Jump to content

Engine Fault, galben. REDUCE POWER, rosu. STOP MOTOR.


Emanuel Pop

Recommended Posts

malasorte, a mai fost explicat.

 

Masiniile au o durata de viata limitata in timp si in numar de km. Si pompa aia de ulei are limita ei ca de altfel orice material, piesa.

 

Inca nu a reusit nimeni masina peste care sa nu treaca anii sau sa nu o afecteze numarul de km.

 

Imi pare rau de patania colegului. Este aiurea ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Da, au o durata de viata limitata, insa o limita de bun simt. De ce mai demult motoarele premium (Mercedes, BMW)duceau 1.000.000 de km fara interventii majore?

 

Eu sunt in continuare un fan BMW, dar cam prea e bataie de joc cu niste defecte banale...

Fac ceva pe politica lor de rahat, dar de mine ca si client pe cine intereseaza? Dai un ban tocmai pentru a avea o masina solida si sigura. Nu sa te lase in mijlocul pustietatii cand ti-e lumea mai draga.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca se stia ca pompa se gripeaza si se schimba si aia la 150k km, acum nu erau probleme.

 

Si la N47 multe lanturi se schimba din cauza griparii pompei de ulei. Vazusem pe cateva devize "de afara" ca BMW recomanda la unele schimbari de lant si inlocuirea pompei de ulei. Ma gandesc ca nu o fac degeaba...

 

245k km sunt multi km. In timpul asta mai schimbi una alta... Nu numai ulei, filtre si din cand in cand eventual un injector.

Link to comment
Share on other sites

Bingo! Pana la urma avem o explicatie logica. INtervalele extrem de lungi de schimb al uleiului duc inevitabil la griparea pompei de ulei. Bine de stiut!

Treaba cu arborele cotit, cu pinii cred ca pica aproape de 90%. La fel si cea a intinderii lantului. Cred ca pana la urma o indicatie catre posesorii de N47 si nu numai se pare, ar fi sa schimbe macar la 150000km lantul si pompa de ulei, precum si uleiul la 10-12000km.

 

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

o indicatie catre posesorii de N47 si nu numai se pare, ar fi sa schimbe macar la 150000km lantul si pompa de ulei

Si atunci care mai e atu-ul lantului? Asa prefer un motor cu distributie pe curea, care stiu ca o schimb la 90-120.000 de km cu un minim de efort si cheltuiala. In cazul acelor motoare, macar pompa de ulei nu incurca si distributia.

 

Ca mai cade cate un injector... asta e. Dar nu ai totalschaden la motor.

 

Cat despre ulei... intervalele mari sunt doar de dragul de-a te mandri. Insa cu dezavantaje majore in timp.

Ca unele marci au motoare rezistente si nu cedeaza la ulei slab, e alta poveste.

Link to comment
Share on other sites

Varianta asta ca toate motoarele se strica este una pe care o tot avanseaza toti producatori auto in ultimul timp. Realitate este ca eu de exemplu am avut un sprinter cu motor de 3500 diesel (motor care era si pe S klass vechi) care a parcurs 1200 000 km fara set motor, fara distributie schimbata fara vreun injector nou. Masina a rulat pe drumuri proaste si cu motorina de acum cativa ani. Am mers cu e39 530d care avea 700 de k in bord ( in germania) si fara set motor fara distributie fara nimic rula incredibil deci se poate as fii curios cate din motoarele astea noi viseaza sa atinga 700 de k. Daca acum 10 20 de ani s au produs motoare de o asemenea calitate... faptul ca azi nu se produc nu arata decat rea vointa. Realitatea e ca producatori auto inclusiv bmw au inceput sa isi bata joc de bani clientilor.

Pe langa toate astea mai se zbat sa obtina si extrem de multi cai din f putini CC si automat motorul este supus la socuri mult mai mari la care se mai adauga si un schimb de ulei la 30 de k si treaba e sigura. Dar chiar si asa... cu ulei vechi un prieten bun avea o un citroen de marfa cu care facea italia si ii schimba uleiul cand isi amintea (la 50 60 de k) si chiar si in conditiile astea a tinut 500 de k motorul.

Asa ca e inutil sa le luati apararea la astia la Bmw din punct de vedere tehnic au intrat in regres si este inaceptabil la intre 100 si 200 k sa apara probleme atat de grave ca pompa de ulei si distributia. Din pacate in secolul nostru pasiunea a fost lasata pe locul 2 si patroni de la bmw gandesc in cifre si mai putin cu sufletul si mai mult cu mintea, calcand in picioare pasiunea oamenilor care au pus bazele acestui brand.

Faza cu intervalul lung de schimbare a uleiului este tot un produsul al gandiri capitaliste... o masina cu intretinere f f f ieftina o prostie crunta

Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E clar motoarele la noile generatii nu mai sunt asa rezistente.Cred ca de bun simt trebuie specificat in cartea tehnica ca la un anumit numar de km trebuiesc schimbate urmatoarele:

-fulie ?

-lant+patine+pompa ulei ?

-turbina ?

Asta pentru a evita ca masina sa te lase in drum.Celelalte componente pot sa dea semne de oboseala si pot fi inlocuite preventiv.

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie o problema care TREBUIE luata in considerare.

 

Saptamana asta imi zicea mecanicul ca a mai venit unul cu 730 cu motor puscat, tot cu lant rupt, la aprox 127 mii km.

 

Asa ca naiba le mai stie.

Pot sa zic, in schimb ca amicul meu avea un 330xi din 2002. La tinut pana in 2007, la 288 000 km, si la cat jar a mancat nimeni nu se astepta sa tina atat. LA MOTOR NU A FACUT NICIODATA REPARATII.

Link to comment
Share on other sites

Bingo! Pana la urma avem o explicatie logica. INtervalele extrem de lungi de schimb al uleiului duc inevitabil la griparea pompei de ulei. Bine de stiut!

Treaba cu arborele cotit, cu pinii cred ca pica aproape de 90%. La fel si cea a intinderii lantului. Cred ca pana la urma o indicatie catre posesorii de N47 si nu numai se pare, ar fi sa schimbe macar la 150000km lantul si pompa de ulei, precum si uleiul la 10-12000km.

 

Drumuri bune!

 

Mie mi-a zis cineva de la ei ca bmw ro. cere micsorarea intervalului de revizii.

 

Si atunci care mai e atu-ul lantului? Asa prefer un motor cu distributie pe curea, care stiu ca o schimb la 90-120.000 de km cu un minim de efort si cheltuiala.

 

 

La CR-urile noi de pe vag-uri se zice ca la 180k km cureaua.

 

 

Pe langa toate astea mai se zbat sa obtina si extrem de multi cai din f putini CC si automat motorul este supus la socuri mult mai mari la care se mai adauga si un schimb de ulei la 30 de k si treaba e sigura. Dar chiar si asa... cu ulei vechi un prieten bun avea o un citroen de marfa cu care facea italia si ii schimba uleiul cand isi amintea (la 50 60 de k) si chiar si in conditiile astea a tinut 500 de k motorul.

 

 

Da,inainte din 3000cm se obtineau 184cp,acum 381cp.

 

Masina pe benzina e regina

 

Vedem noi cum o fi cu bi-turbo ac noi.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care a avut x5 din 2007, masina pe care a cumparat-o noua. Acum 1 an i s-a rupt lantul la 127000 km.

Masina a fost foarte ingrijita, totul schimbat la timp.

 

Pai ce dreaqu ca la vw se schimba curea de distributie la 120000 si e mult mai ieftin si sti un lucru sigur ca trebuie sa il schimbi.

Daca la vw tine curea 120k km pai lantul trebuia sa tina cel putin 500k km.

 

Sa le faca si pe estea pe curea ca deja cu lantul e o vrajeala proasta de doi lei.

Stai si mergi cu ea si nu sti cand se rupe si daca vrei sa schimbi lantul trebuie sa schimbi jumatate din motor.

Link to comment
Share on other sites

Normal lantul nu se schimba niciodata , dar nicidecum cu 150000km , au ajuns curelele sa se schimbe intre 150-200 mii km ,ca au inceput Bmw -urile sa le faca mai prost?? POATE!!! ,principala cauza este la toate marcile nu numai la bmw ....MATERIALE RECICLABILE ...care in ultimii anii au ajuns un 80-90% dintr-o masina ,si mai ales pisele facute prin toata ASIA dupa care pune pe ele MADE IN GERMANY cine mai crede asa ceva , nu e vina la BMW e vina noastra ca cumparam , si asta se intampla cu toate marcile , mici si mari , pritenului meu la un x3 cu 180000km a schimbat cutia de viteza 9000e si ei de la bmw iti spun ca uleiul la cutie e pe viata :goodjob: Multa bafta cu masinile si sa bagati cat mai putini bani in reparatiii :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.