Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

multumesc mult de pont, te tin la curent!

 

 

Cu placere . E singurul e60 2.0 diesel in apropiere de mine. Poti socoti pretul din anunt cu vreo 300e-350e mai putin . Valoarea respectiva o reprezinta garantie care e valabila doar in Germania si clar nu se merita s-o platesti, daca vei folosii masina in Romania.

 

Legat de service inclusive ...este garantie si probabil revizii incluse. La masina noua sau masina nu mai veche de un an se negociaza astfel de beneficii.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare colegi, pfff, a trecut mai bine de un an de cand n-am mai scris pe aici, pt cei mai vechi care ma cunosc cat de cat s-au intamplat multe...Ei bine, dupa ce am vandut E90-ul, am trecut putin pe la concurenta, gasisem un w203 din ultima serie, c200 cdi dar cu pachet amg de fabrica, cand am luat masina avea 61.000 km reali, suna incredibil nu? Dupa cateva luni, am vandut-o, deh ce vrei de la un c200 cdi w203 automat si am avut pt o scurta perioada de timp un BMW 118d FL cu n47, masina buna dar mica. Apoi am trecut iar la Mercedes si anume w204 c200 cdi care mai mult a stat pe dreapta decat a mers ( 2000 km in 6 luni), evident vanduta si asta.

Dupa vreo 2 saptamani in care am impartit Ford-ul cu sotia, mintea mea a decis ca e vremea sa am acel middle age crysis, mai devreme de 40 de ani si mi-am luat un E93.Stiu ca multi de aici deja se plmba cu cel putin F10, F30, G30 etc dar pretul si starea general a masinii a facut diferenta.In concluzie E93 2.0d 177 cai, deci N47, 2010, cred ca e aproape full (glumesc) pt un e93, fara pachet m exterior, distributie schimbata, transmisie schimbata, revizie cutie, discuri placute, etrieri, anvelope noi, tot schimbat la Bimmer Constanta..Istoric existent in retea bmw, km 192.000Eu si baietelul meu de 6 ani ne bucuram cel mai mult de ea, n-am crezut ca pot sa ma bucur asa de tare de o masina de 9 ani...revin cu poze.

Dotari conform VIN

Standard Equipment

Seat Adjustm., Electr. W. MemoryHeadlight Washer System Xenon LightSpeedometer With Kilometer ReadingLanguage Version German

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

1CB Co2 Content

1CD Brake Energy Regeneration

205 Automatic Transmission

216 Servotronic

230 Eu Specific Additional Equipment

2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres

320 Model Designation, Deletion

346 Chrome-line Exterior

387 Wind Deflector

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

430 Interior And Exterior Mirror Packa

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

441 Smokers Package

470 Child Seat Isofix Attachment

493 Storage Compartment Package

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

4AE Armrest Front Retractable

4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish

4UT Through-load.w.int.transport Bag

508 Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor

534 Automatic Air Conditioning

540 Cruise Control

563 Lights Package

606 Navigation System Business

612 Bmw Assist

615 Extended Bmw Online Information

616 Bmw Online

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds

676 Hifi Loudspeaker System

698 Area-code 2

6AA Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices

6FL Usb-/audio Interface

6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph

710 M Leather Steering Wheel

7HE Connectivity Package

7RS Comfort Package

7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth

801 Germany Version

863 Europe/dealer Directory

879 German / On-board Documentation

8SC Country Spec. Release Of Teleservice

8SP Cop Control

Edited by Mircea-Si
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca tot a fost sambata, de dimineata am fost la un fel de atelier de detailing, ma rog, am polishat stopurile de pe potbagaj + ceruire stopuri. Cele de pe portbagaj arata mai bine dar parca sunt decolorate pe interior....

Farurile au folie pe ele, folia e ingalbenita deja....

Am hidratat pielea de la interior ......treburi d'astea casnice..

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la A.Bavaria Constanta pt minunata actiune de recall pt cablu de la clima. Atitudine corecta din partea lor, chiar prietenoasa dar tot am stat o ora jumatate ca sa-mi spuna ca e in regula, masina a venit din fabrica cu cablajul corect.
Link to comment
Share on other sites

in week-end daca e timp si chef mai facem cate ceva pe la masina. Am luat chederele la uns cu "gumi pflege" de la Nigrin. Daca tot am pachet lumini, am schimbat aproape toate becurile cu LED, numai becurile din spate de pe consola sunt ciudate rau, n-am cum sa le schimb.

 

Apropos, am observat ca la masina mea exista banda luminoasa pe usile din fata si in spate sub ornament, culoare portocaliu. Stie cineva daca se poate schimba becul sa fie mov ca la modelele noi?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma tot chinu sa fac update de soft la cic si nu reusesc, poate ma ajunta cineva.

 

Bun, am downloadat de pe bmw.com/update softul conform vin masina in extensia*.bin. Am copiat pe un stick formatat fat32 fisierul. Am intrat in meniul de service ala cic, iar cand intru la grancenote versiunile de soft si start installing apar cu scris negru si nu pot fi selectate.

 

Ce imi scapa?

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsurile la intrebarile de mai sus, sa trecem peste.

 

Pentru cei interesati, am aflat de ce s-a dus convertizorul asa devreme. Cauza a fost termoflotul, probabil fisura ceva, a intrat lichid de racire in uleiul CV si uite asa a crapat convertizorul. La reconditionare s-au gasit urme de rugina / apa in convertizor.

Dupa vrificari am constatat ca termoflotul si conductele sunt noi (deci au fost inlocuite) dar desi mai mult ca sigur s-a facut si schimbul de ulei in CV, uleiul contaminat cu lichid de racire a ramas in convertizor.

 

Aviz celor care au pierderi de lichid de racire inexplicabile...

 

Azi urmeaza sa soseasca convertizorul reconditionat iar intre timp baietii de la service mai verifica odata cutia ca nu cumva ceva discuri de frictiune sa fie afectate.

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, am luat masina de la service, pot sa spun ca am cutie noua, Se pare ca erau si discurile de frictiune din cutie afectate, Au fost schimbate toate, totul a fost curatat, convertizor reconditionat. Masina merge foarte lin acum, trage mai bine, Cost total 3000 ron.

Pt cei interesati unde am facut operatiunea, pot pune la dispozitie nr de tel. Se ofera factura si garantie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

M-am laudat degeaba cu convertizorul refacut in BG, a tinut 2000 km si iar a inceput sa tremure, acum masina e la garantie demontata. M-a cam suparat tipul de la service, m-a trimis sa verific injectoarele...ce tiganie...l-am intrebat de ce nu m-a trimis de la bun inceput sa verific injectia. Am verificat, un injector ar avea o valoare usor marita dar din ce mi-a spus "expertul", un baiat pe nume Ovidiu din CT care se zice ca e meserias cu ISTA si BMW ca nu e de speriat, e in parametrii si nu garanteaza ca problema e din injectie. Masina porneste f bine, nu scoate fum la pornire, nu tacane nici un injector.

 

Ca si idee, dupa ce a fost reconditionat convertizorul am facut proba de drum cu cel de la service si era ff ok. Tremuratul apare dupa ce se incalzeste masina in intervalul de turatie 1200 - 2000 rpm.

 

Pareri ceva?

 

Si o poza cu noul membru al familiei, masina sotiei.

post-49352-0-08125700-1578559248_thumb.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Deci am ajuns sa cer ajutor.

 

Nu-i dau de cap masinii cu trepidatia, convertizorul nu e, chipurile a fost reconditionat, din blocul de valve nu e, garnituri schimbate, desfacut, fara uzura etc, din injectoare nu e, am schimbat regulator presiune pompa inalte, degeaba...

Cand se incalzeste trepideaza in intervalul 1200-2000 rpm in treptele sup la accelerari usoare. In sport nu se simte.

 

Ma ajuta si pe mine cineva, am cheltuit deja 3000 ron degeaba, cred ca mai dau 20 lei pe 5 litri de benzina si ii dau foc...

GA6HP19Z....

 

Mentionez ca n-am NICI UN FEL DE ERORI PE NICAIERI...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Pe aici prin Cta mai greu cu meseriasii. Ovidiu ala nu este cel mai priceput. Am fost si eu si cam da pe langa. Tot singur am ajuns sa o repar.

Daca o accelerezi usor pe loc mai trepideaza sau doar in mers?

Nu sunt specialist dar as sugera sa verifici EGR pe partea de motor. Pe partea de cutie stiu ca la 6HP exista o uzura la o piesa intre mecatronnic si cutie de forma unor ochelari patrati care trebuie schimbata la revizie.

Pentru cutie iti pot da un nr al unui tip din Bv care este ok.

Link to comment
Share on other sites

1 si 3 au valori ceva mai mari, un injector sare de 1 si celalat tre sa compensesze.

2 si 4 perfecte, la 0.

 

cine mi-a facut diagnoza, a zis ca nu e de la injectoare, daca erau toate cu valori mari era clar...asa doar un injector care are o valoare usor marita.

Ideea e ca a vazut si masini cu injectoare mult mai naspa si nu aveau trepidatia asta...

 

Masina porneste perfect, nu da nici un fum nu am tacanit de injectoare sau ceva asemanator...sa-mi bag plua-n ea de masina si in N47.

 

@Injectoru'6 , la ralanti nu vibreaza nu face nimic, nici cand accelerez usor, doar in mers in intervalul de rpm mentionat.

 

Piesa la care faci referire e noua, schimbata la prima interventie in toamna.

Edited by Mircea-Si
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ce valori ai mai exact?

Daca cel care ti-a facut diagnoza zice ca nu e de la injectoare, nu inseamna ca e chiar asa.

Un injector cu valori peste 1 face probleme sa stii, asa ca pregateste-te financiar.

 

Salut, multumesc pt raspuns. Ce inseamna ca face probleme? De unde stii? Te ocupi cu asa ceva, lucrezi in domeniu? Ce inseamna sa ma pregatesc financiar...?

Detaliaza...

 

post-49352-0-57532500-1579789183_thumb.jpg

 

 

Inca o mentiune, acolo e un sumar al valorilor min si max, in mers am inj 2 si 4 perfecte. Probabil ca la 1 si 3 ar fi o problema dar nu justifica trepidatia. Daca erau toate nasoale intelegeam...

Si valorile de sus cu o mica oscilatie a regulatorului de presiune pompa inalte.

Edited by Mircea-Si
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.