Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

Inseamna ca tu inca crezi vrajelile vanzatorilor... s au ovalizst pentru ca sunt foarte proastep

 

Pai uite asa am fost si eu la service si mi-au spus ca la ATE nu au avut niciodata probleme si chiar daca as avea vreodata le schimba pe garantie, si nu au nici o problema.... cumparate si montate in germania

 

Am avut si jurid si au fost foarte ok....

 

Si da ai dreptate, depinde de stilul de condus, daca vreau sa distrug o masina o dau gata in cateva zile chiar si cu piese originale

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiam ca multe masini vin din fabrica echipate pe parte de franare cu ATE, in special Audi. Oricum sunt mai bune decat TRW, Pagid, Bosch si Brembo. Poate la fel de bune ca Textar si Zimmermann. Oricum gaseam discuri TRW la 195 lei bucata...

 

Daca iei ate made in china ai toate sansele sa nu fie bune....

Link to comment
Share on other sites

Si de cand ate aftermarket se poate compara cu ce vine masina din fabrica cu discuri originale fabricate de ate, original bmw este cu totul alta calitate... ma repet ate aftermarket cu piese originale fabricate pt bmw audi si altele nu se compara ... eu ma opresc aici voi faceti ce vreti ca vad ca le stiti pe toate. Mircea sigur discurile tale ate sunt facute in Germania .... Edited by branevl
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pacat ca n-am facut poze ambalajului, personal am verificat daca sunt facute in DE. Cel care-mi aduce piesele are si service-ul unde imi intretin masina. Pe langa faptul ca ne cunoastem de multa vreme si am intretinut multe masini la el, omul nu-si permite sa monteze pe masinile clientilor piese nasoale.

 

Ghici de ce? Pur si simplu n-are nevoie sa-i vina cineva inapoi cu claim pe garantie.

Link to comment
Share on other sites

:))) habar nu ai ce zici eu am avut si magazin de piese auto si stiu ce zic, toti iau de la aceeasi distribuitori, autonet, unix, autototal, elite etc....nu e vorba de piese nasoale e vorba ca asta e calitatea lor pieselor aftermarket...dar nu inteleg de ce imi bat capul.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Branevl parca ai remap.uri facute la toate masinile, daca mergi foarte agresiv si franezi violent prin toate gropile si baltile cred ca nici discurile alea originale nu o sa duca foarte mult.... in romania nu ai sosele, autostrazi, depasiri la extrem pe valea oltului si liniute prin oras nu fac toti, am mai spus, daca toti si-ar pune mintea cu fiarele lor....
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Alta viata cu discrile si placutele noi. Nu mai vibreaza volanul si masina merge mai usor.

Ce am fact pana acum

Detailing 650ron

Folie omologata 250ron

Vopsit bara fata 450ron

Cheder luneta 90ron

Montat si codat senzor szl 250 ron

Discuri si placute fata plus senzor 950 ron

Leduri interior 90ron

Leduri numar 120ron

Link to comment
Share on other sites

Alta viata cu discrile si placutele noi. Nu mai vibreaza volanul si masina merge mai usor.

Ce am fact pana acum

Detailing 650ron

Folie omologata 250ron

Vopsit bara fata 450ron

Cheder luneta 90ron

Montat si codat senzor szl 250 ron

Discuri si placute fata plus senzor 950 ron

Leduri interior 90ron

Leduri numar 120ron

Aaa deci inainte sa schimbi discurile iti vibra la franare deci erau ovalizate elea vechi? Pai cum vine ca tu te cam contrazici, zici ca discurile nu se ovalizeaza? Ala inainte a mers foarte sportiv de s-au ovalizat? :))) pacat ca am incercat sa iti spun lucruri bune... eu am avut e60 de mult dar na tu le sti pe toate. Unii pe forum nu merita nici cel mai mic sfat...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aaa deci inainte sa schimbi discurile iti vibra la franare deci erau ovalizate elea vechi? Pai cum vine ca tu te cam contrazici, zici ca discurile nu se ovalizeaza? Ala inainte a mers foarte sportiv de s-au ovalizat? :))) pacat ca am incercat sa iti spun lucruri bune... eu am avut e60 de mult dar na tu le sti pe toate. Unii pe forum nu merita nici cel mai mic sfat...

 

Da erau ovalizate, coapte, statute, plus placutele uzate la maxim.Am preferat sa schimb tot pachetul. Discurile se ovalizeaza din mai multe cauze cum ar fi soc termic, uzura neuniforma, condus sportiv etc. Faptul ca ai vandut piese auto nu te recomanda ca si mecanic auto sau inginer in rezistenta materialelor. Nu-mi amintesc sa-ti fi ceruta parerea in vreo privinta sau mai rau sa-ti cer vreun sfat. Cel mai bine e sa-ti vezi de treaba ta.

 

El are un stil sportiv ... cum o fi ala nu stiu, am incercat sa aflu si eu.

Dar asa cum vedem saptamanal la TV, multi considera ca BMW e masina suprema ... masina mai sportiva ca BMW nu exista.

 

Cu tine care-i treaba?

 

Mircea ce discuri si placute ai pus?

 

ATE

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunteti rai...si tu lucian si branevl..pana la urma omul a spus ca merge mai sportiv, nu cont ce masina ai si cu dacia 1300 poti sa mergi mai sportiv. Omul poate schimba in 4-5 mii ture, poate merge cu 130 km/h in oras jongleaza printre masini, scartaituri de roti la plecare, frane puternice, etc...poate face liniute cu oricine prinde momentul, eu acum vorbesc din propria experienta, cu "bmw-ul masina suprema" nu merg asa, dar cu fosta masina cea resoftata cam asa mergeam (un mers prostesc, teribilist, fara sens).

 

Nu va mai bateti joc aiurea.

 

On topic: Mircea eu am auzit numai lucruri rele de ATE, facusem calculul pentru placute fata spate + senzori, dar ma indrept pe brembo,textar,zimmerman.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Mircea-Si spre surprinderea ta sunt si Inginer Auto si in facultate am facut si materia numita Rezistenta Materialelor. Bafta cu masina eu nu te mai deranjez!

 

Drum bun!

 

@Win60

 

Bune rele, vedem cu timpul

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Deci am terminat cu masina., oarecum.. Dimineata ma duc la cargus sa iau coletul..buun..ajung la service, se apuca baietii de demontat. Eu zic " sa vezi ce ma pis pe mine de ras daca nu se potrivesc dopurile pt galerie" . Si cum am gura aurita, ia ghici, dopurile erau mult prea mici, cu toate ca in momentul plasarii comenzii am dat toate detaliile legate de masina si motor. Retur. Cum clapetele n-aveau nici un fel de joc, au curatat baietii bine galerie, clapete, egr si clapeta de acceleratie, am schimbat garniturile si sus cu ea. Dupa care s-au apucat de revizia la cutie. Aici vine partea funny. Desi piesele au fost comandate pe cod oem, varianta AM, desteptii de la autonet ce-au zis, ce daca nu e pe stoc ce-i trebuie omului, trimitem ce avem. Si au trimis o baie mai mica. Cu chiu cu vai a reusit tovarasul de la service sa gaseasca baia care se potrivea, tot vaico, dar cu 200 ron mai scumpa. Asta la ora 15.00. Ce a fost cel mai misto, cand au dat retur la prima baie de ulei si au cerut baia corespunzatoare codului oem, baietii de la autonet au venit cu o pedala de frana....

Macar uleiul febi a corespuns cu codul de pe baia de ulei, eticheta galbena.. S-a schimbat si lichidul de frana, am pus ATE.

Au intrat 7 litri de ulei in cutie. Uleiul vechi din cutie nu era negru, era un maron. S-a informat si calculatorul cutiei ca s-a facut revizia cu ajutorul unui tester.

Total distractie 1800 ron.

Masina merge fff bine.

 

 

 

Deci, dupa revizia la cutie si curatat galeria / clapete / egr, a scazut consumul. Inainte aveam in oras 10.2% acum am 8.8%, acelasi stil de condus. Oricum se simte ca masina merge mai fin..

 

 

Azi am cumparat si filtrul epurator de gaze, am incercat sa-l schimb eu, n-am reusit ca n-am scule..

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.