nici voi nu dati doi bani, la fel cum e Debica - "produsa" de Goodyear: Ati pune Debica pe masina voastra?

In cazul anvelopelor de iarna enumar Goodyear, Dunlop si Nokian, eliminând Michelinul (e mai slaba decât pare) si celelalte. Cine a folosit Dunlop sau Nokian iarna stie pe pielea lui cum trage si cum te scoate o anvelopa de aceasta factura.

Stiu ca sunt scumpe, stiu ca vi se pare exagerat poate, dar repet, calitatea primeaza, din punctul de vedere al sigurantei! Nu dati 3 lei pe stifturi, ca platiti mai mult la reparatii sau la spital!

Imi doresc sa simtiti cât mai multi dintre voi siguranta anvelopei de calitate. Din pacate, la noi am vazut si Michelin produs În România, Goodyear adus din Turcia, etc. Dunlop pentru turisme, este deocamdata produs EXCLUSIV În Germania (si, mai rar, la anumite dinsiuni, În Franta sau GB), ceea ce Înseamna o garantie În plus pentru calitate.

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

Eu am pe fata 195/55/r16 good year eagle nct 5a run flat din fabrica.

Pe spate mi-am pus dunlop wintersport m3 run flat 205/55/r16.

Diferenta enorma.Inca nu am mers pe pana cu dunlop-urile(cu goodyear-urile de vreo 4 ori cel putin) insa posibil sa ai dreptate ca runflat-urile de iarna nu sunt cele mai bune anvelope de iarna insa din ce stiu eu ,lateralul cauciucului e ranforsat cu "sarma",despre partea de rulare nu sunt 100% sigur.

Oricum ,as lua oricand un runflat de iarna dunlop in locul unui debica de iarna nonrunflat,indiferent cat de moale ar fi debica-ul ala si ce profil ar avea.

Link to comment
Share on other sites

Stimati colegi,

 

Am citit cu fruntea ĂŽncruntata unele "informatii" pulverizate pe forum.

Personal nu am nici un interes si doresc sa expun din putinul meu urmatoarele lucruri de principiu:

 

1. Anvelope DE IARNA pe sistem run-flat NU SUNT BUNE si nici nu exista, desi am vazut ca s-a scris despre Pirelli (cu toate detaliile tehnice ale anvelopei) si despre Dunlop (aluzii).

Diferenta principala Între o anvelopa de vara si una de iarna e compozitia materialului din care se toarna, având ca rezultat major "moliciunea" anvelopei. Or, anvelopele (de vara) run-flat au un design si o compozitie care le permite sa "stea singure În picioare", mai ales În flancuri, sunt foarte tari si foarte dure, de aceea suporta greutatea masinii si fara presiune de aer În ele.

Ca o paralela, va reamintesc si faptul ca anvelopele "all-season" au fost un fiasco si nu se mai produc de ani bun, sunt un rahat pe bat si iarna si vara. Producatorii buni, de calitate, diferentiaza foarte bine profilele de vara de cele de iarna.

 

Hai sa nu ne panicam si sa le luam pe fiecare pe rand. Nu de alta, dar se confuzeaza lumea degeaba. Prin urmare:

1. Ori nu sunt bune, ori nu exista - nu poti sa le ai pe amandoua in acelasi timp :)

Eu as tinde totusi sa cred ca ele exista, din moment ce am avut pe masina in ultimele ierni. Sau poti sa te uiti aici:

http://www.dunloptires.com/dunlop/display_tire.jsp?prodline=DUN+Winter+Sport+M3&mrktarea=Winter (cauta DSST in text)

sau aici

http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/themes/car-tires/ssr-tires/link-ssr-tires.html (citeste ultima fraza)

 

Iar in legatura cu materialul mai 'moale', e adevarat, asa e. Cele de iarna sunt mai moi si (important) isi pastreaza caracteristicile si la temperaturi mici. Dar treaba asta n-are legatura cu run flat-ul, pentru ca toata treaba la run flat este ca peretele anvelopei este ranforsat.

In concluzie, lasa oamenii sa-si ia cauciucuri de iarna runflat, ca sunt foarte bune. Si ca sa-ti dau un exemplu, eu am reusit sa fac pana pe 31 decembrie, afara din Bucuresti. Mai departe imagineaza-ti tu scenariul fara runflat, eu il stiu pe ala cu runflat, care a fost foarte ok..

Link to comment
Share on other sites

Stimati colegi,

 

Am citit cu fruntea ĂŽncruntata unele "informatii" pulverizate pe forum.

Personal nu am nici un interes si doresc sa expun din putinul meu urmatoarele lucruri de principiu:

 

1. Anvelope DE IARNA pe sistem run-flat NU SUNT BUNE si nici nu exista, desi am vazut ca s-a scris despre Pirelli (cu toate detaliile tehnice ale anvelopei) si despre Dunlop (aluzii).

Diferenta principala Între o anvelopa de vara si una de iarna e compozitia materialului din care se toarna, având ca rezultat major "moliciunea" anvelopei. Or, anvelopele (de vara) run-flat au un design si o compozitie care le permite sa "stea singure În picioare", mai ales În flancuri, sunt foarte tari si foarte dure, de aceea suporta greutatea masinii si fara presiune de aer În ele.

Ca o paralela, va reamintesc si faptul ca anvelopele "all-season" au fost un fiasco si nu se mai produc de ani bun, sunt un rahat pe bat si iarna si vara. Producatorii buni, de calitate, diferentiaza foarte bine profilele de vara de cele de iarna.

2. Scopul anvelopelor run-flat este de a te duce pe roti pâna la service, nu de a forja În continuare ca si cum nimic nu s-ar fi Întâmplat; ele se monteaza pe masini care au În dotari senzori de presiune În roti - cu rolul de a avertiza pierderea presiunii.

3. Tehnologia de fabricatie a unor asemenea anvelope nu este accesibila toturor producatorilor, luati seama.

4. Calitatea (ĂŽn RO = pretul mare, din nefericire) este de preferat ĂŽn locul economiei, daca tinem la siguranta noastra!

Recomand alegerea unor anvelope (pt vara) din marcile Goodyear, Dunlop, Michelin, Bridgestone sau Continental. Ma refer explicit la marca, nu la "grupul de producatori". Eurostone (care este "produsa" de Conti) e o anvelopa la fel de proasta ca si alte nume pe care nici voi nu dati doi bani, la fel cum e Debica - "produsa" de Goodyear: Ati pune Debica pe masina voastra?

In cazul anvelopelor de iarna enumar Goodyear, Dunlop si Nokian, eliminând Michelinul (e mai slaba decât pare) si celelalte. Cine a folosit Dunlop sau Nokian iarna stie pe pielea lui cum trage si cum te scoate o anvelopa de aceasta factura.

Stiu ca sunt scumpe, stiu ca vi se pare exagerat poate, dar repet, calitatea primeaza, din punctul de vedere al sigurantei! Nu dati 3 lei pe stifturi, ca platiti mai mult la reparatii sau la spital!

Imi doresc sa simtiti cât mai multi dintre voi siguranta anvelopei de calitate. Din pacate, la noi am vazut si Michelin produs În România, Goodyear adus din Turcia, etc. Dunlop pentru turisme, este deocamdata produs EXCLUSIV În Germania (si, mai rar, la anumite dinsiuni, În Franta sau GB), ceea ce Înseamna o garantie În plus pentru calitate.

Drumuri bune!

 

imi cer scuze ca nu am citit tot, dar nu am rezistat

Tot ce pot sa zic ii ca se pare ca masina mea nu are cauciucuri 6 luni pe an. Pentru ca ele nu exista! Si nici nu sunt Pirelli! Cel mai tare mi ciuda ca nici macar nu is bune! wait... what?

Link to comment
Share on other sites

N-o luati ĂŽn nume de rau, am spus ce stiu si ce cred eu despre gumele de iarna.

Cât despre DSST (Dunlop Self-Supporting Technology) am vazut numai la SP 01 si la Maxx, care sunt profile de vara. Pe M3, profil de iarna, nu am vazut niciodata, iar acum cu atât mai mult, din moment ce nu se mai produc, fiind Înlocuite cu profilele 3D si Winter Response. Cam atât.

 

@mgi: Ma bucur ca n-ai avut consecinte grele de Revelion.

@cable guy: Cum tie ĂŽti place Pirelli, mie ĂŽmi place Dunlop. Cred ca esti de acord cu privire la diferenta de calitate. Te ĂŽncurajez din toata inima sa ĂŽncerci!

 

Drumuri bune, prieteni!

Link to comment
Share on other sites

N-o luati ĂŽn nume de rau, am spus ce stiu si ce cred eu despre gumele de iarna.

Cât despre DSST (Dunlop Self-Supporting Technology) am vazut numai la SP 01 si la Maxx, care sunt profile de vara. Pe M3, profil de iarna, nu am vazut niciodata, iar acum cu atât mai mult, din moment ce nu se mai produc, fiind Înlocuite cu profilele 3D si Winter Response. Cam atât.

 

@mgi: Ma bucur ca n-ai avut consecinte grele de Revelion.

@cable guy: Cum tie ĂŽti place Pirelli, mie ĂŽmi place Dunlop. Cred ca esti de acord cu privire la diferenta de calitate. Te ĂŽncurajez din toata inima sa ĂŽncerci!

 

Drumuri bune, prieteni!

 

le-am incercat! adica, acuma am schimbat pe dunlop winter sport m3. Incomparabil mai bune decat sottozero, cu asta is deacord (am incercat pe alt seria unu si blizzak lm-25; la fel de bune). dar cam cu atat pentru ca :

 

1.http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/I_want_new_tyres/tyre_range/passenger/winter/sp_sport_m3.jsp?OpenMode=SameWindow&car_type=passenger

m3uri inca se produc. Eu am preferat m3 decat 3d, pe baza reviewurilor de pe forumuri.

2. * 205/55R16 91H ROF

de pe linkul de mai sus. ROF = run on flat.

 

inca un link :)

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Dunlop&tireModel=SP+Winter+Sport+M3+ROF

Link to comment
Share on other sites

aceleasi scule se folosesc, dar se chinuie baietii unpic mai mult.

 

Nu ar trebui sa foloseasca aceleasi scule. Se chinuie ca nu au sculele potrivite si exista riscul sa mai "ciupeasca" din janta. Eu am patait-o.

 

Eu am runflat de iarna, dunlop m3 225/50/17 pe jante originale. Sunt superbe ca si comportament. Nu credeam ca o sa pot ajunge fara lanturi dar am ajuns si chiar usor.

 

Pentru vara am dunlop sp01 245/40/18 runflat. Sunt ok pana ai scos-o de pe asfaltul uscat. Pe ud sau pe alte suprafete (iarba, nisip, pamant) sunt rele. Se aprinde DCS-ul mai tot timpul la accelerari.

 

Pe viitor clar numai RFT o sa-mi pun pe masina si nu as renunta la ele. Am patit sa dau tare intr-o groapa si datorita rft-ului sa scap cu janta rotunda. Am facut pana in concediu cu masina plina de bagaje dar am ajuns frumos pana acasa, mai aveam vreo 50km, fara sa ma chinui sa schimb roti, sa pierd vremea etc.

Link to comment
Share on other sites

eu am runflat si de vara - michelin pe seria 1 si dunlop sp01 cele cu care a venit masina, pe coupe .... are dreptate bala - pe uscat sunt geniale ....... si numai pe uscat ....

 

de iarna am nokian .... sunt bune, dar am ramas suspendat pe suluri de zapada ...... :D

Link to comment
Share on other sites

8)

Da, asa este, am citit articolele, ĂŽnsa am remarcat ceva ĂŽn plus, ce vreau sa va ĂŽmpartasesc:

Se spune de verificarea periodica a presiunii din roti. Va sfatuiesc "strongly" sa faceti asta la un atelier de specialitate, o vulcanizare cu scule profesionale, si NU ĂŽntr-o benzinarie, deoarece aiurelile din benzinarii nu sunt de calitate si dau masuratori aiurea, ĂŽn special acele agregate care sunt portabile si le iei "de la ĂŽncarcat" ca sa verifici presiunea.

Folositi un manometru profi, alaturi de un compresor adevarat, nu butelii ambulante de transfer de presiune.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.