Jump to content

BMW 525 e39


corado

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Dupa 5 ani, "si-a dat duhu" bateria...Am inlocuit-o cu acelasi model de baterie si anume Bosch S3 de 90 amp, chestia misto e ca am gasit o firma care vine la domiciliu si iti monteaza bateria, fara sa trebuiasca sa mai pierzi timpul prin service si/sau taxiuri..:)
Link to comment
Share on other sites

Dupa 5 ani, "si-a dat duhu" bateria...Am inlocuit-o cu acelasi model de baterie si anume Bosch S3 de 90 amp, chestia misto e ca am gasit o firma care vine la domiciliu si iti monteaza bateria, fara sa trebuiasca sa mai pierzi timpul prin service si/sau taxiuri..:)

frumoasa masinua.... sa ai multa bafta de ea

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am schimbat insfarsit si senzorii de ABS fata (stanga/dreapta) deoarece si-au dat duhu'... (Martorii galbeni ABS si ASC cu care cred ca ne-am intalnit cu totii daca detinem un e39, s-au stins) bineinteles erau originali...si s-au deteriorat, diagnoza indicand ambii senzori defecti. 5ul a primit si revizie noua la cei 335 000 km (schimbat din 15 in 15 mii ) (6.7 litri Castrol Edge 5w30, filtre Mann (aer, polen, ulei, combustibil) si o diagnoza la MHS Militari (resetat atentionarea "oil service"). Masina este in parametri, are totul functional in continuare (bine, nu e de mirare...am schimbat tot ce era uzat..inafara de motor, turbo si cutie de viteze, care vad ca inca functioneaza impecabil, porneste si la cald si la rece la sfert de cheie :) ) nici o eroare pe tester, nici o eroare in bord...ce sa zic...o iubesc si ea ma iubeste pe mine :wub: Edited by corado
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat insfarsit si senzorii de ABS fata (stanga/dreapta) deoarece si-au dat duhu'... (Martorii galbeni ABS si ASC cu care cred ca ne-am intalnit cu totii daca detinem un e39, s-au stins) bineinteles erau originali...si s-au deteriorat, diagnoza indicand ambii senzori defecti. 5ul a primit si revizie noua la cei 335 000 km (schimbat din 15 in 15 mii ) (6.7 litri Castrol Edge 5w30, filtre Mann (aer, polen, ulei, combustibil) si o diagnoza la MHS Militari (resetat atentionarea "oil service"). Masina este in parametri, are totul functional in continuare, nici o eroare pe tester, nici o eroare in bord...ce sa zic...o iubesc si ea ma iubeste pe mine :wub:

nu-i rau.. sa ai multa bafta cu ea...cum stai cu consumu>?

Link to comment
Share on other sites

Merg destul de linistit, 80% in Bucuresti si fac cam 750 km cu un plin de aprox 70 de litri :) (asta la un schimb de viteze pana in 2500 rpm, dar bulevardele mari ale capitalei unde se circula si cu 80-90 km/h..(mers ca restul traficului)...iti permit sa schimbi si in a 5-a viteza...asa ca se compeneaza cu consumul de stat bara la bara) deci undeva pana in 10% in oras iar afara 7.5 in conditiile in care depasesc cam tot..:p) Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Merg destul de linistit, 80% in Bucuresti si fac cam 750 km cu un plin de aprox 70 de litri :) (asta la un schimb de viteze pana in 2500 rpm, dar bulevardele mari ale capitalei unde se circula si cu 80-90 km/h..(mers ca restul traficului)...iti permit sa schimbi si in a 5-a viteza...asa ca se compeneaza cu consumul de stat bara la bara) deci undeva pana in 10% in oras iar afara 7.5 in conditiile in care depasesc cam tot..:p)

foarte bun consumu... e o masina reliable, economica, decenta la putere si confort... sper sa te tina mult si bine

Link to comment
Share on other sites

Da stiu...ma surprinde placut la fiecare alimentare (am un VW Maxi Caddy de marfa, varianta mai lunga cu motor de 1.6 TDI si consuma la fel) la acelasi tip de condus) (resetez kilometrajul la 0 cand fac plinul) si imi arata RANGE...de obicei se aprinde martorul de motorina cand mai poti merge 80-90 km...(si deja am 640-680 km inregistrati de la ultima alimentare cam de fiecare data..cam asta e metoda de a verifica un consum real al masinii...daca are computer de bord..)

 

In materie de "reliable" pot spune cu mana pe inima ca nu m-a lasat niciodata "in drum", cum m-a lasat 6ele cabrio cumparat nou (care are acum 40 000 km la bord), o data a tras apa in admisie (am intrat cu el intr-o balta pe sosea,..ceva mai mare si avand admisia jos, a intrat apa, noroc ca n-aveam viteza si doar a inundat filtrul de aer..).si s-a oprit motorul am ramas si m-am uitat la ea, am dus-o pe platforma la Bavaria..), si alta data s-a stricat electromotorul, n-a mai vrut sa porneasca...la mall in parcare radeau niste gagici de mine, ca am incercat sa-l imping :)) ... si vorbim de o masina tinuta in garaj.... la e39 sunt surprins de fiecare data cat de usor porneste, tinuta afara si iarna la -20 de grade... ce frumos toarce motorul, ce bine sta pe sosea chiar si la anii ei..nu s-a stricat niciodata sa necesite o platforma sau remorcare...:) Se faceau o data ....de mult...masini :) Mersi, la fel iti doresc si eu tie!

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Hai ca prea toata lumea a laudat-o :)) Hai sa va zic ce nu imi place la ea...o chestie destul de importanta care ma enerveaza, mai ales cand ai nevoie de cuplu "jos" , daca ai nevoie sa depasesti intr-o treapta de viteza mai avansata e NASPA adica in ture joase..e "putoare" si trebuie sa retrogradezi...adica nu trage pana in 2000 rpm...cum trage un 525d common rail de 163 cai...trebuie sa treci de 2000 rpm cu ea...sa traga..dupa 2500 rpm trage bine...dar mi se pare ca o "chinui" un pic daca treci de 2500 rpm (pare turata in urechile mele)...in rest...numai de bine.. Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

ce frumos toarce motorul, ce bine sta pe sosea chiar si la anii ei..nu s-a stricat niciodata sa necesite o platforma sau remorcare...:) Se faceau o data ....de mult...masini :) Mersi, la fel iti doresc si eu tie!

 

Exact d-asta nu vreau sa dau nici eu E39-ul meu, pur si simplu ma satisface. Nu ma indur sa ma despart de ea, nu m-am plictisit de ea, e ceva greu de explicat. Cat despre treaba aia cu trasul mereu ai o treapta in jos, foloseste-o cu incredere.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca prea toata lumea a laudat-o :)) Hai sa va zic ce nu imi place la ea...o chestie destul de importanta care ma enerveaza, mai ales cand ai nevoie de cuplu "jos" , daca ai nevoie sa depasesti intr-o treapta de viteza mai avansata e NASPA adica in ture joase..e "putoare" si trebuie sa retrogradezi...adica nu trage pana in 2000 rpm...cum trage un 525d common rail de 163 cai...trebuie sa treci de 2000 rpm cu ea...sa traga..dupa 2500 rpm trage bine...dar mi se pare ca o "chinui" un pic daca treci de 2500 rpm (pare turata in urechile mele)...in rest...numai de bine..

las ka e bine asa... nu are cuplu la turele alea ca e cu turbo probabil si nici geometria turbineu nu o ajuta... finn d de generatie mai veche.. dar ideea e sa o ti in turele optime... si merge brici... normal ca suna dupa 2500 da nu cred ca suna neaparat rau :p

Link to comment
Share on other sites

Am resetat eroarea Passenger Occupancy Sensor pe diagnoza, am facut 1200 km (Bucuresti-Timisoara-Bucuresti) cu pasager in dreapta, vad ca martorul de airbag nu s-a mai aprins, sper sa ramana asa...in caz contrar am inteles ca exista un modul care "pacaleste" senzorul acela de greutate de sub scaun... Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Sezutul scaunului de la sofer s-a degradat considerabil, am cautat scaun la fel si nu am gasit...de obicei cele de plus (textil mai moale) se uzeaza (mai ales din cauza vechimii masinilor NFL care se apropie de 18 ani). Am vrut sa le retapitez dar nu ar fi aratat oem asa ca am cautat in continuare interioare pe la dezmembrari dar majoritatea erau foarte obosite...mai ales cele de piele. Am gasit pana la urma la cineva, tocmai a primit o masina din Germania pentru dezmembrat, asa ca marti ma duc sa iau interiorul (scaune+banchete+tetiere+fete de usi) Sper sa se potriveasca in primul rand.. si sa dea bine... :) O sa treaca pe la curatat inainte sa le montez pe masina. Urmeaza sa vopsesc capota, bara fata, bara spate (zgarieturi de peste iarna) am dat si rotile la reconditionat, polisat, vopsit in culoarea oem si dat cu lac de protectie. Am luat si o portiera spate deoarece a inceput sa rugineasca in partea de jos si nu suport sa fie ceva inestetic sau lasat de izbeliste la masina...cu premiza de "merge si asa" Urmeaza sa o vopsesc si sa o montez :p Atasez poze cu interiorul...si cam asa imi doresc sa arate rezultatul final: Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update: Am schimbat doar scaunele fata pana la urma deoarece am gasit in culoarea interiorului meu si mi-au placut...sunt in stare foarte buna.

Jantele au fost reconditionate (indreptate, buze polisate si date cu lac in camp electrostatic, miez vopsit culoare oem). Mai am de facut mici retusuri...vopsit niste elemente si schimbat proiectoare...

 

Masina arata cam asa:

post-32497-0-63438700-1432745268_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mai ai probleme cu martorul airbag de la pasagerul dreapta?

 

Nu. Mi-a pus mecanicul mufele de la scaunele mele la scaunele astea (erau alt model si nu se potriveau..era tot NFL dar din 1999 si cred ca alta motorizare) Vad ca scaunul de la sofer mai are un reglaj (rotire cu totul fata/spate) :)...martorul era de la plasa scaunului din dreapta (la scaunele vechi).

 

frumos E39-le si vad ca te tii de el :thumbsup: . Jantele le-ai facut la Pake cumva?

 

 

Mersi. Da :)

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.