Jump to content

M sport si cu Turbo


Turbo-Mann

Recommended Posts

Tocmai, ca tendinta e alta decat ceea ce face BMW la momentul actual.Tendinta e turbo.Ceea ce fac ei este o reteta sigura,pe care doreste sa o mai mentina ceva vreme.Cat...nu se stie.Cert este isi pierd potentialii clienti(cum a zis cineva mai sus ca a ales masina cu motor mai mic dar turbo),DAR ii pastreaza pe posesorii de BMW care deja si-au format o mentalitate asupra motoarelor(aspirat-turbo).In concluzie,parerea mea este ca si daca vor trece si daca nu vor trece pe turbo,masinile BMW se vor cumpara in continuare,pt ca fiecare lucru isi are clientii lui.Un alt lucru care ma face sa cred ca nu vor sa se bage in aceasta moda a motoarelor turbo este gandirea lor asupra intregii masini.Daca va uitati atenti BMW nu a schimbat nimic radical in constructia masinilor lor inca din anii '80.Acest lucru denota consecventa lor,si respectul pentru deja clientii BMW.Numai bine.
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu,corect marketingul este foarte bine gandit doar ca uite colegul d-rive isi permitea un BMW dar totusi nu a gasit un motor care sa corespunda stilului lui,si deci a ales 2.0 TFSI de la Audi.Raman la parerea ca prioritatea nr.1 BMW, in proportie cam de 75%, este satisfacerea segmentului de piata care face obiectul vanzarilor BMW(motoare aspirate),desigur exceptand motoarele diesel.Bafta
Link to comment
Share on other sites

Am gresit eu putin dar oricum ideea aia era.Citez "lte aspecte in razboiul turbo contra cilindree mare... impozitul, asigurari, etc, au mai fost amintite mai sus, eu am vrut sa imi iau o masina pe benzina si va spun sincer ca acea masina ar fi fost A4 TFSI, clar si detasat, chiar regretam ca BMW nu putea oferi nimic interesant la puterea asta decat motorul de 2,5i care are calitati nu neg dar la taxe si consum se cunoaste, intre timp m-am hotarat la un diesel smile.gif pentru ca se prefigureaza o mare crestere a taxelor in Romania in urmatorii 2~3 ani"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Când e sã cumperi ceva SH nu prea e de luat ceva turbo, gândindu-ne ca cel dinaintea noastra nu prea a menajat turbina....cand e noua maºina mãcar ºtii ca ai o turbinã noua, de prim montaj (care nu este totuna cu o turbinã noua cumparata de la dealer sau altundeva)....

Dacã or sa creascã taxele (incluzând ºi asigurãri si tot ce mai este de platã) extrem de mult, mulÞi or sã-ºi cumpere maºini cu motoare mai mici dar cu putere mai mare....

Cel mai bun lucru la un motor turbo este cĂŁ ĂŽi poĂži creÂşte puterea cu un procent foarte mare, doar din soft.....

Partea proasta daca pui tu artizanal o turbinã, este cã ramân aceleaºi piese in motor, tratate pentru un motor aspirat, respectiv cuzineÞi, biele, vibrochen ºi chiar forma pistonului rãmâne aceeaºi deºi la un motor turbo la ceeaºi capacitate cilindricã ºi dimensiuni ale pistonului, forma sa (faÞa) nu este la fel....)

Când iei turbo pus de fabricã, chiar de ii creºti puterea, macar este calculat totul În el pentru a fi turbo.....

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Mai exista si 535i, tot biturbo, insa este comercializat doar in America.

Nu stiam de 535 asta, am cautat de vanzare pe mobile si am gasit doar unul de vanzare, in Chicago la Luxury motors...

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

cel mai tare e consumul: 9% urban, economice domne' motoarele astea de 3 jumate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Când e sã cumperi ceva SH nu prea e de luat ceva turbo, gândindu-ne ca cel dinaintea noastra nu prea a menajat turbina....cand e noua maºina mãcar ºtii ca ai o turbinã noua, de prim montaj (care nu este totuna cu o turbinã noua cumparata de la dealer sau altundeva)....

Dacã or sa creascã taxele (incluzând ºi asigurãri si tot ce mai este de platã) extrem de mult, mulÞi or sã-ºi cumpere maºini cu motoare mai mici dar cu putere mai mare....

Cel mai bun lucru la un motor turbo este cĂŁ ĂŽi poĂži creÂşte puterea cu un procent foarte mare, doar din soft.....

Partea proasta daca pui tu artizanal o turbinã, este cã ramân aceleaºi piese in motor, tratate pentru un motor aspirat, respectiv cuzineÞi, biele, vibrochen ºi chiar forma pistonului rãmâne aceeaºi deºi la un motor turbo la ceeaºi capacitate cilindricã ºi dimensiuni ale pistonului, forma sa (faÞa) nu este la fel....)

Când iei turbo pus de fabricã, chiar de ii creºti puterea, macar este calculat totul În el pentru a fi turbo.....

 

Asa este...o masina este configurata cand iese din fabrica sa scoata 75-80% din puterea pe care o poate produce pentru a proteja in acest fel cat de cat motorul.Prin resoftare puterea se poate ridica la maxim dar atunci cand mai apar si modificari de genul turbo sau compresor trebuie obligatoriu umblat si la piesele din motor.Exista axe cu came,biele,pistoane facute din alte materiale tratate sa reziste la puteri mult mai mari.

Cat despre turbo sau aspirat eu zic ca ambele au si avantaje si dezavantaje,depinde doar pentru ce utilizare este gandita masina.

Link to comment
Share on other sites

Prin resoftare puterea se poate ridica la maxim dar atunci cand mai apar si modificari de genul turbo sau compresor trebuie obligatoriu umblat si la piesele din motor.Exista axe cu came,biele,pistoane facute din alte materiale tratate sa reziste la puteri mult mai mari.

 

Cand cresti foarte mult puterea, sunt absolut necesare modificari asupra transmisiei, suspensiei si sistemului de franare.

 

Astfel costurile cresc foarte mult, modificarile la motor nu sunt pentru oricine.

 

Mai exista si 535i, tot biturbo, insa este comercializat doar in America.

Nu stiam de 535 asta, am cautat de vanzare pe mobile si am gasit doar unul de vanzare, in Chicago la Luxury motors...

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

E foarte misto modelul..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

am tot citit pe aici ca motoarele aspirate sunt mai fiabile decat cele turbo. definiti si voi fiabile, adica un motor aspirat duce cati km la o urtulizare normal si cel turbo poate duce cat ?

parerea mea este ca un motor te poate duce linistit 600-700.000 km daca il utilizezi in conditii normale, cu ceva excese, dar nu prea multe si ai grija de el.

apoi, un motor de M nu duce atatia km daca ai grija de el ?

eu zic ca da, doar daca de cand il cumperi pana moare il tii in 8.000 ture, normal ca se uzeaza mai repede, altfel poti linistit sa il folosesti mult di bine. nu cred ca este construit altfel, adica mai prost decat unul de serie, este construit pentru performanta maxima.am cochetat odata cu STI sau WRX de la Subaru, si ei spuneau ca un SH la 50.000 km este defapt un 100.000 km la un motor normal, asta in cazul in care nu cunosti istoricul, altfel poti sa gasesti o masina in stare buna spre foarte buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.