Jump to content

ProblemĂŁ cu rezervorul E39


Recommended Posts

DacĂŁ existĂŁ cumva un topic asemĂŁnĂŁtor și care dĂŁ soluția, vĂŁ cer iertare. Eu n-am gĂŁsit un asemenae topic și nici rezolvarea.

Am demontat ambele capace de acces, am verivicat fiecare plutitor ĂŽn parte, lucreazĂŁ foarte bine, se aprinde becul galben când simulez cĂŁ este plutitorul jos, ĂŽn rezervorul din dreapta am motorinĂŁ, pe litrometru indicĂŁ 15 litri, computerul zice 266 km rĂŁmași.

Și totuși, se oprește motorul și nu pornește decât dacĂŁ pun motorinĂŁ. De fiecare datĂŁ când ajung la 15 litri, rĂŁmân ĂŽn "pana prostului" :angry2:

Știe cineva cum pot rezolva problema?

Mulțumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ existĂŁ cumva un topic asemĂŁnĂŁtor și care dĂŁ soluția, vĂŁ cer iertare. Eu n-am gĂŁsit un asemenae topic și nici rezolvarea.

Am demontat ambele capace de acces, am verivicat fiecare plutitor ĂŽn parte, lucreazĂŁ foarte bine, se aprinde becul galben când simulez cĂŁ este plutitorul jos, ĂŽn rezervorul din dreapta am motorinĂŁ, pe litrometru indicĂŁ 15 litri, computerul zice 266 km rĂŁmași.

Și totuși, se oprește motorul și nu pornește decât dacĂŁ pun motorinĂŁ. De fiecare datĂŁ când ajung la 15 litri, rĂŁmân ĂŽn "pana prostului" :angry2:

Știe cineva cum pot rezolva problema?

Mulțumesc anticipat.

daca scoti furtunul din partea stanga cel de alimentare motor adica tur si pui contactul vine motorina ? daca da atunci ar trebui sa mearga ,daca nu ai o problema de etansare undeva in rezervor in partea dreapta acolo unde pompa sta in locasul ei si se mufeaza cu conductele care duc in partea stanga ,atata timp cat e scufundata in motorina nu are pierderea adica nu se simte cand respectivul racord ramane deasupra motorinei va lua aer, remedierea- desfacuta pompa de motorina din lacas ,identificarea problemei o-ring rupt ,ciupit, inlocuire

problema e strict in rezervor ,trebuie verificat si in stanga ,bafta

Link to comment
Share on other sites

Vă mulțumesc pentru răspunsuri Sebilică și Elf. Mâine am să incerc să fac testul cu furtunul scos. Cred că așa voi vedea și dacă funcționează pompa, nu?

Nu am înțeles prea bine ce ai spus aici: "ai o problema de etansare undeva in rezervor in partea dreapta acolo unde pompa sta in locasul ei si se mufeaza cu conductele care duc in partea stanga".

Poți să-mi faci un semn pe foto la care locaș te referi?

Edited by ovidiucro
Link to comment
Share on other sites

http://s18.postimage.org/6u9dtfp45/pompa_1.jpg

 

http://s18.postimage.org/iknbathwl/pompa2.jpg

furtunul lung e returul, iar pe cel scurt daca il urmaresti la iesire din pompa de motorina si urmaresti traseul in capat are o garnitura o-ring care intra in suportul din rezervor cel care tine pompa de motorina si prin furtunul asta si conexiunea din suport trimite motorina in rezervorul in stanga unde are un ejector care in timp ce trece motorina prin el pentru tur sau alimentare, aduce motorina din tancul stang in tancul drept si astfel tot timpul motorina este la nivel,dar daca tu ai o defectiune adica un inel de cauciuc [o-ring]rupt sau ciupit dupa ce pompa nu mai e inundata in motorina adica motorina scade la nivel sub nivelul racordului respectiv, va prinde aer, altfel de ce se opreste numai la un anumit litraj, ca doar pompa nu are creier sau vreun procesor :blush: totul e sa ai curaj si sa o desfaci ,nu e vre-o mare smecherie,

0766346456 e nr. meu daca ai nelamuriri, bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 years later...

Nu mai deschid alt thread pentru aceeasi problema.

Vreau sa mentionez ca problema poate fi putin mai complexa decat cum este prezentata aici.

Eu de exemplu am inlocuit pompa din rezervor si cea de sub scaunul soferului si tot ramaneam fara motorina cu 20 de litri in rezervorul stang si 3 in ala drept. Poti vedea nivelul cu TEST 6 din calculatorul de bord.

Rezolvarea la mine a fost sa desfac rezervorul stang unde este o supapa de sens ce are in partea de sus un o-ring, iar in interior un plastic cu arc si sa fac ca in thread-ul de mai jos.

www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e53-forum/109180-diy-e53-x5-siphon-pump-improved-o-ring-teflon-wrap.html

Eu am gasit doua modele de o-ring mai grosute dar nu am mai putut sa mai inchid ansamblul asa ca l-am infasurat de 2-3 ori pe cel original cu banda de teflon.

La fel am facut si cu buza din interiorul supapei de sens, infasurata in teflon.

Pe acolo tragea aer fals si nu mai functiona pompa pasiva jet pump sau siphon pump cum i se mai zice si nu se mai echilibrau nivelurile de motorina din rezervoare.

Bafta tuturor!

Edited by /////alpine
Link to comment
Share on other sites

Salut. De curând am achiziționat un Bmw e39 2,5d 163 cp automat. AstĂŁzi am ieșit cu masina si deodatĂŁ in mers mi-a dat eroare in bord duel Injecțion si mi-a murit motorul. Acul la motorina era undeva la prima linie. Am dat la automat pornea dar ninse accelera si murea motorul ca si cum nu as avea motorina. Am fost am luat motorina am bagat aproape 20 de litri. Am pus contactul de zeci de ori, am sat la automat si nimic. Pornea cu cârpa ĂŽnmuiatĂŁ in benzina, ii dadeam in admisie si pornea dar stĂŁtea cat era cârpa ĂŽnmuiatĂŁ cu benzina. Am scos furtunul care intra in filtrul de motorina cel care vine de la rezervor si nu vine motorina, vine numai aer. Am desfacut ambele capace de la rezervoare si am mutat motorina din compartimentul dreapta in stanga si tot nu am reușit sa o pornesc. Tot aer venea. Daca cineva a mai patit si are bunĂŁvoința sa imi spunĂŁ cum a rezolvat.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.