Jump to content

Care e cel mai fiabil motor de pe e46 benzina?


ena

Care e cel mai fiabil motor de pe e46 benzina?  

183 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Votati doar in cunostinta de cauza!

 

Multumesc!

 

Se pune doar E46?Eu am pus E34 si E36(motoarele sunt aceleasi).

 

Am avut un 520 pe bord avea 130000km(nu cred ca erau reali era din Italia), motorul era impecabil, dupa 50000km la mine am schimbar doar ulei si filtre si un 320 cu

 

190000km cand am luat-o din belgia si am mai mers eu cu ea 60000km, impecabil motorul fara nici o problema.Si sunetul demential.dupa parerea mea au fost cele mai fiabile motoare de la BMW.

Edited by B11WTTE60
Link to comment
Share on other sites

care 320? ca-s 2 motoare, cel de 150 cp si cel de 170

 

daca sunt identice motoarele de e36 si e34 cu cele de pe e46, nu e nici o problema se poate vota

Edited by ena
Link to comment
Share on other sites

ce importanta are, in esenta sunt acelasi lucru, la fel ca si cele in 4 cil, mie toate mi se pare fiabile, am avut si 318i si 330i, probleme cu motorul nu am avut, am avut si cu peste 150k km la bord, si cu 100k, si cu 50k, nu am observat mare diferenta intre cel cu 170k si cel cu 50k...sunt chiar foarte bune motoarele astea, bineinteles daca si ai grija de ele cum trebuie, oricum sunt motoare aspirate, deci nu sunt supuse unui stres asa mare precum cele turbo... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

toate MXXX 6l au fost foarte fiabile.. probleme doar cu VANOS care trebuia reconditionat si cam atat, + obisnuitele probleme legate de aer fals, vacuum, care apar cu varsta.. e normal, mai crapa furtune, mai moare cate o valva..

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare, motorul de pe 316i facelift, de 116cp, este si el tot valvetronic ca cel de 143? (318). Motoarele astea 2 am inteles ca nu sunt deloc printre cele mai fiabile, e adevarat?Sunt Mai fiabile cele 316/318i de pe nfl? Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Da cel de pe 316i e tot valvetronic (N42B18). Eu il am pe cel de 143 (N42B20). La cel de 143 daca schimbi intinzatorul la timp nu ai nici o problema. Eu am facut in jur de 25k km cu el intr-un an si jumatate si nu am avut alte probleme cu el.
Link to comment
Share on other sites

La Bmw cele mai fiabile sunt motoarele in V8 si v12 dar nu sunt pe e46 caci nu prea incap sub capota :p . Pe e46 cel mai fiabil din cate am vazut eu ar fii 325i si 330i. 328i este fiabil dar mi se pare mai bun 325. la 320i mai apar probleme chiar daca e 6l....

6L rules pe e46

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

M5XXX din ce ai pus tu ca si probleme la ele ar fi:

-bobinele Bremi

-garnitura capac culbutori si valva PCV(astea pica la multi km cred ca la vreo 160 mii minim am schimbat garnitura de culburori si un furtun de la PCV la mine si erau noi-masina avand 89.000 km)

-Vanosul-pica garniturile,iar aici cred ca la peste 200.000 km

 

altfel M20/M30/M50 sunt printre cele mai fiabile.

 

PS:poll-ul e facut dubios,in mod normal trebuia pus doar codul motorului:

-M54

-M52

-N42

-M43

iar mai e de discutat la M54 vs M52 practic M54 e un upgrade al lui M52 iar M52 e o evolutie a lui M50(care e cam cel mai reusit din seria asta cred)

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

garnituri care se duc dupa 8-10 ani de folosire, alea nu le poti numara la probleme..

Si N-urile sunt ok, dar au fost cateva serii care au avut probleme cu valvetronicul.. si aia e o reparatie costisitoare...

Link to comment
Share on other sites

pai nu se duc tocmai am zis ca garnitura de capac la mine si furtunul de PCV erau ca noi si masina are 11 ani vanosul nu are probleme pare sa bata un tachet in schimb si la rece tacane injectoarele un pic mai tare.Bine mai pica un senzor una alta,de electronica,asa mai serios mai sunt la M54 :

-pinul ce tine flapsul de la valva DISA poate pica in motor(cazuri extrem de rare)

-la 3 litri piulita de la pompa de ulei se desface daca se merge in regim de turatie ridicat ziceau aia in state ceva de genul peste 6500 :frantics: so la fel de rar,practic se aplica la masinile cu limitarea de turatie ridicata.

problemele astea la M50 nu existau de exemplu :)

N-urile nu ma pronunt am citit/auzit cateva povesti de groaza.

Bine una peste alta conteaza si cum au fost intretinute masinile ,eu schimb uleiul la max 10.000km/1an

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.