Jump to content

BMW 525 e39


corado

Recommended Posts

Seful de service imi este amic, in fine, daca Porschanele alea sunt facute de Gigi vopsitorul, chiar au iesit bine :D....btw, 5ul a iesit foarte tare! vopseaua e superba! inca mai trebuie sa monteze niste scuturi, ornamente, etc...pana una alta: faruri, proiectoare, bara, embleme, cauciucuri de iarna..toate NEW! luni e gata! Abia astept!

post-32497-0-91609000-1386356272_thumb.jpg

post-32497-0-57112700-1386356305_thumb.jpg

post-32497-0-27570400-1386356341_thumb.jpg

post-32497-0-34863600-1386356609_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu e nici un secret ca "vre-un" se scrie impreuna, oricum mi se pare stupida intrebarea, asa cum pe mine nu ma intereseaza ce face altu', nu stiu de ce te-ar interesa pe tine ce fac eu, nu cred ca are de-a face cu topicul! Ca sa iti linistesc curiozitatea, nu mai sunt student de vreo 6 ani, iar de la Dacie am trecut la alta Dacie, iar de acolo am trecut prin 6-7 masini pana sa ajung la seria 6 prin multe eforturi, plecat de acasa, schimbat mai multe locuri de munca, stat in chirii, imprumuturi bancare si tot asa.. Edited by corado
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Mi se parea foarte offtopic, plus ca multi te iau "la rost" din cauza invidiei, ca sa nu mai zic ca daca iesi din tara cu orice fel de masina straina mai "de neam" si un politist te vede.. tanar la volan...esti foarte "suspect" si tre' sa incepi sa dai explicatii...si m-am simtit cam la fel.."interogat" sa zic asa :p ... nu am nimic personal cu tine si imi cer scuze daca am fost acid...

ok..in mare..cu sa incep cu inceputul.. am terminat liceul pedagogic, dar n-am profesat, apoi am terminat o facultate cu profil Marketing si Management, tata a avut un aprozar in care am lucrat (aprovizionare, vanzare etc..), am facut ceva cursuri informatice, am lucrat in Spitalul Municipal din Timisoara, farmacie tot ce tinea de medicamente de la descarcat camioane pana la operare condici, internari etc..si dupa 3 ani am plecat in Bucuresti si am inceput sa lucrez in domeniul farmaceutic, logistica, distributie, vanzari etc... :)

 

Edit: "faruri cu xenon nu ii pui?"

 

Vreau sa o pastrez stock cu piesele ei OEM...de asta nu i-am facut nici facelift..

Edited by corado
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Dap, am avut si noroc, "s-au aliniat niste planete" cand a trebuit recunosc, era bine sa fi avut de la mama si de la tata, insa nu a fost sa fie..probabil asta m-a si motivat, cum ziceam..am plecat de acasa, am ajuns intr-un oras total nou fara prieteni, doar cu putine cunostiinte si am dat din coate :) Ideea e ca sunt multi oameni cu masini mult mai scumpe, care probabil au fost studenti la un moment dat :) eu ii apreciez pe toti cei care au reusit si au ajuns de jos la un statut social ok si si-au putut indeplini visele, dar nu-i condamn nici pe cei care au primit de la parinti, bravo lor ca au avut noroc, pacat ca nu multi sunt cei care stiu sa aprecieze ce au...o sa tin minte tot timpul ca am umblat cu o Dacie rupta si eram fericit ca nu ma ploua.. Edited by corado
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Corado, mi-ar placea sa iesim la un suc de vorba intr-o zi.. :)

 

 

Daca ai 19 ani si tzatze mari, iesim cand vrei! :laugh: Glumesc, ma omoara logodnica! Da sigur, pai poate ne vedem pe la vreun meeting de Bimmere..pe la Casa Poporului desi acum a venit frigul :( chiar as vrea sa imi fac noi prieteni...

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Mersi! Nu e nici un secret. 4000 de lei a fost vopsitul pe cod de culoare original, cu tot cu manopera, (dar nu pot garanta ca preturile nu difera in functie de masini, vopsele etc...) a iesit exact aceasi nuanta care era inainte..Daca aveti nevoie de o recomandare va pot da un contact pe PM, e un service foarte ok! Si-au dat interesu' baietii, masina a iesit impecabil, din pozele acelea facute cu telefonul pe lumina putina nu se prea intelege, abia astept sa o iau luni, sper sa fie vreme ok sa-i fac niste poze mai calumea.. Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Da, BBSurile la primavara, urmeaza sa le si vopsesc in culoarea originala, sa o pastrez oem :)

Masina a primit si o geometrie roti ca la carte. (cred ca nu a fost facuta niciodata, avand in vedere ca abia a reusit mecanicul sa slabeasca suruburile de pe la directie cu incalzitor si sprayuri adecvate)

Am comandat scutul de la cutie pe care nu l-am gasit la dezmembrari, sau daca il aveau, era deteriorat...iar aftermarket nu am gasit niciunde, doar original si e 750 ron :( (un plastic) Am intrebat si de o dublura cheie cu cip...950 ron :(...asta e...BMW...

Edited by corado
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Proiectul a "cam" luat sfarsit si pot spune ca am terminat reconditionarea masinii...

 

La partea mecanica am adaugat si restaurarea articulatiei fata/spate.

 

VOPSIT INTEGRAL EXTERIOR

GALERIE AER FATA

GRILA CENTRU

BARA FATA

GRILA STG BARA FATA

GRILA DR BARA FATA

PROIECTOR STG

PROIECTOR DR

FAR DR

FAR STG

RADIATOR APA

DIFUZOR RADIATOR

RADIATOR AC

COOLERE GMW AC

PALETA VENTILATOR

VASCOCUPLAJ

TUBULATURA SERVO STG FRANA

CANAL AER BARA FATA RACIRE

CANAL AER BARA FATA DR

DIFUZOR AER INTERCOOLER

CARENAJ STG FATA SPRE FATA

CARENAJ DR FATA SPRE FATA

SCUT MOTOR

TAMPON INFERIOR RADIATOR

TAMPON RADIATOR

SUPORT INFERIOR RADIATOR

SUPORTI ACCESORII INTERCOOLER

ROLE/INTINZATOARE/CUREA ACCESORII

SISTEM SPALARE PARBRIZ ACCESORII AFERENTE

STERGATOARE BOSCH

CLAXON

CARCASA RAD ULEI

PANOU FATA

SCUT LATERAL MOTOR DR

SCUT MOTOR LATERAL STG

EMBLEMA BMW CAPOTA

EMBLEMA BMW PORTBAGAJ

IMBRACAT VOLAN PIELE

LICHID RACIRE

TUBULATURA CAUCIUC LICHIDE

LICHID FRANA

LICHID SERVO

BUJII INCANDESCENTE

BUCSE FATA/SPATE

BIELETE DIRECTIE+CAPETE DE BARA

BRATE FATA/SPATE

SURUBURI BASCULA

PLANETARA+RULMENT+BUTUC+FUZETA

SENZOR ABS/ASC

RECONDITIONARE VOLAN (PIELE NATURALA JAGUAR CUSUTA MANUAL)

REVIZIE COMPLETA: ULEI CASTROL 5W30+FILTRE MANN (ULEI, AER, CLIMA, COMBUSTIBIL)

JANTE STYLE 5 OEM BMW

CAUCUCURI NOI DE VARA VREDESTEIN ULTRAC CENTO 225/45/17

JANTE STYLE 31 OEM

CAUCIUCURI NOI IARNA BF GOODRICH 225/60/15

GEOMETRIE ROTI COMPUTERIZATA

 

Motorul este original, la fel si anexele, pompele si turbina...masina a depasit 320 000 km si vad ca inca nu vrea sa se dea batuta...din contra este super silentioasa, trage liniar, fara intreruperi, nu are nici o problema de ordin tehnic/estetic si toate butoanele sunt functionale :) Anul acesta implineste 16 ani!

post-32497-0-03309000-1393491876_thumb.jpg

post-32497-0-78944700-1393491886_thumb.jpg

post-32497-0-64221800-1393491893_thumb.jpg

post-32497-0-57317700-1393491902_thumb.jpg

post-32497-0-27257000-1393491954_thumb.jpg

post-32497-0-96645400-1393491958_thumb.jpg

post-32497-0-79105500-1393492054_thumb.jpg

Edited by corado
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru aprecieri! La mine a fost tocmai invers...intradevar am condus masini noi din gama BMW si nu numai, nu vreau sa fiu ipocrit...daca as avea posibilitatea...maine mi-as lua M5 F10...dar parca nu se mai fac atat de calitative (din punct de vedere al fiabilitatii) chiar si al confortului pot spune :) Marii producatori nu castiga atat de mult din vanzarea propriu zisa a masinilor cat din service-ul lor, reviziile, reparatiile si piesele aferente, masinile de ultima generatie sunt pline de electronica, sunt facute intentionat sa cedeze la un numar de km tocmai pentru a fi aduse si reparate in reprezentante. Ca sa dau un exemplu (la seria 6, la 30 000 km a cedat electromotorul (la BMW mi-au cerut 1200 de euro pe unul nou, in fine l-am reparat cu vreo 150 de euro, la 40 000 km a inceput sa patineze discul de ambreiaj,(din nou la reprezentanta mi-au cerut 1400 de euro) l-am pus nou cu 300 de euro, un stop s-a defectat, nu mai mergea pozitia...a necesitat inlocuire..si a costat 700 de euro..(este capsat, nu poti sa il repari nu poti sa-i faci nimic :( ) si asa mai departe...5ul asta din 1998 si 320 000 km are ambreiajul original (cel putin eu nu l-am inlocuit in ultimii 8 ani, electromotorul la fel) si in plus de atat, a fost si primul meu BMW si m-am atasat de ea, de asta am si reconditionat-o, mi-a placut modelul dintotdeauna (am avut si un 5 touring e39 facelift M paket pe care l-am maritat destul de repede datorita confortului, era prea rigid, desi arata demential!) Probabil altii n-ar fi investit nicidata intr-o "vechitura" dar pentru mine e o masina de suflet, circul cu ea zi de zi, ma simt in siguranta, este foarte confortabila, consuma putin si niciodata nu m-a lasat "in drum" vorba aia...:D Probabil o data cu varsta incepi sa apreciezi altfel un lucru, sa ii recunosti valoarea, (era o poza pe net cu un batran care zicea..."eu fac parte din generatia in care daca un lucru se strica, il reparai, nu il aruncai" :)) ceva de genu..Ma bucur ca am reusit sa o pun "pe roti" si nu a sfarsit pe la dezmembrari :) 6-ele sta la caldura in garaj..merge in weekenduri si in vacante de vara mai mult :) Edited by corado
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.