Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

In comparatie cu ce spui tu, mecanicul ala e calificat, chiar si Ovidiu, stie ce face.

Argumenteaza-ti afirmatiile, nu e bine pt ca...

 

Te astept cu detalii ca de parerologi sunt satul...

 

Nici eu nu sunt venit cu pluta pe conducta vis a vis de motoare si mecanica...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Probabil ca la 1 si 3 ar fi o problema dar nu justifica trepidatia.

 

Ai dreptate Mircea . Trepidatia nu vine din niste injectoare usor obosite - stii si tu asta. Nu stiu de unde au aparut fixatiile astea cu injectoarele care trebuie sa fie "perfecte" cu valori la zero sau pe langa , cand BMW le spune ca "merg" pana pe la 4. 4 o fi mult, dar vorbim totusi de un banal motor diesel cu turatie redusa, nu de motor de racheta sau masina de curse.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Era cat pe ce sa dau jos injectoarele 1 si 3 pt trimis la AHT verificare si curatare...nu- mare inginerie sa dai 2 injectoare jos dar nu mai am chef.

Cica pune maine un bloc de supape "borrowed", de control...ma astept la ce e mai rau :) ca asa e la mine, nimic nu se rezolva simplu.

 

Uite si pentru amatorii de interpretat valori ISTA, cand am verificat valorile in mers, cand apare vibratia, 2 si 4 corectii la 0 , 1 si 3 valori bune dar cresteau usor cand aparea vibratia.

O fi un injector nasol, din 1 si 3 , mai mult ca sigur unul din ele compenseaza ce nu poate sa faca celalalt, ele lucrand in tandem dar iarasi ne intoarcem de unde am plecat si anume...ca un injector nu poate sa dea vibratii.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu e60 525d automat, asa imi pare rau ca am vandut-o...

Treaba cu vibratia, din pmdv, e ca apare atunci cand e o pierdere de presiune in cutie dar nu o poate identifica...de aia am zis ca ma astept la blocul de valve.

 

Al meu arata bine, fara urme de uzura...

 

Din alt pdv, ECU poate sa mareasca niste valori la injectoare cand simte ca pierde cuplu..corect? Pierdere venita din convertizor / cutie...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Vibratia se simte in volan? In scaun? Mai spre fata ? Mai spre spate?

Un prieten a avut o vibratie care venea de la cupa aceea de la cardan.

 

Dar dupa ce ai reparat cutia a disparut acea vibratie si acum a reaparut dupa o perioada cred ca sunt sanse sa fie ceva cu cutia.

 

Vibratia se simte in zona mediana, spre fata, cam in zona cutiei, e ca si cum ai merge pe un drum usore denivelat, oscileaza si turometrul in intervalul de rpm mentionat.

 

Da dupa reconditionare a mers 2000 km bine apoi usor usor a reaparut...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Vibratia se simte in zona mediana, spre fata, cam in zona cutiei, e ca si cum ai merge pe un drum usore denivelat, oscileaza si turometrul in intervalul de rpm mentionat.

 

Da dupa reconditionare a mers 2000 km bine apoi usor usor a reaparut...

 

 

Inseamna ca defectul este in cutie. Numai un mecanic bun il poate gasi. Sper sa ai noroc sa il gasesti si sa scapi ieftin

Link to comment
Share on other sites

Deci, nu e nici blocul de valve, a pus altul si face la fel. Sa-mi bag pla in ea de masina..acum ramane sa vedem daca nu cumva e calculatorul cutiei...

Oricum i-am zis sa dea injectoarele 1 si 3 jos si sa le trimita la bosch pt verificare si curatare sa vedem ce mai iese...

Link to comment
Share on other sites

Deci injetoarele sunt f bune, verificate la Bosch. Nu-i nici de aici. A mai ramas de verificat regulatorul presiune rampa.

 

Poate sa fie o legatura cu faptul ca masina are dpf off? Rog parerea unuia care se ocupa cu softuri si trebuie avut in vedere faptul ca masina a mers ok 2 sapt dupa prima interventie la cutie si apoi tremuratul a revenit.

 

Ma ajuta cineva aici, pe forumul pasionatilor?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

L-am vazut cand a venit, era ca nou, am fost acolo cand a pus ulei proaspat in el.

Deci la cutie s-au facut urmatoarele:

- convertizor desfacut reconditionat;

- schimbat garnitura dintre bloc de valve si cutie;

- schimbat discuri de frictiune din cutie;

- revizia fusese facuta in martie;

- verificat bloc de valve - ok;

- am probat alt bloc de valve la fel;

 

Nu mai nici mecanicii idei, s-au verificat adaptarile cutiei in mers, valori corecte...

Singura chestie oscilatii date de regulatorul de presiune rampa, valori observate la proba de drum cu ISTA.

 

NICI O EROARE PE NICAIERI. MA PIS PE N47

 

PS TREMURA CAND AJUNGE LA REGIMUL DE TEMPERATURA OPTIM...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.