Jump to content

Miroase urat si baga racoare mai greu AC-ul


Adrian001

Recommended Posts

Salutare! Am un E65 din 2003 si de ceva vreme observ ca miroase urat si baga racoare mai greu cand pornesc masina si ies cu ea pe caldura asta insuportabila! Apoi mirosul dispare, temperatura se regleaza perfect... doar ca dupa un timp mai indelungat, fata de vara trecuta cand nu sesizam nici un miros si sufla racoare imediat ce porneam motorul! O fi oare un nivel scazut al freon-ului, sau e nevoie sa schimb filtrele alea cu carbune activ sau de polen, sau ceva de felul asta?
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am un E65 din 2003 si de ceva vreme observ ca miroase urat si baga racoare mai greu cand pornesc masina si ies cu ea pe caldura asta insuportabila! Apoi mirosul dispare, temperatura se regleaza perfect... doar ca dupa un timp mai indelungat, fata de vara trecuta cand nu sesizam nici un miros si sufla racoare imediat ce porneam motorul! O fi oare un nivel scazut al freon-ului, sau e nevoie sa schimb filtrele alea cu carbune activ sau de polen, sau ceva de felul asta?

Si eu am aceeasi problema la e39..am fost si am pus freon...tot nu baga rece cum ar trebui.Am fost din nou aseara la omul care se ocupa de a.c si a verificat si mi.a spus ca trebuie curatat radiatorul de clima pt ca este imbibat de mizerie.

Mirosul nu e neaparat de la filtre,eu le.am schimbat si tot la fel mirosea pana azi cand am fost la spalatorie si au dat baietii cu jetul in radiator ( dar nu au putut sa il curate decat in locurile unde aveau acces ("narile" si la spoilar)).In consecinta trebuie sa dau radiatorul afara si curatat bine.

Succes !!!

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema la e39..am fost si am pus freon...tot nu baga rece cum ar trebui.Am fost din nou aseara la omul care se ocupa de a.c si a verificat si mi.a spus ca trebuie curatat radiatorul de clima pt ca este imbibat de mizerie.

Mirosul nu e neaparat de la filtre,eu le.am schimbat si tot la fel mirosea pana azi cand am fost la spalatorie si au dat baietii cu jetul in radiator ( dar nu au putut sa il curate decat in locurile unde aveau acces ("narile" si la spoilar)).In consecinta trebuie sa dau radiatorul afara si curatat bine.

Succes !!!

 

 

Ar fi buna si o igenizare a sistemului de AC, prin curatarea radiatorului exterior nu rezolvi disparitia mirosului, mirosul se formeaza de la bacterile din interior , uite aici mai multe detali:

 

http://www.expertdetailing.ro/ro/103_53_index.php

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea avea alt scop. Radiatorul de clima (cel din botul masinii)se curata DOAR la exterior nu? Curatarea sa la interior nu se poate face. Am dreptate sau nu? :rolleyes:

 

Prin condensator(radiatorul) ala trece freon, care nu are ce sa "murdareasca", nu vad de ce ar trebui curatat.

Link to comment
Share on other sites

Prin condensator(radiatorul) ala trece freon, care nu are ce sa "murdareasca", nu vad de ce ar trebui curatat.

 

Daca in compresorul de AC a fost gasit span (pilitura), in radiator si in filtrul uscator s-ar regasi, bineinteles, span :rolleyes: Fiind un circuit inchis, in cazul inlocuirii compresorului ar fi necesara si inlocuirea radiatorului si a filtrului de clima, pentru eliminarea piliturii existente in circuit. Se poate curata pe interior acel radiator pentru a elimina pilitura?

Link to comment
Share on other sites

se poate, exista masninute care fac asta, dar nu in Romania.

 

Normal in vestul europei, nu se da garantie la compresor AC nou daca montajul nu se face la un service care are masinuta dinasta.

Partea frumoasa la ea e ca nici nu e nevoie sa dai nimic jos. pur si simplu circula niste solutii speciale peste tot in sistem, , e complet automatizata, ca si masinutele care fac umplerea cu freon si cumpletarea cu ulei.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare! Revin cu vechea mea problema! Astazi m-am incumetat si am vizitat un specialist in AC, dupa cum toti m-au si indrumat! El mi-a verificat sistemul unde mi-a spus: "Ghinion baiete. Freon tu ai indeajuns, nu-ti functioneaza ventilatorul de la AC (Auxiliary fan)"

Nu stiu daca o fi avand dreptate el, fiindca maine plec sa o testez, sper ca calculatorul imi va spune exact problema!

Si mi-a dat un sfat, sa deconectez AC-ul, daca doresc sa mai pastrez compresor-ul AC si celelalte unitati AC!

Revin cu detalii!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salutare! Am fost la BMW Service si l-am schimbat pe unul nou! Acum merge perfect, e racoare, si mirosul a disparut! Plus si garantie mi-au oferit 2 ani la electroventilator! Dar nu am zarit prin facturi vreun talon de garantie. Iar ei mi-au spus ca toate piesele au garantie 2 ani daca le procuri si le instalezi la ei... E adevarat? Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.