Jump to content

DTC + ABS Eroare BMW E90


Radu.R

Recommended Posts

Salutare,

Am un seria 3 E90, 318i, cutie automata din 2007. Nu este facelift.

 

Mi s-a aprins becul DTC la rularea pe autostrada cam dupa 200 de km. Am oprit motorul si dupa pornire s-a stins becul cam in 30 de secunde.

Lucrul asta s-a intamplat de 2 ori cam dupa 200 de km rulati cu viteza de peste 140km/h.

Prima eroare aparuta este cea de roata desumflata, apoi DTC si ABS. Masina se comporta la fel atat timp cat eroarea e activa. Rotile au presiune normala.

Am schimbat amortizoarele pe fata de curand, oare sa fie asta un motiv? A mai intampinat cineva aceasta problema? Fiind o problema a controlului stabilitatii ar trebui oare sa schimb si amortizoarele pe spate?

 

Multumesc, Radu

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa ai o problema la unul din senzorii de la roti. Ar trebui sa mergi la un tester cu ea si vezi mai exact ce are.

 

Putin probabil sa fie o legatura cu amortizoarele.

 

Problema apare dupa aporximativ 200 km rulati cu viteza inafara localitatii, in oras nu face, oricat as merge. Am inteles ca exista o unitate de presiune care controleaza DTC si de la ea s-ar putea sa apara. Nu este nimeni care a mai patit-o?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

La mine a fost senzorul ABS murdar de praf, mizerie etc. Se scoate afara cu grija ca altfel se poate rupe in planetara, il cureti si nu mai ai erori.

Nu in planetara se poate rupe.

In fuzeta se poate rupe; intra fix inca de cand e nou pe fuzeta..

Cu o surubelnita cu cap lat, rotesti surubelnita incet cand apuci sa o bagi sub acel plastic intre partea unde e prins cu surub imbus si corpul senzorului, dar cat de aproape se poate de corp senzorului.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Salut

Am și eu un BMW 318d 2008 e90 și dupĂŁ ce pornesc masina și merg vreo 15 km ĂŽncepe sa intre dsc și-mi taie accelerația. DacĂŁ opresc dsc ĂŽmi taie mai greu dar tot i-mi taie ca și cum a-și rĂŁmâne fĂŁrĂŁ motorinĂŁ merge ĂŽn șuturi dacĂŁ opresc vreo 10 minute iar dupĂŁ vreo 15 km ĂŽncepe, nu am niciun martor aprins ĂŽn bord am pus-o pe tester și nu-mi da numai releul de bujii, și sonda lambda,am schimbat senzorul de abs pe spate dar nu am schimbat inelul de pe planetara.

Ma poate ajuta cineva care ar fi problema

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Problema inca nu s-a rezolvat. Urmeaza sa schimb modulul ABS sa vad daca se imbunatateste ceva.

Am inteles ca nu se potrivesc toate modulele in functie de codul de pe ele. A mai intalnit cineva aceasta problema? (aici ma refer strict pentru modulele din dezmembrari)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Problema inca nu s-a rezolvat. Urmeaza sa schimb modulul ABS sa vad daca se imbunatateste ceva.

Am inteles ca nu se potrivesc toate modulele in functie de codul de pe ele. A mai intalnit cineva aceasta problema? (aici ma refer strict pentru modulele din dezmembrari)

De obicei astfel de probleme apar din cauza senzorilor de ABS(deci nu are treaba modulul).

Iti recomand sa mergi la cineva cu diagnoza(daca nu ai fost deja) si sa iti zica pe ce parte se afla senzorul problema, comanzi senzor abs+inelul, dai planetara jos, dai vechiul inel jos, cureti planetara bine de rugina(fara frica, nu ezita sa folosesti forta), cu siguranta asta s-a intamplat, s-a "umflat" inelul din cauza ruginii si ti-a frecat senzorul ABS, initial nici eu nu am crezut ca este posibil dar aparent ...

La fel ca tine am patit si eu, am schimbat 2 senzori de abs pana mi-a dat in gand sa verific si inelul... si intradevar stratul de rugina intre planetara si senzor era de 2-3 cm...

PS.Iti recomand sa cumperi si o piulita noua la planetara ca daca este originala cu siguranta e mancata si ea de rugina..

Sper ca te-am ajutat, asteptam un raspuns de la tine cu rezolvarea.

Edited by dany112dany
Link to comment
Share on other sites

 

La fel ca tine am patit si eu, am schimbat 2 senzori de abs pana mi-a dat in gand sa verific si inelul... si intradevar stratul de rugina intre planetara si senzor era de 2-3 cm...

PS.Iti recomand sa cumperi si o piulita noua la planetara ca daca este originala cu siguranta e mancata si ea de rugina..

Cum ai scos planetara din fuzeta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Intr- un final problema a fost rezolvata.

Schimbare rulment dreapta spate (avea senzorul abs inclus in rulment). Am luat si inelele separat doar ca nu se potrivesc pt modelul meu. Atasez si poza cu diagnoza pt problema pe care am avut o eu.5a19851f5bf8ce44e388091b47d2f27a.jpg

 

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Am și eu o problema la e90 2.0i ABS+dtc aprinse tot timpul+ alta problema ar in momentul când vreau sa fac Burnout sau sa ma dau cu ea, pe moment ma dau după câteva secunde urca la 6 mii in gol de parca n as avea ambreiaj, inafara de asta mașina merge impecabil 

A da și a început sa se audă ceva cum ar fi uzura plăcuțelor parca ar fi fier pe fier dar de fapt ele sunt bune 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.