Jump to content

316i nu sta la relanti


Recommended Posts

Va salut! De vreo 2 luni am o problema si nu-mi dau seama ce se intampla. Am un 316i din 98 cu GPL. Masina nu sta la relanti cand este pe benzina...o pornesc, sta 3 secunde la 1100 de ture apoi scade la 100-200 si balbaie motorul. Dupa ce se incalzeste si trece pe gpl e totul ok, desi mai intrerupe din cand in cand ca si cum ar fi o bujie bolnava(nu am verificat bujiile) dar daca o trec din nou pe benzina scade turatia la 200...tot pe benzina cred ca imi da ceva rateuri...mai da in nas, apoi in sarcina e totul ok. Cand a aparut prima data problema imi scadea turatia pe benzina doar in primele 2-3 minute dupa care era totul ok...dar incet incet a inceput sa nu isi mai revina deloc. Sonda Lambda am inlocuit-o eu cu una noua originala bosh dar pe tester am observat ca nu lucreaza deloc si ma gandesc ca e vreun fir intrerupt care pleaca de la sonda. Fara sonda merge de vreo 2 ani de zile dar problema asta si-a facut aparitia de cateva luni...

 

ceva pareri?

 

L.E. acum am citit un topic depre problemele variatiei de turatie cauzte de catalizator si mi-am adus aminte ca la turatii mari aud o vibratie undeva sub masina in dreptul pasagerului putin spre centru...pe-acolo pe unde e catalizatorul....sa fie sparta ceramica si aia sa vibreze?

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

desi mai intrerupe din cand in cand ca si cum ar fi o bujie bolnava(nu am verificat bujiile)

 

ceva pareri?

 

pai tu spui singur ca ar fi o bujie de vina dar in loc sa o verifici postezi pe forum.pai ce pareri vrei sa primesti? lol

 

verifica bujiile!!!

Link to comment
Share on other sites

pai tu spui singur ca ar fi o bujie de vina dar in loc sa o verifici postezi pe forum.pai ce pareri vrei sa primesti? lol

 

verifica bujiile!!!

cu aceleasi bujii merge si pe gaz....una e sa intrerupa din cand in cand si una e sa nu stea la relanti

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

Salut. Ceva asemanator se intampla si la mine. Motorul este m43.

 

Pana in urma cu 2 zile simteam atunci cand motorul era rece, ca la aprox 2000 ture, dadea in nas, cand ajungea acul de la temperatura la 90, nu mai dadea in nas.

 

Dar in urma cu 2 zile, am schimbat filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul. Tot cu aceasta ocazie am scos o mufa cea incercuita in imagine (statea lipita de galerie) si am pus-o pe dupa alt furtun ca sa nu mai atinga galeria. Ei bine, dupa ce am pornit motorul... mergea foarte nergulat... am verificat sa fie toate la locul lor si erau toate acolo.

 

Acum cand sta la relanti masina tremura, turatia oscileaza intre 400 si 1000 ture ... si motorul merge in hopuri... Cand este turat.. peste 2000 ture nu se comporta ciudat...

 

Nu vad sa fie vreo legatura cu schimbul de ulei si filtre... Sa fie de la mufa pe care am scos-o si apoi am pus-o la loc? Sau sa fie o simpla coincidenta cu momentul schimbarii filtrelor?

post-22135-0-45933000-1341214309_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

am avut exact aceasi problema dar la mine a fost cu totul altceva, furtunul ala gros din dreapta din poza pe unde trage aer era un pic gaurit dedesubt din cauza vechimii presupun si tragea aer pe acolo si se oprea motorul, trebuia sa il turez ca sa nu se opreasca. ar putea fi si de la mufa aia pe care ai incercuito in poza, ai incercat sa o indesi mai bine in soclul ala ?
Link to comment
Share on other sites

Cand am scos-o eu nu era scoasa borna de la baterie, se poate sa fi dat eroare pentru ca era borna pusa? O sa dau jos borna... se sterg erorile daca scot borna pentru un anumit timp? Stie cineva?

Ma mai gandesc daca nu cumva faptul ca a stat cablu respectiv langa galerie sa fi afectat cumva cablu cu mufa aia...

 

Mi se pare ca nu are nici aceasi putere masina ca inainte de problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Va salut! De vreo 2 luni am o problema si nu-mi dau seama ce se intampla. Am un 316i din 98 cu GPL. Masina nu sta la relanti cand este pe benzina...o pornesc, sta 3 secunde la 1100 de ture apoi scade la 100-200 si balbaie motorul. Dupa ce se incalzeste si trece pe gpl e totul ok, desi mai intrerupe din cand in cand ca si cum ar fi o bujie bolnava(nu am verificat bujiile) dar daca o trec din nou pe benzina scade turatia la 200...tot pe benzina cred ca imi da ceva rateuri...mai da in nas, apoi in sarcina e totul ok. Cand a aparut prima data problema imi scadea turatia pe benzina doar in primele 2-3 minute dupa care era totul ok...dar incet incet a inceput sa nu isi mai revina deloc. Sonda Lambda am inlocuit-o eu cu una noua originala bosh dar pe tester am observat ca nu lucreaza deloc si ma gandesc ca e vreun fir intrerupt care pleaca de la sonda. Fara sonda merge de vreo 2 ani de zile dar problema asta si-a facut aparitia de cateva luni...

 

ceva pareri?

 

L.E. acum am citit un topic depre problemele variatiei de turatie cauzte de catalizator si mi-am adus aminte ca la turatii mari aud o vibratie undeva sub masina in dreptul pasagerului putin spre centru...pe-acolo pe unde e catalizatorul....sa fie sparta ceramica si aia sa vibreze?

 

Aceeasi problema o am si eu....cand o pornesc fluctueaza relantiul de 3-4 ori si dupa isi revine, iar dupa ce se incalzeste nu mai sunt probleme de genu;la fel am schimbat lambda cu una originala bosch si degeaba, tot nu lucreaza....e la fel ca si cum nu ar fi, plus ca pe tester imi da eroarea de debitmetru+lambda.Debitmetrul e ok, lambda e noua, bujii noi, verificat vacum si furtunul de la debitmetru, toate ok,...nu stiu ce sa ii mai fac.Si a mea e tot pe gaz m43b16.Cum pot verifica daca sunt intrerupte firele de la lambda?care unde se duc?aveti vreo schema electrica?

 

offtopic:cat iti consuma pe gaz in bucuresti?

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

Salut, ma bag si eu in discutie k am avut probleme asemanatoare la a mea, tot m43b16, cu gpl pe ea, la mine prima problema asemanatoare cu a ta era de la furtunul acela gros de la debitmetru catre admisie, am avut fisuri, nu se observau doar cand trageam de el, am mai curatat si clapeta de la acceleratie, si s.a rezolvat. Dar mai poate fi si de la regulatorul de relanti, fise, bujii, debitmetru de aer, sonda lambda. Dar daca tu le excluzi incearca admisia.
Link to comment
Share on other sites

Salut, ma bag si eu in discutie k am avut probleme asemanatoare la a mea, tot m43b16, cu gpl pe ea, la mine prima problema asemanatoare cu a ta era de la furtunul acela gros de la debitmetru catre admisie, am avut fisuri, nu se observau doar cand trageam de el, am mai curatat si clapeta de la acceleratie, si s.a rezolvat. Dar mai poate fi si de la regulatorul de relanti, fise, bujii, debitmetru de aer, sonda lambda. Dar daca tu le excluzi incearca admisia.

Am etansat si admisia, am curatat clapeta de acceleratie, am verificat senzorul de la clapeta, am curatat motorasul de relanti, am mers si fara motoras sa vad cum se comporta si merge neregulat sau nu sta la relanti deloc,furtunul de la debitmetru l-am dat jos si verificat 10 min sa vad poate are o fisura minuscula, dar nu.....momentan vad ca nu mai face chiar asa de rau dar simptomul inca exista :angry2:

Link to comment
Share on other sites

BMW pe gpl..asta spune totul...dc nu ti-ai luat un logan ?

 

Nu inteleg rostul postarii tale. Si eu am BMW pe GPL si sunt multi altii care au ales alternativa asta. Si n-am ales GPL fiindca nu-mi permit benzina sau intretinerea masinii, pur si simplu fac kilometri destui si imi convine sa merg ieftin. Nu are nimeni ceva de comentat despre porsche, audi, vw, skoda sau orice alta marca auto pe GPL, dar cand vine vorba de BMW lucrurile se schimba.

 

ON: Verifica sonda lambda. Daca ai schimbat-o pe prima, cea dinaintea catalizatorului, vezi ca are un fir tras de la instalatia GPL. Sa nu fi uitat mecanicul care ti-a schimbat-o sa-l puna la loc.

Link to comment
Share on other sites

BMW pe gpl..asta spune totul...dc nu ti-ai luat un logan ?

Esti offtopic....daca citeai tot topicul, masina are probleme si pe benzina...

Sonda lambda nu e legata la gaz pt ca in momentul cand am pus gazul era foarte tarziu si mi-au spus ca oricum firul respectiv nu afecteaza nici consumul nici mersul masinii...este doar pentru diagnoza gpl-ului....acum daca e asa sau nu habarnam..

 

Nu inteleg rostul postarii tale. Si eu am BMW pe GPL si sunt multi altii care au ales alternativa asta. Si n-am ales GPL fiindca nu-mi permit benzina sau intretinerea masinii, pur si simplu fac kilometri destui si imi convine sa merg ieftin. Nu are nimeni ceva de comentat despre porsche, audi, vw, skoda sau orice alta marca auto pe GPL, dar cand vine vorba de BMW lucrurile se schimba.

 

ON: Verifica sonda lambda. Daca ai schimbat-o pe prima, cea dinaintea catalizatorului, vezi ca are un fir tras de la instalatia GPL. Sa nu fi uitat mecanicul care ti-a schimbat-o sa-l puna la loc.

La mine e doar o sonda lambda, masina este euro2 si lambda este inaintea catalizatorului

Link to comment
Share on other sites

Salut. Ceva asemanator se intampla si la mine. Motorul este m43.

 

Pana in urma cu 2 zile simteam atunci cand motorul era rece, ca la aprox 2000 ture, dadea in nas, cand ajungea acul de la temperatura la 90, nu mai dadea in nas.

 

Dar in urma cu 2 zile, am schimbat filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul. Tot cu aceasta ocazie am scos o mufa cea incercuita in imagine (statea lipita de galerie) si am pus-o pe dupa alt furtun ca sa nu mai atinga galeria. Ei bine, dupa ce am pornit motorul... mergea foarte nergulat... am verificat sa fie toate la locul lor si erau toate acolo.

 

Acum cand sta la relanti masina tremura, turatia oscileaza intre 400 si 1000 ture ... si motorul merge in hopuri... Cand este turat.. peste 2000 ture nu se comporta ciudat...

 

Nu vad sa fie vreo legatura cu schimbul de ulei si filtre... Sa fie de la mufa pe care am scos-o si apoi am pus-o la loc? Sau sa fie o simpla coincidenta cu momentul schimbarii filtrelor?

 

Hmm, si eu am patit tot dupa ce am schimbat filtrele si uleiul...dar nu cred ca asta influenteaza cu ceva. Eu am si spalat motorul in aceeasi zi - asta poate fi o cauza...de la presiune sa fi iesit vreun furtun sau sa se fi rupt vreun fir care duce la sonda lambda.

 

 

 

am avut exact aceasi problema dar la mine a fost cu totul altceva, furtunul ala gros din dreapta din poza pe unde trage aer era un pic gaurit dedesubt din cauza vechimii presupun si tragea aer pe acolo si se oprea motorul, trebuia sa il turez ca sa nu se opreasca. ar putea fi si de la mufa aia pe care ai incercuito in poza, ai incercat sa o indesi mai bine in soclul ala ?

 

furtunul gros de care vorbesti este schimbat. am pus unul nou original ptr ca cel vechi era obosit si incepuse sa crape.

 

Aceeasi problema o am si eu....cand o pornesc fluctueaza relantiul de 3-4 ori si dupa isi revine, iar dupa ce se incalzeste nu mai sunt probleme de genu;la fel am schimbat lambda cu una originala bosch si degeaba, tot nu lucreaza....e la fel ca si cum nu ar fi, plus ca pe tester imi da eroarea de debitmetru+lambda.Debitmetrul e ok, lambda e noua, bujii noi, verificat vacum si furtunul de la debitmetru, toate ok,...nu stiu ce sa ii mai fac.Si a mea e tot pe gaz m43b16.Cum pot verifica daca sunt intrerupte firele de la lambda?care unde se duc?aveti vreo schema electrica?

 

offtopic:cat iti consuma pe gaz in bucuresti?

 

 

 

acum imi consuma 15 in bucuresti AC non stop.

 

 

Ar trebui sa fie legat de firul negru de la sonda, uita-te sa vezi, poate nu e legat

Firul negru l-am legat dar...simt ca tot pe-acolo e ceva in neregula, la lambda. problema e ca nu ajung sa verific de ce nu imi functioneaza sonda.

 

 

Esti offtopic....daca citeai tot topicul, masina are probleme si pe benzina...

Sonda lambda nu e legata la gaz pt ca in momentul cand am pus gazul era foarte tarziu si mi-au spus ca oricum firul respectiv nu afecteaza nici consumul nici mersul masinii...este doar pentru diagnoza gpl-ului....acum daca e asa sau nu habarnam..

 

 

La mine e doar o sonda lambda, masina este euro2 si lambda este inaintea catalizatorului

 

Lasa omul sa vorbeasca, e liber. Dar cel mai bine sa vorbeasca unde trebuie :)

Problemele mari pe benzina sunt. pe gpl merge ok.

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

La mine problema a fost furtunul dintre debitmetru si galerie, avea o fisura maricica spre clapeta de acceleratie, si tragea aer fals, cred ca nu se simtea cu filtrul vechi care era imbacsit, dar cu cel nou problema a fost evidenta. Urmeaza sa il inlocuiesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu nu stiam ca exista valva disa pe 316i.

 

Se poate sa stii bine, nu te contrazic. Eu nu ma pricep prea bine...s-ar putea sa fie vorba de Valva PCV.....oricum, e un furtun prin care recircula gazele si este undeva sub cutia unde se afla filtrele de polen.

 

Azi am observat ca pe benzina(tot pe benzina!!!) daca bag piciorul tare in ea cand plec de pe loc da in nas rau de tot. Am verificat iar bujiile si erau ok asa ca am zis ca voi incepe sa mai curat una alta(clapeta de la acceleratie si regulatorul de relanti) dar cand sa scot furtunul care face legatura intre debitmetru si corpul cu clapeta de acceleratie...surpriza, era fisurat si ala. L-am schimbat cu unul original(160 lei) iar acum merge perfect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.