Jump to content

Seria 320d E46 136CP ?


SBMW

Recommended Posts

Cum ai procedat mai exact?

 

:)

1 dai toata evacuarea jos

2 pui mana pe flex si tai in stanga si in dreapta catalizatorului (din cauza gravitatiei, va pica pe jos:) )

3 sudezi o teava chioara in loc

4 montezi totul la loc

5 te duci pe autostrada si mergi ..(foarte) turat - ce ai in finala, va pica, evident, tot pe jos

 

Sunt mari sanse sa ai o masina mai sprintena, cu un consum mai mic (aprox -0.5L/%)

Edited by mihuz
Link to comment
Share on other sites

nu stiu despre ce masini vorbiti voi aici..a mea este foarte silentioasa

ca si defecte - cum spunea cineva mai sus, daca nimeresti motorul in mintile lui si ai si tu grija de el in continuare, nu ai batai de cap.

 

ce am facut eu (nfl):

-in primul rand ulei/filtre

-schimbat filtru epurator

-schimbat TOATE furtunele aer/combustibil (cu unele Gates)

-curatat admisie + senzor

-curatat egr

-eliminat catalizator (bineinteles ca imediat s-a "golit" si finala...diferenta este mai mult decat notabila...)

-schimbat electrovalva turbo

-datorita zvonurilor, am verificat turbina si pompa-ambele ok

Atat.

 

Pt cei mai "neexperimentati" care intampina anumite probleme: intai verificati toate cele de mai sus, apoi investiti bani in piese si mecanici.

 

Bafta,

Nu-s in clar.Cum sunt doua "pungi" pe evacuare care ai eliminat-o : pre catalizatorul (prima de la motor) sau a doua ?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.