Jump to content

BMW - producator de masini... nefiabile?


razvan123

Recommended Posts

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am E46-le de 42 000 de km, luat la 179 000 km, am schimbat la ea o bascula in taza, preventiv, bucsele, si bieletele de ruliu, toate au fost preventiv, singura problema a aparut la Aerul Conditionat, era un senzor defect, si acum zilele astea problema cu Turbina, Turbina originala, ne schimbata, arezistat 220 000 km, am curatato, si va zic cand o sa o schimb, si deci e cea din fabrica, la alte masini Diesel cade si dupa 100 000 km. Ce vreti mai mult? eu zic ca e destul de fiabila masina, bine mai are ea mici probleme, dar hai sa fim seriosi, vreau sa aud si eu de masina aia care merge 150 000km doar cu filtre, ulei si combustibil.

170346[/snapback]

 

 

 

Iti dau eu un exemplu Volvo 245 din 1978 masina tatalui meu. De trei ani de cand si-a luat-o n-a schimbat nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Rablele pe care vand comerciantii din Romania (cu 4-500000 km) bineinteles ca nu sunt fiabile. Eu personal am cumparat in 2001 un 320 d (40000 DM) din 98 de la BMW Niederlassung Manheim cu 65000 km si am folosit fara probleme, apoi in 2004 iarasi am cumparat un 530 d (26000 km, 32000 Eur) din 2002 si iarasi nici o problema. Cei care cumpara BMW la pretul unui Golf bun probabil ca o sa stea mult pe marginea soselelor si in ateliere.
Link to comment
Share on other sites

Rablele pe care vand comerciantii din Romania (cu 4-500000 km) bineinteles ca nu sunt fiabile. Eu personal am cumparat in 2001 un 320 d (40000 DM) din 98 de la BMW Niederlassung Manheim cu 65000 km si am folosit fara probleme, apoi in 2004 iarasi am cumparat un 530 d (26000 km, 32000 Eur) din 2002 si iarasi nici o problema. Cei care cumpara BMW la pretul unui Golf bun probabil ca o sa stea mult pe marginea soselelor si in ateliere.

235428[/snapback]

 

 

DAH...bine zis...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

BMW 320d 2006 toamna, pachet sport

 

brat fata schimbat pe garantie dupa 30k km, cauciucurile stricate pe interior

ormanemte interior roase tot pe la 20-30k km (portiera, cotiera, erc) .. schimbate pe garantie

maneta schimbator de viteze vopsea sarita 30-40k km, inca neschimbat .. dar tot pe garantie

inchidere centralizata crapata 45k km

bara spate schimbata la 6 luni dupa constatare, hartii pierdute, etc etc(un fiesta s-a lipit .. nu foarte tare)

 

Niciodata nu au avut piese de schimb, trebuie sa faci 2 drumuri, unul la constatare, unul la schimbat

 

sunt dezamagit . Masina e ok, service-ul naspa rau.

sucks

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa vad o Mazda, Toyota, Honda sau ce masini fiabile vreti voi, care au 20 de ani si stau langa un urs sau e34 si nu ma refer doar la drum, dar si la felul in care a rezistat vopseaua, bordul, inchiderea usilor, etc.

 

Vino si iti arat eu vreo 2 pe langa mine. Dar nu stiu daca e aplicabil ac treaba si celor noi. Aici sunt mai curios unde e mai multa electronica si cand zdrangane masina de la drumuri si sar senzorii, cablajele....

 

Apropo de cablaje. Am avut o ruda care a lucrat la o firma in Pitesti care facea si cablaje de BMW, probabil pe langa alte piese. Comparativ cu Audi spunea ca sunt mai bine proiectate. Se ardeau mai rar. o seara buna in cont.

Link to comment
Share on other sites

Jenant... :twoup:

sa fie BMW-urile noi mai putin fiabile? Sunt recent posesor de BMW si chiar stiam marca asta ca fiind printre cele mai fiabile

 

Am luat-o pentru ca si eu stiam ca e fiabila. Prima revizie la 30000 km, a doua pe la 60000 (inca nu am ajuns la ea). Partea nasoala rau e cu service-ul. La dacia aveau vraf de piese, aici nici macar placute de frana nu au pe stoc. Aduc totul pe comanda, ca nu cumva sa blocheze banii.

Mi-am luat bmw din convingere, masina e excelenta, cu pachetul sport e o placere sa mergi prin serpentine. Dar cu fazele astea la service, data viitoare o sa fie, cu parere de rau, altceva. Si cand ma gandesc ca voiam un M ... daca un 320 d mai face banii, un M e un fel de octavia RS. Cred ca cine vrea o masina sport dar sa fie si tratat ca atare in service, trebuie sa se uite mai sus. Pentru ca M sau 320, ornamentele tot or sa se decoloreze dupa 20.000 km.

Oricum, o adresa utila e

Customer.Service@bmw.com

Am folosit-o de vreo cateva ori si o sa o mai folosesc. Va incurajez si pe voi sa o folositi, poate ajuta la ceva.

Pentru cine vrea sa stie, la Toyota in service esti servit cu cafea, apa, ai internet si poti sa te uiti la masina cand o repara. Lumea e draguta si cat se poate de constructiva; 7 ani garantie. Nu stiu cum e la Ferarri..

Link to comment
Share on other sites

apropo.....n-as vrea sa ma bag...asa pe la sfarsit degeaba.....dar cei care sunt FanCLub BMW ar trebui sa nu conteste firma......eu m-am suit si am condus diverse masini...intradevar bune,rele...toate se strica nimik nui perfect...dar ce iti ofera BMW la volan pot sa garantez ca nici o alta masina din cateogaria despre care ati tot vorbit pana acum nu intrece acesta firma BMW..la mine e un motou Dai un ban,dar merita!!!!... am avut un bmw m3 98'...consuma mult intradevar...pt ca nu mergeam normal...cine stie,stie...simti cu adevrat ca traiesti...conducand un bmw....acum mi-am laut bmw 318d 116kai...model facelift (2001-2002)...consuma mai putin(acesta e avantaju),are 147 000km....merge impecabil(sper sa nu am probleme)...a m3 am schimbat destule...l-am forjat,a meritat....dar m-a facut sa traiesc cu adevarat si sa fiu inebunit doar dupa 3 litere B M W.....oriunde vad acest semn....ma apuca fiorii...

 

masinile nemtesti sunt facute pt GERMANIA si nu pt ROMANI.....daca drumurile din ROMANIA ar fi schimbate cu cele din GERMania.....raportul celor care au o parere rea despre bmw si celor care au una buna....va fi mult mai diferit...va garantez..in plus..conduceti un bmw...cu dezactivarea a 70% din functile electronice ale acestor masini.....control anti-derapaj,control al stabilitatii..(...). mai devreme spunea cineva de BORA,logan,opel,renaul....cum puteti compara asa ceva?..cu BMW....la naiba///masinile nus facute numai sa pui benzina si ulei...(ti-ai luat bmw intretinel)...TOTUL SE BAZEAZA PE PASIUNE...Pasiunea de a conduce o masina adevarata!!!mi-as dori sa nu fiti impotriva celor spuse pt ca niciodata un Fan ADEVARAT BMW.....nu va lua in considerare...deficentele care le au aceste autoturisme...FOrtzaaa BMW....pedala la fund...

Edited by maLaKay
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca, gradul de fiabilitate al unei masini se raporteaza in primul rand la principalul defect al tuturor masinilor : TZACANITUL dintre volan si scaunul soferului.

Si nu ma dau exemplu pe mine ... :twoup:

 

 

E adevarat .. mizeria si gropile de aici .. contribuie foarte mult la starea masinilor si la gradul de fiabilitate ...

Dar sa nu va inchipuiti vreodata ca astia .. asha ca noi .. pasionati de BMW de viteza (chiar daca unii dintre noi nu o recunosc), daca s-ar muta vreodata in Germania, atunci gradul de fiabilitate al masinilor ar creste.

Hai sa fim seriosi...

 

NO SPEED LIMIT!!???

 

Cati dintre noi nu i-am "da blana" si in Romania (daca am avea unde...)?

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Eu am E46-le de 42 000 de km, luat la 179 000 km, am schimbat la ea o bascula in taza, preventiv, bucsele, si bieletele de ruliu, toate au fost preventiv, singura problema a aparut la Aerul Conditionat, era un senzor defect, si acum zilele astea problema cu Turbina, Turbina originala, ne schimbata, arezistat 220 000 km, am curatato, si va zic cand o sa o schimb, si deci e cea din fabrica, la alte masini Diesel cade si dupa 100 000 km. Ce vreti mai mult? eu zic ca e destul de fiabila masina, bine mai are ea mici probleme, dar hai sa fim seriosi, vreau sa aud si eu de masina aia care merge 150 000km doar cu filtre, ulei si combustibil.

 

Eu cu dacia nova injectie 1,6 , sa mor daca va spun ca la masina aia nu am schimbat decat ulei , filtre, un set de placute de frana, tamburi pe spate, si 2 curele, garantez cu martori. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai sa-ti spun eu de ce un roman este nesatisfacut de BMW!:

-pentru ca dupa unii, ar tb. sa nu bage nimic in masina, daca s-ar putea nici benzina, schimburile de ulei se fac asa cu se fac si cu uleiuri de provenienta dubioasa chiar daca pe ele scrie Castrol sau Mobil, cu piese luate second hand, cu service-urile incompetente care iti spun ,,asa sunt toate" si exemplele ar putea continua.

 

Vreti masini BMW fiabile, cumparatile noi, iar service-ul numai in Germania, nu in Ro. Cum sa mearga o masina daca fostul proprietar a apasat acceleratia la maxim iar in rest nimic?

Din proprie experienta am invatat un lucru: Dupa ce ai cumparat un BMW in Ro ar fi cazul sa mai ai disponibil un sfert din suma la care l-ai achizitionat pt. a o face perfecta!

In afara de unele pb. accidentale, consider ca 80% din vina pentru nefiabilitatea masinilor BMW sunt cei ce au impresia ca BMW este o masina indestructibila.

 

Aceasta este parerea mea! :twoup:

 

foarte corect ceea ce ai scris.

Link to comment
Share on other sites

Jenant... :D

sa fie BMW-urile noi mai putin fiabile? Sunt recent posesor de BMW si chiar stiam marca asta ca fiind printre cele mai fiabile

 

De ce este jenant?

 

Un BMW este facut cu tehnologie extraterestra? Nu este tot o masina?

 

Eu cu dacia nova injectie 1,6 , sa mor daca va spun ca la masina aia nu am schimbat decat ulei , filtre, un set de placute de frana, tamburi pe spate, si 2 curele, garantez cu martori. :twoup:

 

Sa fii sanatos! :twoup:

 

daca s-ar muta vreodata in Germania, atunci gradul de fiabilitate al masinilor ar creste.

Hai sa fim seriosi...

 

NO SPEED LIMIT!!???

 

Cati dintre noi nu i-am "da blana" si in Romania (daca am avea unde...)?

 

Fals.

 

Daca mergi pe autostrada, gradul de uzura al masinii este mult mai mic decat daca circuli intr-un oras foarte aglomerat.

 

Mersul cu viteza foarte mare este mult mai putin daunator pentru masina decat demarajele dintre semafoare si mersul bara la bara.

 

In afara de unele pb. accidentale, consider ca 80% din vina pentru nefiabilitatea masinilor BMW sunt cei ce au impresia ca BMW este o masina indestructibila.

 

Nu sunt indestructibile insa sunt niste masini foarte rezistente.

 

Putine masini sunt conduse la fel de agresiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.