Jump to content

Problema instalatie racire


GIM

Recommended Posts

Salutare, mi-a crapat si mie de curand vasul de expansiune. am luat altul, azi l-am pus, am bagat lichid in instalatie toate bune... din ce am vazut eu cand am mai deschis busonul vasului, deasupra aproape de gaura de umplere este o gaurica pe unde tasneste un jet continuu de lichid (cand motorul este pornit). ei acum nu-mi mai tasneste deloc. intrebarea mea ar fi de ce, daca poate sa ma lamureasca cineva... multumesc. 318i e46 din 1998. PS. acul de la apa abia abia daca se ridica de pe linia albastra, mai mult tot acolo sta. desi termostatul e bun, verificat. de la ce naiba poate fi? caldura baga!
Link to comment
Share on other sites

ai facut aerisirea? din cate stiu eu, prin gaurica aia iese apa cand deschide termostatul

 

Am facut si aerisirea... pai din ce tin minte incontinuu tasnea pe-acolo , ma uitam cu motorul rece chiar si tasnea... dar acum nu mai tasneste si sigur ceva nu e bine... astept alte pareri, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu i-am facut aerisirea corect, acum tasneste lichid prin orificiul acela... dar am lasat-o la relanti cam 15 minute pentru ca am vrut sa vad daca porneste ventilatorul de racire... si nimic... in schimb am vazut iesind ceva aburi de la radiator.. m-am speriat si am oprit-o... ce poate fi? n-am scapari si fisuri in radiator... acul era aproape pe albastru tot timpul, temperatura digitala era pe la 52-53 grade celsius... ma gandesc ca in 15 minute (si era calda si anterior) acul trebuia sa se ridice la mijloc... dar nimic tot pe albastru sta. care ar fi problema???? Va rog sa ma ajutati cu sfaturi ca ma inebuneste!
Link to comment
Share on other sites

n-are cum la relantiu sa se ridice apa la 90 in 15min....aburul care a iesit ma gandesc sa nu fi fost apa pe radiator, pe tevi. daca nu vezi balta jos, n-are pe unde altundeva sa iasa. mergi fa o tura cu ea, apoi completeaza iar cu antigel, ca va deschide termostatu.

 

Apropo de termostat, e cam de un an de zile schimbat, BEHR... de verificat l-am verificat sufland prin el... nu trece aerul cand sufli, insa pot trage aer prin el (am inteles ca asa se face)... probabil ca ai dreptate, o fi fost ceva apa pe radiator si de la cum s-a incalzit s-a evaporat... o sa o iau la o tura. referitor la acul ala nenorocit de la apa, de nu-mi sta decat pe albastru, ce-mi poti recomanda? sa fie senzorul de temperatura de pe chiulasa?

Link to comment
Share on other sites

N-a mai avut nimeni problema asta? termostat bun, acul de la apa sa stea aproape numai pe albastru??? sa nu mai iau piese aiurea si tot sa rezolv problema... e aerisita instalatia...

LE: La un tester s-ar putea vedea de ce nu se ridica acul acela, poate fi ceva electric, senzorul acela de temperatura al lichidului de pe chiulasa? Ce anume da comanda direct la acel ac???

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Mergi la un service sa iti faca din nou aerisirea.

 

Multumesc dar aerisirea e facuta ca la carte. Am vorbit cu un mecanic si cu un electrician si m-au sfatuit sa schimb bulbul de apa, adica acel senzor de temperatura de pe chiulasa. Asta voi face. Mi s-a spus ca din cauza lui sta acul de la apa jos(termostatul fiind ok) si tot din cauza lui poate sa nu porneasca nici ventilatorul de racire (asta iarasi fiind bun). Stie cineva o modalitate mai simpla (desi nu cred) de a schimba acel bulb, fara sa demontez toata admisia?? Multumesc si astept sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Salut, revin cu aceeasi problema... am desfacut o parte din admisie si am schimbat bulbul de apa de pe chiulasa.... dupa care am pornit-o si am lasat-o la ralanti, am mai turat-o... temperatura a crescut constant pana la 58 de grade cam in 15 minute... dupa care a coborat aproape dintr-o data iar pe albastru... deci care naiba poate fi problema???? Termostat bun, bulbul de apa schimbat, senzorul de temperatura de la furtun radiator schimbat, aerisirea s-a facut corect.... CE MAI POATE FI FRATILOR CA II DAU FOC!!! va rog sa ma ajutati si pe mine.
Link to comment
Share on other sites

dar apa din radiator se incalzeste ? adica daca pui mana pe furtune sunt incinse dupa ce o lasi pornita mai mult timp sau circuli cu ea ? sau sunt tot reci cum arata acul in bord ?

 

Pai dupa ce o las 10-15 minute, furtunul de la vas este fierbinte, radiatorul este fierbinte in partea de sus... jos este mai rece... furtunul de la termostat este fierbinte dupa mai mult timp, probabil atunci cand deschide termostatul,dar este fierbinte si el... si in bord acul e pe albastru... asa ceva....Deci apa clar ca se incalzeste... da ceva nu citeste bine si in consecinta nu imi porneste racirea, adica ventilatorul, cand trebuie...

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Pai dupa ce o las 10-15 minute, furtunul de la vas este fierbinte, radiatorul este fierbinte in partea de sus... jos este mai rece... furtunul de la termostat este fierbinte dupa mai mult timp, probabil atunci cand deschide termostatul,dar este fierbinte si el... si in bord acul e pe albastru... asa ceva....Deci apa clar ca se incalzeste... da ceva nu citeste bine si in consecinta nu imi porneste racirea, adica ventilatorul, cand trebuie...

 

poate este defect senzorul de temperatura motor

Link to comment
Share on other sites

srb alex nu ai citit tot topicul... l-am schimbat si pe ala, de 2 zile. am schimbati ambii senzori de temperatura, cel de pe furtunul de la radiator din partea stanga jos si cel de pe chiulasa. ventilatorul de racire este functionabil, cand pornesc clima imi merge. problema e ca nu porneste cand temperatura creste peste limita admisa... si ma gandeam ca e din cauza acelui senzor de care spui tu, dar nu e asta... chiar nu stiu ce sa-i mai fac...
Link to comment
Share on other sites

pompa de apa in ce stare este?

Pompa de apa nu am desfacut-o... dar ce legatura are cu temperatura apei?? Din cati am intrebat nimeni nu mi-a zis de pompa de apa...<_< Azi am incalzit-o bine, termostatul imi deschide... dar nu porneste electroventilatorul de nicio forma... doar daca scot mufa de la senzorul de temperatura al lichidului de racire de pe furtunul ce intra jos in radiator. Atunci imi merge incontinuu si imi creste si acul in bord pana la 63-65 grade dar atat. cum o bag la loc cum se opreste ventu si scade si temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Pe cei mai avizati ii pot deranja putin, poate imi dau ei ideea salvatoare? Pe tester n-arata nimic. Intre timp merg tot cu clima pornita sau cu mufa aia scoasa... da asta nu-i solutia...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.