Jump to content

Evacuare Bolid E46


Scufi

Recommended Posts

Am un bolid 318d si ma gandeam sa ii schimb evacuarea pentru o putere mare si un uruit de M3.

 

Dau jos doar un rand de catalizatoare, iar cel principal ramane.

 

In functie de temperatura pe traseu, o sa incerc alte materiale inafara de otel inoxidabil, care-mi displace.

 

Metru de tubulatura carbon 63mm este cam 200-300 RON. Problema este ca nu sunt multi ce sa il prelucreze. Titaniumul este mai accesibil cu 10-20% si se poate imbina mai usor.

 

Toba finala este una de F360 Modena, care s-ar putea sa imi incapa sub fundul de Touring. Urmeaza sa o cantaresc.

 

Titlul este un pamflet, la fel ca si motorul.

 

330i cu axe Schrick, poate va ajuta mai mult.

 

Eventual cei interesati de tubulatura titaniu, ne putem aduna si impartim costurile de transport.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt cat se poate de serios. Partea cu 318D si bolid a fost doar pentru a atrage atentia.

 

 

Finala de Ferrari am gasit-o la un pret super misto, si am zis de ce nu. De cat sa dau mai multi bani pe un Miltek et al, am dat banii pe asta.

 

Pana sa ajung acasa, are cineva idee care tolerantele in spate ?

 

Imi place sa experimentez, nu sa iau de-a gata. In general nu prea postez sa intreb una si alta, pentru ca multi sunt doar carcotasi.

 

Acum mi s-a parut si interesat si amuzant. Ideea mea initial era o evacuare de E55 AMG, dar s-a vandut mai scump decat perceptia mea asupra valorii.

 

Da, as dori sa o montez. Si cred ca am sanse de reusita. N-am apucat sa o cantaresc si sa o compar cu alte optiuni.

La o diferenta de cateva Kg se merita.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

de ce nu un supersprint daca tot vrei sa faci ceva?finala aia de Modena a fost dimensionata pt alt motor fata de ce ai tu,ma rog daca nu ai ce face cu banii merge sa incerci desi te incurca roata de rezerva cred,asa ochiometric e prea mare finala din pozele puse de tine.
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici cea mai mica treaba finala aia pe un 330i. Orientarea intrarilor e gandita in primul rand pentru motor rear mounted. Tu unde ti-o pui in portbagaj? La cate coturi ar trebui sa pui ai pierde putere cu siguranta, si ca sunet o sa sune ca un drac.

 

Apropo, cele mai bune si scumpe evacuari nu sunt nici din titaniu si in nici un caz din fibra, sunt din inconel.

Link to comment
Share on other sites

locasul rotii de rezerva ala cred ca il incurca si trebuie modificat,bine nu stiu exact cum e la el,la cazan de exemplu pot sa scot roata direct si ramane un gol pe acolo ca eu am alt sistem.

edit:Supersprint cred ca e cea mai ok alegere la E46 100 lire finala la supersprint nu?niste serpi cat ar fi fost ?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

O sa revin in cateva ore cu dimensiunile tobei, nu o am langa mine in acest moment.

 

La roata de rezerva m-am gandit si eu. Poate modific oala si gata.

 

Supersprint nu mi se pare mare afacere. Plus ca pleaca de la 100 lire in sus si nu tot timpul merita.

 

Toba asta am luat-o cu fix 90 lire. Gasesc deal mai bun cu un Miltek ? Toata lumea are.

 

Akrapovic face din titanium. Inconel e unobtainium.

 

Alt punct de vedere bun este orientarea tevilor, pentru ca este gandita pentru un rear mount engine. Dar cu imaginatie se poate obtine un numar minim.

 

Daca nu merge, are cineva Porsche ?

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

 

Daca nu merge, are cineva Porsche ?

 

http://www.pctcars.co.uk/images/forsale/996exhaust.jpg

 

Ai gasit-o si mai buna pe asta :)

 

Ca sa obtii putere mai multa si sunet, trebuie sa elimini catalizatoarele sau sa le inlocuiesti cu unele de 100-200 celule in primul rand.

In functie de ce vrei sa obtii de la masina, poti sa inlocuiesti si galeria de evacuare (serpisorii). Finala trebuie sa fie ultima pe lista si sunt multe firme care te ajuta cu sisteme bolt on, fara improvizatiile la care te gandesti tu, si care o sa sune f bine (Milltek, Eisenmann, Supersprint, Blueflame etc)

Link to comment
Share on other sites

Nu as vrea sa aflu ca interior este plina de coturi. Asta mi-ar displace.

 

Abordarea Dinan pentru M3 E92 mi se pare simpla si la obiect. Doar ca pretul este nejustificat.

 

Volumul tobei, afecteaza frecventa la care se produc atenuarile. Efectul de scavenging mai putin spre deloc.

 

Stiu cum are Porsche. Ce iti scapa din vedere, este ca Porsche este o firma cu mai multe modele.

 

 

Par example. TechArt au bagat asta.

 

http://www.sharkwerks.com/images/products/techart_997turboexhaust.jpg

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand sa dai o fuga la baietii de la Top Gear pe Nerva Traian (au topic si pe 4t cred, si pe vw forum). Lucreaza f bine, au experienta (mai multe 911, corvette, M-uri, RS-uri) si sunt ok ca pret. Eu mi-am facut evacuarea la GTI la ei si sunt foarte multumit.

 

Am uitat sa specific ca in Bucuresti au atelierul.

 

 

Inconel e unobtainium.

 

E cam cu 40-50% mai scump decat titanul, dar e de departe cel mai ok la temperaturi mari. E folosit in F1, Indy etc.

Edited by thesaw
Link to comment
Share on other sites

Cunosc si ca se monteaza transversal. Tocmai asta mi-a si placut.

 

Vreau un posesor de M3 E46 sa masoare finala originala sa am un punct de start.

 

Am trimis mail celor de la Ferrari. Sa vedem gradul lor de implicare.

 

 

Alternativa Miltek. Urata si plina de sicane.

 

 

Finala originala o voi vinde.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.