Jump to content

Matusha'


Ziggye

Recommended Posts

sunt si pe e34 dinstea, au 4-5 reglaje lejer, se invart in n-spe feluri, inclusiv suport lombar actionat electric.

Se numesc sport comfort, erau standard pe M5, optionale la restul, de unde si denumirea scaune de M si un pret la nebunii de la dezmembrari, mai ales in RO, de zici ca sunt de pe alta planeta.

Link to comment
Share on other sites

Frumos breku, sa-l stapanesti sanatos.

Asa este cam intotdeauna, la inceput cand o cumperi, te bucuri ca ai luat masina, apoi cand incepi sa-i scoti la iveala problemele, te intristezi, ca poate nu merita s-o cumperi si apoi......... apare dragostea, dupa ce investesti in ea multi bani, nervi si suflet. Parerea reala despre o masina cumparata, o poti avea dupa ce o stapanesti, cel putin 2 ani

E34, e un tank adevarat, am avut si cunosc ce inseamna.

Link to comment
Share on other sites

Nu regret nici o clipa faptul ca am cumparat-o... chestia cu trapa e un pitic de-al meu, are si AC care baga rece ca frigideru´:))

Ieri am facut 250 km cu aproximativ 20L, cu AC pornit tot timpul, portbagajul plin varf si 4 persoane...deci undeva la 9- 10% ... ? Cand am plecat rezervorul era plin varf, pana la scurgere si cand am ajuns la Campina acum era 1- 2mm peste 60 ...

Link to comment
Share on other sites

Hopa si prima surpriza...azi cand m-am uitat putin la masina am vazut dita-mai balta sub ea, in partea din fata. Ulei nu e sigur, sa fie oare lichidul de racire ? Si daca da, pe unde sa ma uit mai atent , adica , pe unde este cel mai probabil sa se fi scurs ?
Link to comment
Share on other sites

Masina a stat 3 zile, deci condensul il exclud, am pornit-o azi, am dat o tura, surpriza- apa sta la 90 grade.

M-am uitat in vasul de la radioator, avea lichid...putin vascos asa, cu ceva chesii galbene in el... nu era plin, dar era in el lichid...nivelul optim/maxim nu stiu care este pt ca nu vad gradarea...

 

Picura pe undeva pe aici http://superiorvehiclerepair.com/wp-content/uploads/2011/07/BMW-M50-Engine-Vanos.jpg..cand strang de furtunul de jos se aude ca si cum ar bolborosi pe la imbinare..

Link to comment
Share on other sites

Initial la asta ma gandeam si eu, dar cand am pornit motorul nu mai curgea... Sageata cu varful spre stanga arata nivelul actual al lichidului de racire ( apropo, acele striatii reprezinta nivelul lichidului ? )

 

Iar sub ansamblul aratat de sageata cu varful spre dreapta am bagat mana si pe acolo banuiesc ca curgea lichidul acela pt ca era foarte ud, plus ca, in momentul in care strangeam de furtune ( si cel care venea de jos, si cel care pleca spre radiator ) acolo se auzea cel mai tare acel sunet de " bolborosit "

http://img441.imageshack.us/img441/3926/m50n.jpg

Edited by Ziggye
Link to comment
Share on other sites

pe radiator daca e original trebuie sa ai un marcaj cu kalt,inseamna rece in germana,adica nivelul la rece

 

unde indici tu e posibil sa fie un colier care nu etanseaza,verifica toate colierele de la furtunele de apa,posibil sa fie vreunul destrans

Link to comment
Share on other sites

Initial am luat in calcul 2 posibilitati - pompa de apa si un colier...ceea ce ma surpinde pe mine este urmatorul fapt. Am ajuns cu masina la destinatie dupa un drum de 250k, nici o problema, duminica era ok, luni era ok, marti curgea...asa dintr-odata sa inceapa sa curga ? hmmm...

 

Oricum, tocmai vineri o sa am acces namijlocit la masina , asa ca pana atunci sper sa nu curga tot lichidul din ea...

 

Pompa de apa daca e pe duca, nu ar trebui sa scoata apa afara cand merge motorul mult mai puternic ?

Link to comment
Share on other sites

caracasa la termostat e din plastic 99% din cazuri, daor daca nu a dat vreun proprietar anterior banii pe una din metal, putin probabil.. , aia daca are o fisura nu vezi neam, poate cu o lampa UV.

 

Ala int timp imbatraneste sau daca e si strans ceva mai tare crapa.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La rece, la cald nu picura neam... e vorba de un fel de ... cot, piesa nr 4 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG51&mospid=47392&btnr=11_4931&hg=11&fg=35

 

e uda dedesubt...pe unde e bombata putin...antigel mai am in vas, cam jumatate...nu am vazut unde este marcajul de "max" si nici cel de "min"

Edited by Ziggye
Link to comment
Share on other sites

Piesa numarul 4, este carcasa termostatului cum am mai spus.

 

Intai schimba garniturile, daca nu, schimb-o pe toata.

 

Toate variantele (aluminiu/plastic) au avut probleme.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Da, dar tocmai pe 29 ajung acasa, iar in perioada 22.06-24-06 2012 voi fi la Constanta ( via Bucuresti ) ..avem weekend liber la scoala , asa ca tragem mai multi o fuga pana la CT :D ...s-ar baga cineva la lucru din zona aia ?? :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

E simplu, motor rece, toate stau decent.

 

Se incalzeste, materialele se dilata, iar din cauza diferentei de materiale apar orificii.

 

Nivelul se verifica cel putin la M54 prin deschiderea capacului de umplere a radiatorului. E un fel de pluta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.