Jump to content

BMW 525 e39


corado

Recommended Posts

Multumesc baieti! Nu credeam ca o sa fie asa apreciata! :D Geometria si toata restaurarea + vopsire am facut-o la "Cars Tuning Service" https://www.farcebook.com/pages/CARS-Tuning-Service/104738772944168 Sunt foarte dotati baietii, au aparatura si scule de ultima generatie..si am vazut masini la care se lucra de la Citroen DS de epoca pana la Audi RS6, Cayenne Turbo etc etc...si preturile sunt decente.. Edited by corado
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Am avut mari batai de cap, dupa ce ABS/ASC s-a aprins in bord si vitezometrul/kilometrajul nu a mai functionat, pe tester dadea eroare la roata stanga spate, asa ca am schimbat senzorul ABS cu unul aftermarket dar degeaba, eroarea nu disparea nici pe tester, am schimbat si rulmentul si tot degeaba...luasem un senzor oem de la dezmembrari dar era de facelift si nu potrivea (mufa albastra), la alte 2 centre de dezmembrari, au rupt senzorii cand i-au scos... timp si bani pierduti,...pe forumuri citeam ca poate sa fie unitatea ABS, ori vreun cablu intrerupt pe undeva...in fine, pana la urma am rezolvat problema cu un senzor ABS VDO (neaparat cu mufa gri, pentru NFL)...ceva mai scump ce-i drept dar abia pe asta l-a "recunoscut" si eroarea a disparut, vitezometrul si-a revenit si martorii s-au stins.. Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Exact așa am simțit și eu vis-a-vis de vechiul meu BMW 324D din 1986 că era, și sper că mai și este, mult mai trainic (mai tanc) decât actualul meu 320D.

Foarte frumoasă mașina și să știi că apreciez mult munca, timpul și nu în ultimul rând pe care le-ai consumat cu acest E39. Încă o dată felicitări de la mine.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Masinuta primeste frane noi (discuri+placute+senzori de uzura placute ATE, kit ambreiaj LUK, un proiector nou, suporti toba noi si parbriz+cheder nou. In curand ajungem la 330 000 km si masina merge in continuare impecabil :) Edited by corado
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Corado, la cat mai multi km. Am dat un +1, cuvintele sunt de prisos.

Ma bucur enorm cand astfel de masini sunt pe mana unor oameni care le pot si intretine. Si nu e vorba numai de latura financiara aici, e vorba de pasiune, rabdare...

Link to comment
Share on other sites

Lasand laoparte ca taxa de inmatriculare a fost aporape cat masina in urma cu 7 ani, restul investitiei nu o mai pun la socoteala :) Intradevar o masina necesita atentie, rabdare, investitii (atunci cand e nevoie), nu doar combustibil :p (cat despre piese, (consumabile) nu cred ca au costat cu mult peste un LOGAN de exemplu si vorbesc foarte serios, orice masina are nevoie de ele, doar ca atunci cand sunt mai multe, se aduna..si ajungi la o suma destul de mare..) Incerc sa am grija de ea cat se poate, nu se mai fac masini ca astea...Multumesc pentru aprecieri! Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

*discuri fata 200 ron/buc

*placute fata 217 ron/set

*discuri spate 186 ron/buc

*placute spate 145 ron/set

*senzor uzura placute 48 ron/buc x2 fata/spate

*kit ambreiaj 1050 ron

*parbriz 322 ron

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

A cedat pompa de apa si termostatul dupa niste plecari mai "in tromba", am vrut sa testez noul ambreiaj si a "sarit" temperatura la apa in bord...in fine...alta suta de euro :( ce-i drept piesele erau originale (de cand era masina, nu mai fusesera schimbate)...
Link to comment
Share on other sites

Parbrizul fara cheder 322 ron si chederul inca 70-80 de ron parca...(manopera 150 ron) oricum ieftinache (mie imi convine ca are si garantie 6 luni sau 1 an manopera nu mai stiu sigur, e un service serios)...a trebuit sa stea masina o zi si o noapte nemiscata...e misto parbrizul (cu banda fumurie in partea de sus ionizata..e ok, a meritat..sa vedem cat tine :) ) Am mai vopsit si stergatoarele ca incepusera sa rugineasca si stalpii de la portiere... Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Inca o investitie: furtune frana si suruburi reglaj geometrie pentru rotile din spate...(trebuie sa astept 5 zile pana vin 2 suruburi din Germania, nu se produc decat pe original...:( s-a forfecat unul in bratul din spate cand s-a incercat reglarea...DE..vechimea! ) Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Niste poze "fresh"...masina merge impecabil in continuare, ambreiajul si franele noi isi spun cuvantul (desi se apropie de 335 000 km) bineinteles ca dupa ce am vopsit-o incep sa apara julituri/zgarieturi, din parcare de la diferite supermarketuri/malluri...unde oamenii chiar n-au grija cum deschid usile si cum conduc...

 

P.S. e parcata aiurea pentru 2 min cat i-am "tras" pozele cu telefonu..

 

Enjoy!

Edited by corado
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Are suspensia stock, i-am schimbat telescoapele pe fata, am pus noi oem...o tin asa...la ce drumuri avem si la cate cadavre de caini pe sosele, daca era trantita..as fi spart bara de multe ori.. :) plus ca imi place confortul pe care il ofera suspensia de fabrica...iar cu rotile oem de iarna este "barca", exact ce imi doresc...:) Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.