Jump to content

Sfat achizitionare BMW 320Cd


b235kmh

Recommended Posts

Salut.Sper ca am postat unde trebuie.Problema suna in felul urmator:

La ora actuala am un Vectra GTS Facelift 10/2005,124000 km,suspensii adaptive,1.9 diesel 150 cai etc.Ma bate gandul sa il vand,si la banii astia am gasit un Bmw 320 Cd,12/2004,160000 km.Masina e in strainatate,arata impecabil,am vorbit,am facut rost si de VIN-ul ei,si am sa ma duc sa o verific la BMW luni cred.

De cumparat am gasit-o la un dealer,pare serios,garantie,full service history etc.Are jante pe 18",de iarna pe 16",piele,xenon,shadow line.

Nu prea stiu foarte multe despre BMW..si as vrea sa stiu daca se merita sa fac schimbul asta(precizez ca am mers cu E46 320D facelift sedan,iar opelul este mai stabil,iti ofera o mai mare siguranta).Coupe-ul e mai stabil?

Si cel mai important:La ce trebuie sa fiu atent cand o cumpar?ce probleme are motorul acesta si cum le pot descoperi,ce simptome are?

Alte sfaturi,idei sunt binevenite!

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi se pare ca faci un pas inainte, poate doar unul f mic. In primul e46 e un model "destul de depasit" de acum doua generatii. Sa nu fiu inteles gresit, un coupe ingrijit poate fi o bijuterie, dar nu mi se mai pare de actualitate. Nu stiu cat de fiabil e opelul, dar aici 320d-ul nu sta f bine.

Intai incearca sa vezi daca poti vinde vectra, la cat de mult stagneaza piata s-ar putea sa iti ia mai mult decat crezi.

Link to comment
Share on other sites

B490RZV-Ai PM

PIMP-Intr-adevar nu este o mare diferenta,vectra mea este mai noua,mai bine dotata etc.De vandut am gasit deja,trebuie doar sa ma hotarasc eu.Insa masina asta mi-a picat cu tronc,imi place enorm cum arata(mai mult decat un E90 sau chiar E60,sincer),stie oricine cum e cand ti se pune pata.

Opelul este destul de fiabil.Singurele probleme ar fi volanta,care mie inca nu mi-a picat dar multi se plang,si galeria de admisie.In rest nimic peste 1000 RON reparatia.E o masina mai mult decat ok,si chiar daca o vand raman fan opel.

Totusi,as vrea sa stiu comparativ cam ce probleme are 320D din anul acela.

Inca o intrebare..cum pot fii sigur ca masina e EURO4?Ei asa zic,dar daca o cumpar si imi zic cei de la RAR ca e EURO3 la noi nu ar fi prea placut,intelegeti.Merci

Link to comment
Share on other sites

E euro4 100% din 12/2004, am un prieten caruia asa i-a iesit si mai sunt pe forum care pot confirma.

Probleme sunt destule, iti enumar cateva ale unui coleg de pe forum care a luat-o de noua, deci posibil la una second sa mai fi fost schimbate cate unele:

 

injectoare 3 la numar 33mil

turbo 46 mil..

directia 10mil bascule

bilete directie 1,5 mil

capete 1.5mil

senzor ax came 4mil

electrovalve 2 la numar 3mil x 2

egr 2 la numar 5milx2

debitmetru 15mil masina este euro 4

Link to comment
Share on other sites

Gelu e un norocos oricum, prin urmare exemplul nu este cel mai potrivit :rolleyes: . Articulatia nu intra in calcul, orice masina de pe drumurile patriei necesita o revizie periodica la acest capitol. Atentie insa, jantele de 18" te vor duce mai des in service :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Sunt obisnuit sa iau gropile usor,crede-ma,nu sunt o problema articulatiile..

Turbo in schimb..la 4600 lei..iti cam trece!

turbo se reconditioneaza foarte frumos cu 12 mil in bucuresti si iese foarte ok.

deci turbo nu este o problema.

in general e46 mi se pare o masina foarte ok, nu foarte scumpa ca si intretinere dar acum sti cum e, depinde si de noroc.

Link to comment
Share on other sites

mie imi place GTS-ul, e o masina mai rara, E46 este foarte comun, poate iesi in evidenta doar daca arata foarte bine, gen un M-Pack si sa fie foarte ingrijita, altfel e banal. Dpdv al costurilor bineinteles ca Opel este mai ieftin, ai avea de castigat la BMW o dinamica mai buna pe drum, insa suspensia la E46 nu-i tocmai confortabila mai ales daca ai amortizoare/arcuri sport in combinatie cu jante pe 18, iar pe fata fiind atat de simpla, un singur brat, nu filtreza foarte bine toate gropile chiar si cand este suspensia noua, cand se duc cele 2 bucse de la brate zici ca se rupe masina la cat de urat se aud! Problema cu turbina trebuie s-o iei din start ca pe ceva se va intampla la un moment dat si sa iti asumi acest risc, la ce pret este E46-le? Oricum, coupe-ul are o valoare de revanzare mai mare si isi mentine inca un pret bun in timp! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Sincer am mers cu e46 si nu e asa dinamic.pe vectra am ids+,e suspensie adaptiva,la drum fac cam orice masina cu putere apropiata,dar am o pasiune pentru tractiunea spate.o iau pentru look,e intr adevar intretinuta,shadow line.jante 18 m technik,xenon si cam atat ai nevoie ca sa intoarca priviri.m ar duce undeva la 7000 eur adusa in tara,fara taxa.
Link to comment
Share on other sites

Cumpara masina si nu te mai gandii.O sa vezi ca este mare diferenta intre opel si e46.Turbine picate normal la 350 k km sau la masini care nu se mai stiu nr. de km.In grupul meu suntem cam 10 si nici unul nu a avut probleme grave.Bine inteles masini intretinute.Varul meu are e46 322 k km fara turbina schimbata. Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.