Jump to content

Turbina hybrid +intercooler mare pe 320d = 240 cai


bmwfan4ever

Recommended Posts

Ii da garantie la turbina punct. Nimeni nu poate garanta motorul si cutia stock la un asemenea experiment nici macar daca ar avea 0 km. Daca treaba era asa de usoara cu calutzi in plus numai facea BMW motorul de 3000 sau de 4000 v8 diesel ci scotea cai cu nemiluita din motoarele mici deja existente . Nu au facut asta pentru ca nu puteau sa faca masini care sa le cedeze motoarele in 50 60 de k. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Se dau sfaturi asa de 2 lei, fara interes.

1 la mana.

 

Daca modifica motorul actual, impozitul ramane sub 200 lei, in loc de 2200 lei, asigurarea mai mica in acelasi timp.

 

2 la mana:

daca pune motorul de 3000 si vrea itp sau sa vanda masina, trebuie si el omologat... fara numar.

 

3 la mana:

daca ia alta masina da din lac in put, va explic si de ce.

 

Poate a schimbat multe piese de pe masina, a intretinut-o corespunzator etc. nu poti da o masina in care stii cum stai, pe una cu care mai mult ca sigur o iei de la 0.

 

sfaturile gen vinde-o si ia-ti altceva sunt cea mai simpla solutie, insa nu in lumea reala, unde te lovesti de piedici, taxe, impozite, in care dupa un drum de 500km prin tara incep sa-ti bata una alta, ca deh, masina in cauza nu e noua, vorbim atunci de alti bani, alta distractie.

Edited by roco123
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@roco123 +1. Good point. Se pare ca esti printre putinii care te-ai prins! Exact asta gandeam si eu. Nu dau masina asta, pentru un 330 ca sa ma apuc sa bag bani in el, ca pica aia, cade aia, nu merge aia.

Si referitor la garantie. Da, am garantie pe turbina, insa nu doresc sa fac reclama. La un search pe google, se pot gasii N`spe topicuri legate de tubrine hybride ( in romania) si remapari la aceste turbine

Link to comment
Share on other sites

turbina hibrid ce marca este? tot garret? are palete duble? racirea ptr turbina tb imbunatatita

in leg cu compresia mot nu stiu exact cat are m47 dar banuiesc ca tb sa urci putin presiunea de compresie

pompa de injectie cred ca se inlocuieste cu una speciala cu debit marit

iti tb injectoare cu 2 stagii de injectie

nu mai vb de pistoane speciale, biele, ramfortari in carter

garnitura de _chiulasa_ din metal

 

si mai tb sa retii ca si cu aceste modificari nu poti solicita mai mult de 15-20 min in turatie max motorul

 

un motor tunat costa mult

 

plus la lista se adauga toata transmisia

 

si ajungi la ideea ca mai bine iti iei alta complet echipata din fabrica cu tot ce tb si care rezista.....

Link to comment
Share on other sites

hai sa fim seriosi, cu 2000 de euro pui la puinct orice 330D, daca are tabla si interiorul ok.

 

ca sa nu mia vorbesc ca sunt n-spe masini care le iei de banii aia si cu moatoare mici si mult mai rapide.

iti fac o lista de minim 5 imediat.

 

 

ce kkt de garantie e aia la turbina si atat ? pai restul face de 5 ori cat o turbina chinezeasca de pe alibaba.com

 

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dar de ce trebuie turbina Hybrid? Nu stiu care sunt limitele turbinelor/motoarelor de 2.0 150 de cai dar va pot impartasi experienta mea legata de "fosta" : Astra H 1.9 cdti 150 CP : Soft "piggyback" + intercooler + decatalizare aprox 217cp . Nu vorbesc din auzite este masurata si paramasurata masina . Turbina este cea originala , ambreiajul la fel . Am mers doar cu Soft 40000Km si inca aprox 20000Km dupa in configuratia enumerata ma sus . O singura problema : electrovalva turbo bulita pe la vreo 20000 Km -> inlocuita cu varianta noua (aprox 70 euro)Regim de mers normal (adica nu liniute , cerculete , cubulete ) Masina este in continuare in familie si merge fara nici un fel de greata . Banui ca daca se paote la Opel ar trebui sa se poata si la BMW .

Un alt exemplu , de data asta din citite si auzite : ar fi un domn cu un 330d sau xD e90 cu soft RBN , downpipe , DPF off , instalatie de apa/alcool parca si nu mai stiu , dar parca avea si intercooler-ul schimbat masurat pe undeva prin jurul a 300 de naravasi . Era parca si de vanzare acum cateva saptamani .

Cu turbine hybride se pot face lucruri frumoase , dar nu in tara lui papura .

Link to comment
Share on other sites

+1 roco ...

@gelu_bmw dc ti se pare bro ca nu e fiabil 320d, eu am si e destul de fiabil.

Daca scot baieti din opeluri si alte nebuni de masini caluti, dc nu ai putea scoate si din un 320d? Eu am 320d nfl cu soft AC schnitzer (cika:) ), ce e drept cam zboara masina pt un 320d, multi mi-au zis ca trage mai bine ca un 320d facelift. Sunt inca incepator in ale bmwurilor, asa ca scuzati-mi neajunsurile in cunostinte. Totusi as dori si eu sa mai scot cativa caluti, undeva la 180CP ar fi ok. (mai intai am niste BBS RC in minte:D)

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce trebuie turbina Hybrid? Nu stiu care sunt limitele turbinelor/motoarelor de 2.0 150 de cai dar va pot impartasi experienta mea legata de "fosta" : Astra H 1.9 cdti 150 CP : Soft "piggyback" + intercooler + decatalizare aprox 217cp . Nu vorbesc din auzite este masurata si paramasurata masina . Turbina este cea originala , ambreiajul la fel . Am mers doar cu Soft 40000Km si inca aprox 20000Km dupa in configuratia enumerata ma sus . O singura problema : electrovalva turbo bulita pe la vreo 20000 Km -> inlocuita cu varianta noua (aprox 70 euro)Regim de mers normal (adica nu liniute , cerculete , cubulete ) Masina este in continuare in familie si merge fara nici un fel de greata . Banui ca daca se paote la Opel ar trebui sa se poata si la BMW .

Un alt exemplu , de data asta din citite si auzite : ar fi un domn cu un 330d sau xD e90 cu soft RBN , downpipe , DPF off , instalatie de apa/alcool parca si nu mai stiu , dar parca avea si intercooler-ul schimbat masurat pe undeva prin jurul a 300 de naravasi . Era parca si de vanzare acum cateva saptamani .

Cu turbine hybride se pot face lucruri frumoase , dar nu in tara lui papura .

Am avut si eu Astra H, tot 1.9 CDTI, dar era motorul in 8 valve de 120 CP si din cate stiu eu la motorul asta,cat si la cel in 16 valve, cutia de viteze este la fel ca cea de pe OPC, din cauza asta, ma gandesc eu, nu ai avut probleme la cutie din cauza cuplului marit. Electro valva imi picase si mie si a fost schimbata in garantie, nu cred ca tie ti-a picat din cauza la soft. Cum erau pusi caii? pe sport on sau tot timpul?

Link to comment
Share on other sites

Calutii erau pe permanent fiind o solutie tip "piggyback". Si cutia de OPC tine pentru ca tine si pe diesel ( aveam un cuplu nesimtit , undeva la 450-460 Nm din ce-mi aduc eu aminte >:))

My 2 cents : turbina las-o in pace si daca o cadea , de buna voie si nesilita de nimeni , vezi atunci daca iti convine sa faci o conversie.

Ca idee , nu dati cu pietre , cea mai buna chestie a fost decatalizarea . Masina respira , clar , mult mai bine si tragea constant pana la 5200 RPM (pentru un diesel !!!!!!) fata de inainte , cand la 4000-4500 RPM se cam inchidea barul .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.