Jump to content

sapphire e90 LCI


TudorMTS

Recommended Posts

Nu vreau sa stric topicul omului , dar nu cred ca trebuie sa ai mereu ultimul model de ceva ca sa arate bine sau ca sa-ti dea un sentiment placut . Sunt foarte multe e30 , e36 si e46 care arata senzational si ma ating mult mai mult decat un f30 .

Iar chestia cu led-uri peste led-uri si xenoane aftermarket nu mi se pare deloc ok . Am avut HID si in fiecare seara imi luam flash-uri si injuraturi si -am dat jos . Xennon OEM sau deloc . Asta este respect fata de ceilalti participanti la trafic .

Si daca tot m-am apucat sa scriu aici : felicitari pentru masina . Arata excelent . Legat de ce t-ai propus iti urez multa bafta si cred ca esti pe calea cea buna .

 

Vis a vis de soft pot sa-ti recomand My link. Fac power box-uri de buna calitate . Personal folosesc sistemele lor de peste 5 ani fara probleme tehnice . Sunt parteneri EDS cu care au colaborat la o buna parte din softuri . Patronul , Andrew , este un tip senzational si saritor . Ca si recomandare box-ul CRD-T (cred ca este cel mai avansat power box de pe piata ) .

Avantaje power-box : il scoti si il montezi relativ usor de cate ori vrei (deci daca ai garantie se poate scoate inainte de vizitele de service ) , nu ai probleme cu update-urile de soft de la BMW (poti face cate update-uri vrei , nu va fii afectat PB-ul) , are 4 harti diferite cu posibilitatea alegerii nivelului de crestere de putere .

Dezavantaje power box : Power box-ul conventional (prins in senzorul de la rampa ) forteaza putin sistemul de injectie , care poate duce la defectarea prematura a acestuia (daca nu setezi box-ul pe maxim si nu conduci permanent de parca ai vrea sa castigi in VTM nu vor fi probleme ) . CRDT are mai multe conexiuni si gestioneaza mai multe procese(presiune rampa , presiune supraalimentare si parca mai avea inca ceva) , deci riscul pentru sistemul de injectie este (teoretic) mai mic . Dezavantaj valabil atat pentru soft cat si pentru power box este : conducere sportiva cu schimbari bruste si violente de viteza va duce la afectarea prematura a ambreiajului (volanta )

Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

la o asa masina e si pacat sa pui 3 instalatii de xenon si leduri pe pozitii. + k el are angel eyes. mai bine cu halogen decat cu xenon aftermarket

Daca stii sa reglezi bine farurile nu orbesc deloc. De cand le-am pus n-am luat flash-uri niciodata. Deci inseamna ca sunt ok.

Poate si el sa puna niste leduri puternice la pozitii pentru AE. Acolo are un bec normal cu filament daca nu stiai.

Sau,daca ai auzit ,au aparut de putin timp si niste instalatii xenon de 15W speciale pentru pozitie cu soclu T10 sau pentru marsarier W21W.

Deci,exista solutii.

 

Iar chestia cu led-uri peste led-uri si xenoane aftermarket nu mi se pare deloc ok .

 

Vis a vis de soft pot sa-ti recomand My link. Fac power box-uri de buna calitate . Personal folosesc sistemele lor de peste 5 ani fara probleme tehnice . Patronul , Andrew , este un tip senzational si saritor . Ca si recomandare box-ul CRD-T (cred ca este cel mai avansat power box de pe piata ).

Auzi dar modelele noi n-au leduri din fabrica? Nici astea nu-s bune?

Faci reclama la firma asta de box tuning? In primul rand pretul e mare ~550euro si nu are certificat TUV , cum de altfel multe de pe piata nu au. Asa gasesti si la 100 euro unul identic si care face exact acelasi lucru si tot fara certificat TUV.

Daca tot ii recomanzi omului un produs de ce i-l recomanzi pe unul dintre cele mai scumpe de pe piata? Daca avea certificatul ala mai ziceam dar toti sunt o apa s-un pamant si spun ca de fapt certificatul ala se da doar in Germania,fals. Se da oriunde in Europa. TUV are filiala si in Romania, cum naiba sa nu fie si in Anglia? :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand trebuie sa specific ca masina o voi mai tine inca cel putin 4 ani jumate cat am leasing. Am specificat la inceput ca intentionez sa o pastrez cat mai OEM posibil. Varianta xenon aftermarket iese din discutii de la inceput, am avut pe un Golf4 asa ceva si stiu cate probleme am avut cu instalatia electrica, cu participantii la trafic, iar apoi cu politia. Exclus.

Led'uri la numar nu vad de ce as pune din moment ce ele vine albe din fabrica...

Intr'adevar nuca M se afla printre planurile mele, am uitat mai sus sa o precizez. Deci de la interior ar fi numai volan M + nuca M + trimuri edelholz/pianoblack. Eventual si un pedalier din aluminiu pentru ca am un stil mai ciudat de a apasa ambreiajul, iar acel cauciuc scartaie ingrozitor de fiecare data cand ploua afara si am talpa papucului uda.

In privinta softului, fiind un upgrade mai "sensibil", nici nu ma gandesc sa'l fac altundeva decat la Bavaria -> Hamann, daca voi fi hotarat sa fac pasul asta, multumesc oricum pentru sfat VNB !

Bugetul va fi de aprox. 5000e, il voi depasi putin (max. +1000) daca va fi cazul, insa in limitele bunului simt.

Repet, scopul este de a pastra masina cat mai OEM si de a'i aduce modificari finute de bun gust !

Link to comment
Share on other sites

Partea proasta e ca ar insemna sa schimb bara fata odata cu farurile desi as fi vrut cum am specificat mai sus ca farurile sa fie singura modificare pe 2012, restul urmand sa fac in primavara 2013...

 

 

Din ce stiu eu, este obligatoriu.

Obligatoriu daca te opreste politia, insa cine se uita daca ai sau nu spalatoare de faruri..?

Edited by TudorMTS
Link to comment
Share on other sites

Partea proasta e ca ar insemna sa schimb bara fata odata cu farurile desi as fi vrut cum am specificat mai sus ca farurile sa fie singura modificare pe 2012, restul urmand sa fac in primavara 2013...

 

Poate este posibil sa decupezi bara la fel cum se intampla la senzorii de parcare.

Link to comment
Share on other sites

andrei VUV a inceput sa o ia pe aratura cu sfaturile in ale tuningului.

 

 

Tudor de fabrica xenonul vine cu salatoare, dar sa iti spun parerea mea:

masina e la fel ca a mea,neagra.nu ajunge niciodata sa se murdareasca/jegozeasca incat sa ai nevoie de spalatoare de faruri.sincer nu mi se pare ca fac cine stie ce treaba.

 

au fost cazuri iarna cand le-am spalat,dar am si coborat sa dau cu un servetel....asa ca eu nu vad obligatoriu sa pui spalatoare.in plus eu incerc sa le folosesc cat mai putin.consuma foarte mult lichid si fara rost.pateaza toata masina,pana pe plafon...si pe negru se cunoaste in ultimul hal.

 

zilele trecute ma gandeam sa le dezactivez, dar le pacalesc de fiecare data cand am luminile aprinse,trag cate putin si des de maneta,nu lung.

Link to comment
Share on other sites

andrei VUV a inceput sa o ia pe aratura cu sfaturile in ale tuningului.

 

 

Tudor de fabrica xenonul vine cu salatoare, dar sa iti spun parerea mea:

masina e la fel ca a mea,neagra.nu ajunge niciodata sa se murdareasca/jegozeasca incat sa ai nevoie de spalatoare de faruri.sincer nu mi se pare ca fac cine stie ce treaba.

 

au fost cazuri iarna cand le-am spalat,dar am si coborat sa dau cu un servetel....asa ca eu nu vad obligatoriu sa pui spalatoare.in plus eu incerc sa le folosesc cat mai putin.consuma foarte mult lichid si fara rost.pateaza toata masina,pana pe plafon...si pe negru se cunoaste in ultimul hal.

 

zilele trecute ma gandeam sa le dezactivez, dar le pacalesc de fiecare data cand am luminile aprinse,trag cate putin si des de maneta,nu lung.

 

Sa inteleg ca e o adevarata aventura pentru tine sa nu speli farurile !! :))

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca e o adevarata aventura pentru tine sa nu speli farurile !! :))

nu.mi-a intrat in reflex...trag de maneta scurta,sub o secunda, si nu pornesc spalatoarele.cum am spus.le pot dezactiva,dar nu vreau.

 

cum spune si Bala...efectul nu este pe masura investitiei...asa ca Tudor pune fara probleme faruri OEM cu xenon fara spalatoare.

Link to comment
Share on other sites

Dupa indelungi cautari si multi nervi tociti, multe drumuri facute aiurea Brasov - Bucuresti, Brasov - Valcea, Brasov - Craiova, am gasit in final ceea ce imi doream, un e90 lci "in mintile lui". Sper sa va placa !

 

 

= Sapphire Black 318d LCI fabricat in 12.2008, 104.000km (REALI, cu istoric verificat la Bavaria, lucru care a fost extrem de important pentru mine), 6+1 MT, motor N47 =

 

Cateva dotari:

 

- filtru de particule

- functie Start/Stop

- volan piele multifunctional

- oglinzi exterioare heliomate, incalzite

- jante 17" spider spoke

- tapiterie piele sensatec bej

- scaune sport cu reglare laterala (pernite care se umfla/desumfla)

- cotiera

- intrare aux-in

- proiectoare ceata

- senzori presiune pneuri

- PDC spate

- senzori lumina, senzori ploaie

- dublu climatronic automat

- tempomat

- navi mare bmw-proffesional

- bluetooth + comenzi vocale

- pachet exterior crom

 

 

Dotari carora le simt lipsa: faruri bi-xenon, trapa, scaune incalzite, cup-holders.

 

Planuri de viitori:

Modificari prea mari nu vreau sa ii aduc masinii, doresc sa o pastrez cat mai OEM posibil. Totusi, vor urma in viitorul apropiat faruri bi-xenon OEM, iar trimurile din interior, groaznice dupa parerea mea, vreau sa le imbrac in folie piano-black sau sa le vopsesc piano-black, ramane sa ma mai gandesc la aceste variante. Initial vroiam sa cumpar alte trimuri , Edelholz, cum am pe 5-ar, insa preturile sunt exagerat de mari (aprox 1200euro), deci pica varianta asta. Eventual si la jante ma mai gandeam ca ar merge sa pun unele OEM M-Sport, ceva pe 18", insa nu e graba deoarece si actualele ma incanta.

Cu privire la exterior, clar voi zice pas la M-pack, nu ma incanta. Inclin spre Performance-pack care este genial dupa parerea mea, insa n'am gasit pe nimeni inca care sa'mi faca o oferta, iar la reprezentanta mi'e "frica" sa intreb.

Finala de asemenea as vrea sa o schimb, sa pun una dubla OEM, cum e pe 325/330/335.

 

Sunt extrem de incantat de cum se comporta masina, imi place mult mai mult feeling'ul la volanul acestui e90 decat la e60'ul 525xd. E...altfel :rolleyes: Atata tot ca imi lipseste sunetul de L6 si eventual si cutia automata. Probabil la iarna voi simti si lipsa xdrive'ului, ramane de vazut.

Tot ce ma irita la aceasta masina este "fabulosul" sistem Start/Stop, care se pare ca nu poate fi dezactivat DEFINITIV, conform spuselor celor de la Bavaria, trebuie sa'l dezactivez manual din buton de fiecare data cand ma urc in masina. Deja a devenit un reflex...

Un pic problematica este si culoarea, extrem extrem de pretentioasa, la maxim 12 ore dupa ce spal masina, deja se vad si cele mai fine fire de praf.

 

 

Si cateva poze...enjoy !

 

http://s13.postimage.org/okaluwyir/DSC07061_ph.jpg http://s15.postimage.org/9v0aapw7r/DSC07063_ph.jpg http://s15.postimage.org/4kvbjfbyv/DSC07064_ph.jpg http://s7.postimage.org/q8pbwhryv/DSC07066_ph.jpg http://s18.postimage.org/pk44i3bdx/DSC07067_ph.jpg http://s11.postimage.org/m4jzu6npr/DSC07068_ph.jpg

cat a costat?

Link to comment
Share on other sites

Alex s-ar putea sa ai o problema la duze, mie la Audi nu imi spala decat farurile, nici vorba de capota,plafon samd. La fel si la Bmw, doar farurile erau atinse :rolleyes: . Eu le folosesc decat in mers la viteze de peste 50km/h. :thumbsup:

nu man...nu are cum...aceasi problema o am de cand am luat masina...sar stropi de apa pe toata masina...si cum este neagra se vede orice.

cand am facut-o LCI pe fata am cumparat stropitori noi de la grozadan,OEM.astea pierdeau lichid.la fel fac....stropesc cu o presiune foarte mare si mi se pare imposibil sa nu sara stropi.

Link to comment
Share on other sites

@clipa ai pm

 

@RZV nu inteleg cum iti spala tie la Audi doar farurile, eu am la 5ar spalatoare si improsca cum a zis si Alex, capota si plafonul.

Deci nu are rost sa ma complic, voi zice pas, iar in momentul in care voi avea farurile montate si consider ca ar fi utile si niste spalatoare, voi lua in calcul acest lucru..

 

LE: acum am citit ce'ai scris privind viteza :D

Edited by TudorMTS
Link to comment
Share on other sites

@clipa ai pm

 

@RZV nu inteleg cum iti spala tie la Audi doar farurile, eu am la 5ar spalatoare si improsca cum a zis si Alex, capota si plafonul.

Deci nu are rost sa ma complic, voi zice pas, iar in momentul in care voi avea farurile montate si consider ca ar fi utile si niste spalatoare, voi lua in calcul acest lucru..

 

LE: acum am citit ce'ai scris privind viteza :D

 

da de 5 ani.de ce?

Link to comment
Share on other sites

@Alex imi amintisem de un lucru, vorbeam noi de tipsuri duble gen 330. E colegu "Axu hbp" < http://www.bmwclub.ro/forums/topic/87377-bmw-e90/ > care si'a pus din cate stiu tips performance oem, deci poate ca ar fi posibil sa pun fara sa tai cum ai procedat tu. Nu vreau sa vorbesc prostii, o sa'l rog sa intre sa ne lamureasca :)

 

@Andrei_VUV - da, de la luxangeleyes as vrea sa iau sa vad cum sunt, dar varianta Lux H8 pt faruri bi-xenon (dupa ce le montez)

 

 

 

 

da de 5 ani.de ce?

Poftim....?! :turned:

Edited by TudorMTS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.