Jump to content

Sondaj fiabilitate cutie viteza


r0n1n

  

304 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arata-mi si mie o masina japoneza de clasa compacta ,produsa in 2012 cu motor pe benzina turbo ? Arata-mi si mie o compacta japoneza cu o cutie automata cu dublu ambreiaj sau cu 8 trepte..... Civicul in 2012 inca se mai produce cu punte spate semi-independenta pe cand focusul are punte spate independenta inca din 98.

 

modelul de civic anterior avea punte independenta, cand a aparut civicul asta nou cam toti spuneau ca tinuta de drum e mai buna la asta vechi...

e treaba de reducere de costuri..

si da e cam scumpa, ca si un golf nou de altfel.. e aproape cat un seria 1.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

De Nissan GT-R ce ziceti? Masina ieftina in comparatie cu modele europene, totusi parca e in primele 15 la Nurburgring in prezent.

 

Suratele europene cu perf asemabatoare sunt premium.

 

Sau 350Z sau 370Z...sau subaru impreza wrx...

 

 

 

 

Uite, iti dau exemplu de o coreana cu dublu ambreiaj, noua kia ceed ;) .

 

Vb de masini japoneze, pe kia abia in 2012, pe vw din 2003 :rolleyes: .Oricum se vad diferente semnificative de la generatie la generatie ( calitate,dotari,motorizari,fiabilitate)

 

modelul de civic anterior avea punte independenta, cand a aparut civicul asta nou cam toti spuneau ca tinuta de drum e mai buna la asta vechi...

e treaba de reducere de costuri..

si da e cam scumpa, ca si un golf nou de altfel.. e aproape cat un seria 1.

 

Modelul vechi de civic cu motor aspirat de 1.4 pleca de la 17k euro,pe cand un golf 1.2 tsi de la 13 si ceva.

Link to comment
Share on other sites

Suratele europene cu perf asemabatoare sunt premium.

 

Da, asa e, dar masina asta costa maxim 80k eur, locul 13 pe circuitul de la Nurburgring. Porsche 911 GT2 RS, pret de pornire 200k eur, pret in germania 237k eur, si intr-adevar e premium si scoate un timp ceva mai bun, dar de 3 ori mai scumpa. As prefera oricand Nissanul, si mi-as mai lua unul de rezerva :).

Edited by P.I.M.P.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

eh..stiti cum e si cu gtr-ul asta.. ti-ai lua o micra..sau un nissan qasquai(what..ever..macar de avea un nume normal)sau cel mai tare.. un nissan TIIDA :)) cu gandul ca au macar o gena stramoseasca din GTR?

Deci iti cumperi un chiosc din asta cu gandul si balele la GTR? well.. i guess not!

La fel cum tot nu ti-ai lua cel mai tare model de la Renault, dupa ce te-ai dat jos dintr-un Renault Sport(fie el si Clio RS, nu mai zic in sus)cu rajetul de tip BMW pe fata...

Si apoi..luati spre comparatie..un Clio normal cu un Clio sport ca idee..

Deci ceva nu se leaga.. si la modul grav..

Se pare ca producatorii dispun de tehnologie,materiale si linii de asamblare la nivel inalt de calitate, dar fac asta doar la vreun model special la care li se pune pata sa arate ei ce pot de fapt.. si atunci totul are un singur raspuns.. (exact ce vorbeau atatia pe care si eu ii consideram paranoici pe aici) masinile de serie sunt facute special pentru consum..pentru a da de mancare celor din service, pentru a produce piese, pentru a clasifica pe game de pret/identitate sociala produsele,etc.. deci simplu..marketing si sange rece..

Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can..:)

P.S. acum intelegeti de ce 316-le sau seria 1 n-au nicio treaba cu 535, M3 sau seria 7? nici sigla nu cred ca o au cu exactitate si precizie la fel:)) ..cred ca daca din greseala monteaza o emblema de pe seria 5 pe un 316, ii da la final un ciocan.. ca asa ceva..e blasfemie:)

Edited by Diesel Power
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can..:)

 

Sunt prieteni.

 

Au multe colaborari, impun standarde si protocoale impreuna plus ca lucreaza la multe proiecte impreuna.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pt cutia manuala am sa enumar eu cateva:

 

-cea mai intalnita problema la o manuala (dupa parerea mea) e caraitul intr-o treapta de viteza sau mai multe;

 

-ar mai fi introducerea cu dificultate intr-o anumita treapta sau mai multe (bagatul greu in viteze);

 

 

Putin nelamurit aici :rolleyes:

La mine, cand sunt mai lenes si nu tin ambreiajul apasat bine, caraie la schimbarea intr-o treapta de viteza superioara. E normal? Eu consider ca acest carait e datorita faptului ca nu apas bine pe el, in rest nu caraie. Doar nu am probleme la cutia de viteze???

Si cum ar trebui intretinuta o cutie de viteze, nu a spus nimeni pana acum? Uleiul la cutia de viteze la cat timp se schimba?

Link to comment
Share on other sites

Putin nelamurit aici :rolleyes:

La mine, cand sunt mai lenes si nu tin ambreiajul apasat bine, caraie la schimbarea intr-o treapta de viteza superioara. E normal? Eu consider ca acest carait e datorita faptului ca nu apas bine pe el, in rest nu caraie. Doar nu am probleme la cutia de viteze???

Si cum ar trebui intretinuta o cutie de viteze, nu a spus nimeni pana acum? Uleiul la cutia de viteze la cat timp se schimba?

 

Ma, nu stiu...cert ca ca dupa ce am schimbat kit ambreiaj + volanta + uleiul la cutie, a inceput sa intre mai greu in viteze, atat pe loc, cat si in mers. Nu-mi explic de ce. :unsure:

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Baietii care au votat automata ca fiind fiabila au ochelari de cal, asta ca sa ma exprim frumos.

Cine a auzit de o manuala de la bmw sa se strice, pe cand automate....

Au si automatele avantajele lor, dar fiabilitatea nu este printre ele.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Sunt confortabile, sunt mai nou si performante, dar hai sa nu ne imbatam cu apa rece :D cat costa kitul de ambreiaj si cat costa o interventie asupra cutiei? care e dificultatea reparatiei la schimb ambreiaj si care e la desfacerea cutiei? care sunt sansele de reusita la schimb ambreiaj si care sunt la o interventie asupra unei cutii automate? care din ele se poate strica de azi pe maine?
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

o cutie automata poate tine mult mia mult decat restul masini.. deci raspunsul e .. depinde.. depinde de o groaza de chestii.

daca tie frica de cat poate costa o eventuala reparatie.. nu iti cumperi si gata. nu iti baga nimeni pe gat vreo cutie automata.

oricum nici un kit de ambreiaj, care pica inevitabil nu e chiar ieftin.oricum ajungi la 1000 de euro cu tot cu montaj. e piesa de uzura.

eu sincer in afara de cateva cazuri nefericite.. gen e39 530d unde clar a fost greaseala de design., .unde sa pice cutiile automate pe capete.. defectiuni majore si pe scara larga nu am auzit la aproape nici un model bmw, fie el vechi sau nou..

 

e, ca pica la o masina de 9 -10 12 ani cu dumnezeu stie cati km.. e alta poveste..

chiar si la neferictul ala de dsg au fost probleme in primi ani de fabricatie.. acum sunt mult mai fiabile...

Edited by DOMI
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Salut! As vrea sa achizitionez un E 90 Oct 2007 318, 143 Hp, care are cutie automata! MaĂâ˘ina are un singur proprietar de la 0km este procuratĂŁ ĂŽn România, carte service completa. MaĂâ˘ina are 120.000 km!

1. Ce pĂŁrere aveĂâşi despre fiabilitatea acestei cutii?

2. Consumul de benzina care ar fi? 3. La câĂâşi km este recomandat sa se schimbe uleiul de cutie?

4. La ce ar trebui sa fiu atent vizavi de cutie?

5. Probleme cu simering - urile la supape la acest model?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Pana una alta nici mercedes nici bmw nu stau bine la fiabilitate. Lexus in schimb sta bine, fiind marca premium.

 

The Warranty Direct Top 100 Most Reliable Used Cars Of The Past Decade

 

65. BMW 3 Series

Pana una alta am seria 3 (2005) cu putin peste 330k km si la cate lucruri am schimbat pana acum (kit ambreiaj stantat BMW (marcaje din fabrica pe suruburi) si suspensii fata, spate.. ca si lucruri mai ..scumpe..), sunt cele mai mici sanse ca motorul sau cutia sa nu fie din fabrica.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pe topicul asta am vazut cat de informati sunt conducatori auto... am citit ca mercedes face cutii de viteza automate mai bune ca bmw... ca si cum bmw sau mercedes nu folosesc cutii zf sau gm... aceleasi cutii. Am mai citit ca japonezi de la aisin copiaza cutiile nemtilor... eu am vazut si o cutie zf si gm si aisin desfacuta si sunt proiectate diferit. Cutiile Aisin sunt extrem de fiabile si nu au tehnologie de acum 1000 de ani... ca japonezi sunt mai conservatori si nu fac teste pe bani clientilor lor este alta mancare de peste. Acum revenind la cutiile automate si fiabilitatea lor ce pot spune este ca o cutie automata are o durata de viata de peste 400000 km ( asta daca nu a venit cu o greseala de proiectare sau nu este subdimensionata pentru motorul respectiv. In tarile in care cutiile automate sunt pe 90 % din masini nu este nici o tragedie cand se strica pentru ca exista kituri de reparatie si chiar upgradeuri care rezolva definitiv problema de proiectare ( elementul slab).

La cutia mea 5hp24 cedeaza ori drumul de forward ori pistonul de reverse.. si eu ca sa rezolv definitiv problema am comandat din USA aceste elemente modificate astfel incat sa numai cedeze. Este extrem de ciudat ca vei gasi astfel de piese in state pentru o cutie contruita si proiectata in europa dar care s a vandut mult pe masinile europene de la ei. Ei au observat problema si au venit cu o solutie tehnica . Daca stai cu frica unei cutii automate asemenea povesti cu drobul de sare mai bine nu iti cumperi. Exista sanse sa cedeze... dar nu va costa o avere sa o repari si in fond si cea manuala cu volant cu masa dubla ajunge pana intr o 1000 de euro

Edited by malasorte
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

zi mi te rog o cutie proiectata de Mercedes , bineinteles modernă. eu zic ca daca mergi in turatie maxima vei schimba mai repede motoare Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Prefer automate.

Pot sa adaug si eu un feedback personal, ca si posesor de BMW E53 (6 trepte) si BMW F07 (8 trepte), ambele masini cu peste 400.000 km, istoric ok, cu doar un schimb de ulei efectuat la cutia de viteze (in ambele cazuri ca. 1000 ron), functioneaza si acuma perfect.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Cutiile ZF6hp si ZF8HP mi se par ft ok, daca le schimbi uleiul la 80-100K km nu ar trebui sa ai probleme. Cele de la Mercedes 7G si 9G mi se par finute, insa stau prea mult subturate si schimba greu inferior. Am condus ML, Vito, E-klass, C-klass si S-klass. Aceeasi senzatie cu toate. MAsinile in schimb per total ft elegante si gratioase :D Totusi, voi ramane fan BMW toata viata! Nu as mai lua cutie manuala.... Edited by six in line
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.