Jump to content

320d nu trage dupa ce am schimbat pompa vp44


Recommended Posts

salut,

 

am si eu o problema la un e46 320d din 2000, si am mare nevoie de un sfat de la oricine se pricepe.

 

Problema mea e urmatoarea:

 

Masina a mers perfect pana mi sa ars pompa vp44 (si odata cu ea si senzorul de la axul cu came).

 

Am pus o pompa second cu 3 luni garantie dar nu am reusit sa o pun la punct perfect si are o deviatie de 3-4 grade.

Am schimbat si senzorul de la axul cu came, actuator aer electronic turbina si egr.

Am curatat egr.

Verificat/inlocuit furtune vacuum.

Am curatat senzorul de presiune de pe admisie.

 

Pe DIS imi da urmatoarele erori:

 

0A DDE control, start of injection, start of injection to high by 2' crankshaft.

Start of injection to low by 2' crankshaft. Currently not present, sporadic fault.

48 DDE control, timing device, postion control wrong by +/- 3' crankshaft, currently not present.

08 DDE glow-plug system, glow-plug or glow duration relays faulty, currently not present.

 

acum masina merge, trage o perioada, dar dupa un timp random ii taie puterea ca si cum nu ar avea turbina si apoi revine puterea.

nu iese fum, nu e turbina sigur, mergea perfect si inainte pen ca nu are joc deloc si am schimbat actuatorii si de la turbina si de la egr.

 

sa fie pompa de vina sau sa fie alinierea pompei de vina?

(mentionez ca o aliniere la bmw in iasi e 850ron si nu stiu ce sa fac, ma tem ca o fac degeaba daca e pompa de vina)

 

MULTUMESC!

Edited by remus calancia
Link to comment
Share on other sites

Daca senzorul a fost nou atunci e pompa.

Foarte putini stiu sa alinieze o pompa cum trebuie si cam astea sunt simptomele.

Curios e ca atunci cand vine puterea la loc nu ai si un nor gri/negru dupa tine. Ia uita-te mai atent.

 

LE: sorynvl are dreptate. verifica si MAP si furtunele de vacuum dar eu tind sa cred ca e din pompa.

Edited by siulian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din erorile de mai sus ai probleme la alinierea pompei de injectie si releul de bujii dar nu au treaba cu problema ta de acum. Daca ai dat cu solutie in senzorul de presiune admisie poti sa-ti iei la revedere de la el.

 

 

Daca senzorul pe de admisie e dus porneste greu sau deloc?///

 

porneste bine si cu el dus

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Suflat cu aer merge?

 

Pai de ce ai face asta? Trebuie doar sa desfunzi traseul in cazul in care este infundat cu calamina. Trebuie verificat si gaura din admisie unde intra senzorul ca de multa ori acolo este buna (senzorul fiind infundat toata calamina se strange acolo) :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

porneste dar la apasarea pedalei o sa simti ca nu ai turbo

daca pompita din rezervor bazaie foarte mult e dusa si fara ea nu porneste, daca baga slab presiune??? am gasit span in carcasa filtrului de motorina , de la ce poate fi oare??

Link to comment
Share on other sites

daca pompita din rezervor bazaie foarte mult e dusa si fara ea nu porneste, daca baga slab presiune??? am gasit span in carcasa filtrului de motorina , de la ce poate fi oare??

fratica,ai grija ca am patit-o si eu ,sunt aripioarele de la pompa din rezervorsi nu se termina aici,dupa,urmeaza pompa de injectie care va primi span,intr-un final m-a costat in jur de 3000 euro,schimbat tot nou,injectoare, conducte, pompe si mana de lucru

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

0A DDE control, start of injection, start of injection to high by 2' crankshaft.

Start of injection to low by 2' crankshaft. Currently not present, sporadic fault.

48 DDE control, timing device, postion control wrong by +/- 3' crankshaft, currently not present.

 

MULTUMESC!

 

FARA DISCUTIE trebuie sa reglezi avansul static! Adica pompa ta nu e CORECT pusa la punct. Si exact alea pe care le-ai descris sunt simptomele. SA nu te apuci sa "ciufulesti" electrovalvele sau turbina :D

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

fratica,ai grija ca am patit-o si eu ,sunt aripioarele de la pompa din rezervorsi nu se termina aici,dupa,urmeaza pompa de injectie care va primi span,intr-un final m-a costat in jur de 3000 euro,schimbat tot nou,injectoare, conducte, pompe si mana de lucru

Am pus pompita noua in rezervor si tot nu porneste. Am desfacut o conducta la injector si baga foarte multa motorina cand dau la automat, dar nici fum nu dau si nici un rateu de pornire. HELPPP PLSSS

Link to comment
Share on other sites

ce presiune face pompa asta care ai montat-o?

degeaba ajunge la injectoare daca nu face presiunea necesara

e acelasi cod scris pe pompa?

trasa ai incercat s-o pornesti?

 

din ce am citit eu spanul in pompa nu este din pompa de injectie pentru ca daca face span asta ajunge in rezervor si cum metalele nu plutesc in motorina nu stiu cum putea ajunge din nou in circuitul de motorina respectiv in filtru

dar vad ca e adevarata treaba cu pompa din rezervor care se mananca....deci asta e ai scapat de o grija

 

am citit ca avansul este electronic,se face din soft,si se baga codurile de injectoare astfel incat sa stie pompa cata motorina sa injecteze...cred ca iti tb un service avizat ptr problema ta

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

si eu am avut probleme cu pompa un ciumeg mi-a demontato ca sa o repare desii era defect electronica DE PE pompa de injectie ,,pina la urma mi-a reglato un mecanic din medias dupa tester trebe facut reglaju la avans si la mine a trebuit schimbat si debitmetru de aer < care ma pus pe jar vreo o luna jumate >

\

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut,

 

am si eu o problema la un e46 320d din 2000, si am mare nevoie de un sfat de la oricine se pricepe.

 

Problema mea e urmatoarea:

 

Masina a mers perfect pana mi sa ars pompa vp44 (si odata cu ea si senzorul de la axul cu came).

 

 

care e senzorul de la axul cu came la 320d 136cp ?

Link to comment
Share on other sites

Din erorile de mai sus ai probleme la alinierea pompei de injectie si releul de bujii dar nu au treaba cu problema ta de acum. Daca ai dat cu solutie in senzorul de presiune admisie poti sa-ti iei la revedere de la el.

 

 

 

 

porneste bine si cu el dus

ce te face s acrezi ca daca a dat cu solutie s a dus senzorul?

 

Pai de ce ai face asta? Trebuie doar sa desfunzi traseul in cazul in care este infundat cu calamina. Trebuie verificat si gaura din admisie unde intra senzorul ca de multa ori acolo este buna (senzorul fiind infundat toata calamina se strange acolo) :thumbsup:

 

 

calamina este cu totul altceva. acolo se depun in general gaze de ulei care se intaresc, eventual ceva praf tras pe admisie si cu vaporii de ulei se transforma intr o mazga cleioasa uleioasa etc, dar slabe sanse sa se depuna in stil monstru. eu am desfactut d emulte ori admisia la mine si nu numai, niciodata nu am gasit senzorul infundat sau cu depuneri grosolane. sa fiu eu norocos, desi am desfacut 3 senzori diferiti masini diferite 320 d e46

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

am si eu o problema la un e46 320d din 2000, si am mare nevoie de un sfat de la oricine se pricepe.

 

Problema mea e urmatoarea:

 

Masina a mers perfect pana mi sa ars pompa vp44 (si odata cu ea si senzorul de la axul cu came).

 

Am pus o pompa second cu 3 luni garantie dar nu am reusit sa o pun la punct perfect si are o deviatie de 3-4 grade.

Am schimbat si senzorul de la axul cu came, actuator aer electronic turbina si egr.

Am curatat egr.

Verificat/inlocuit furtune vacuum.

Am curatat senzorul de presiune de pe admisie.

 

Pe DIS imi da urmatoarele erori:

 

0A DDE control, start of injection, start of injection to high by 2' crankshaft.

Start of injection to low by 2' crankshaft. Currently not present, sporadic fault.

48 DDE control, timing device, postion control wrong by +/- 3' crankshaft, currently not present.

08 DDE glow-plug system, glow-plug or glow duration relays faulty, currently not present.

 

acum masina merge, trage o perioada, dar dupa un timp random ii taie puterea ca si cum nu ar avea turbina si apoi revine puterea.

nu iese fum, nu e turbina sigur, mergea perfect si inainte pen ca nu are joc deloc si am schimbat actuatorii si de la turbina si de la egr.

 

sa fie pompa de vina sau sa fie alinierea pompei de vina?

(mentionez ca o aliniere la bmw in iasi e 850ron si nu stiu ce sa fac, ma tem ca o fac degeaba daca e pompa de vina)

 

MULTUMESC!

 

 

salut

 

nu oi sti eu multe cu privire la masini insa avansul nu se regleaza l aochi si nici din tester cum ti au sugerat unii colegi. pompa de injectie se calibreaza pe bancul de probe. pompa de la banc vine deja calata, nu s eumbla la nimic se monteza direct pe masina care la randul ei este calata prin orificiul de la imbinarea motor/cutie de viteze. ce reglaje s efac ulterior ca iti da pompa jos o mai da la ochi inainte sau inapoi e pe ghicite. singura treaba reala o face bancul. ala nu minte. daca eu vorbesc prostii inseamna ca prostii am vazut la altii. asta insemnand inclusiv service bosch pt pompe injectie vp44.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.