Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Racord flexibil si catalizator sport


SlowDeath

Recommended Posts

Salut!

 

Am un E36 sedan benzina.

Vineri seara cand a inceput sa ploua, m-am trezit cu toba pe jos. S-a rupt exact de la imbinarea celor 2 tevi (care vin de la galeria de evacuare) cu una singura, inainte de sonda lambda.

Acum 4 ani, am inlocuit toba finala si teava care vine din finala pana la jumatatea masinii. Teava e din inox, am facut-o la Pilot in Stefanesti si tine si acum.

Problema este in partea din fata, care a ramas din teava normala.

Am inteles ca E36 nu are racord flexibil din fabrica. Nici a mea nu are. M-am uitat prin arhiva bmwclub si toti care au avut probleme cu racordul flexibil, aveau masini diesel.

Vreau sa inlocuiesc si partea din fata a evacuarii care in prezent este din teava normala cu una din inox, iar in urma experientei personale, stiu ca daca o sudez unde s-a rupt, in 2 luni se rupe tot acolo... dar langa sudura.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Daca schimb teava cu una din inox, are rost sa pun si racord flexibil? Cu ce m-ar ajuta racordul flexibil?

Catalizatorul trebuie si el schimbat sau poate ramane pe masina, in cazul in care mai este bun, avand in vedere ca nu cred ca merge inoxul sudat de teava.

Un catalizator universal sport, ar fi ok? Stiu ca este mai mic ca dimensiune, dar nu stiu ce performante ar avea pentru motor si... ITP, bineinteles!

 

Mai pe scurt, daca nu am fost explicit, vreau sa inlocuiesc tot ansamblul 1 cu ceva nou si mai durabil!

Link to comment
Share on other sites

spune-mi si mie te rog, dupa ce sa rupt acolo, iti consuma mai mult, am si eu exact aceeasi problema, tot dupa ploaie, si imi consuma mai mult, pana acum nu am gasit unde sa mi-o sudeze ptr ca toti au rampa, si a mea e joasa si nu se urca pe rampa,...astept raspunsul tau, te rog ptr ca nu sunt sigur daca motivul consumului meu marit este acel ansamblu nr 1
Link to comment
Share on other sites

@dragosel_bmw

 

Asa ma gandesc si eu! De la jumate pana la toba finala este din inox, am facut-o acum 4 ani si nu am avut nicio problema.

Jumatatea pana in fata a ramas din fabrica, adica din tabla.

 

@ionut1985

 

Problema ar fi, cat o sa tina acea sudura.

Din experienta mea, daca o teava incepe sa se rupa din cauza vechimii, o sudura nu o rezolva decat temporar.

Punctul sensibil la mine o sa fie catalizatorul, care o sa fie din tabla iar cu prima ocazie o sa se rupa fix la sudura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.