Jump to content

Bec galben in bord


Recommended Posts

Mai incearca si la alti mecanici, eu nu ma pricep. Aici pe forum raspunde lumea de obicei sa critice si sa faca misto, mai greu sa ajute cineva.

Era Ciupanezu care dadea sfaturi bune, dar din cauza oamenilor nu a vrut sa mai intre pe forumul asta.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am fost pe la cativa "mecanici" si din pacate mecanicii din ziua de azi se ocupa mai mult cu diagnosticari pe calculator, articulatie si detailing auto.

Priceputii de la Filaret mi-au spus fix asa: "poa sa fie de la una din cele 2 pompe, aia de la jumate sau de la cea din portbagaj. Daca nu mai poate fi de la senzorul de combustibil".

Hai las-o in plm.. Pai e 1200 lei o pompa din aia, credeti ca mie imi arde sa fac experimente din astea.. Greu cu mecanicii din ziua de azi din pacate.

Merg miercuri la un service pe bd-ul Basarabia care mi s-a parut cat de cat ok, aia cel putin au zis ca sa o las acolo si ca vor incerca ei sa o ia la puricat meanic (nu ca altii doar pe tester).

Revin cu detalii atunci.

Link to comment
Share on other sites

dumi - senzorul ala de pe filtrul de motorina masoara presiunea. daca mergi cu mufa scoasa, calculatorul foloseste o valoare presetata astfel incat sa iti mearga masina normal. daca zici ca se accelereaza greu, ai probleme ori la filtru ori la pompa. daca vrei ne putem vedea azi, vad ca esti din Bucuresti, si iti arat comportamentul la 530d-ul meu cu senzorul ala decuplat si cuplat (eu am display mare la ceasurile de bord si e mai darnic la informatii/erori). iti dau nr de telefon pe PM
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am fost pe la cativa "mecanici" si din pacate mecanicii din ziua de azi se ocupa mai mult cu diagnosticari pe calculator, articulatie si detailing auto.

Priceputii de la Filaret mi-au spus fix asa: "poa sa fie de la una din cele 2 pompe, aia de la jumate sau de la cea din portbagaj. Daca nu mai poate fi de la senzorul de combustibil".

Hai las-o in plm.. Pai e 1200 lei o pompa din aia, credeti ca mie imi arde sa fac experimente din astea.

Din cate stiu la 0.3 bari presiune nu cred ca iti da voie calculatorul sa pornesti. Incearca sa scoti un furtun de la filtrul de motorina si sa pui contactul. Debitul trebuie sa fie mare.Iar cea care ridica presiunea la minim 3 bari e cea de sub scaun.

Edited by guest64539
Link to comment
Share on other sites

Cu bunavointa lui mehigh, am testat pe masina mea senzorul de presiune combustibil si au fost schimbari in foarte bine. Cu senzorul meu masina nu se tura peste 2000 ture, in timp ce cu senzorul lui, se tura peste si masina tragea mult, mult mai bine.

O problema am elucidat. Ramane acum problema cu faptul ca pana in 2000 de ture, masina trage f prost, este foarte puturoasa. Ramane sa incerc, bineinteles cu putin ajutor sa vad daca pompa de la jumate este problema sau nu, atata tot ca e mai greu de ajuns la ea in conditii normale.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma tot gandesc la pompele alea, in special aia de sub scaunul meu, ete ce zice un englezoi:

 

"Update Mon 29th Same problem occured on Sat phoned AA . He was of the opinion it was the inline fuel pump under the passenger side front of the vehicle . I removed the pump on Sat and have just purchased a new one this morning via

Euro Carparts Ă£165.43 including vat . Called at BMW Dealership (Bavarian) and priced one out of curiosity Ă£265.00 + vat .

 

Have just fitted the new pump and the car is fully restored to its former glory . It actually seems smoother and faster . New pump is as quiet as a mouse . Took me 30 minutes total .

 

Fingers crossed"

 

Ideea e ca si la mine face cam la fel, zgomotoasa si puturoasa, iar valorile presiunii date de cei de la filaret erau de 0.3 bar, unii spun ca nici nu ar trebui sa porneasca.

 

Nu stiu acum in ce masura influenteaza pompa aia din rezervor..

Link to comment
Share on other sites

Pai se poate sa fie si pompa.

Hai sa iti zic eu o intamplare cu fostul e39.

Intr-o zi nu mi-a mai pornit, am fost la un service, "foarte priceputi oamenii", au zis ca e aia , ca e aia ca nush.

Mi-a zis ca e pompa de sub scaunul soferului. Am schimbat-o in aceeasi zi, nu am stat pe ganduri, dupa surpriza, tot nu pornea.(oricum am cerut banii inapoi pentru pompa).

Dupa ce am pierdut toata ziua la service m-am enervat si am dus masina la un service la mine la valcea.Era un senzor de vina, regulatorul de presiune.

Spunele sa citeasca bine valorile presiunii, ar trebui sa isi dea seama un mecanic bun din acele valori ce este stricat.

Dute si la userul if-63 bmw am auzit ca este bun.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai incerc la robert_tau, nu ca as avea ceva cu el insa cu 3 probleme diferite am sunat si mi-a zis ca nu se baga ori nu are timp.. Cred ca trebuie sa imi gasesc un service/mecanic in afara orasului caci in Bucuresti nu am nici o sansa :(
Link to comment
Share on other sites

Dumi, sunt super prins la job, am fost plecat zilele astea dar nu am uitat de treaba cu testerul. regulatorul de presiune de care zice colegul de mai sus e cel de care iti povesteam eu ca l-am schimbat, insa dupa simptome la tine nu e ala - nici nu cred ca iti doresti, nu de alta dar se da jos galeria de admisie ca sa il poti schimba pe ala.

poate reusim sa punem pompa mea de sub scaunul soferului la tine ca sa stii ce pas sa faci mai departe: iti iei pompa sau mergi mai departe cu investigatia.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai incerc la robert_tau, nu ca as avea ceva cu el insa cu 3 probleme diferite am sunat si mi-a zis ca nu se baga ori nu are timp.. Cred ca trebuie sa imi gasesc un service/mecanic in afara orasului caci in Bucuresti nu am nici o sansa :(

Ce sa zic atunci nu e mecanic , e un schimbator de piese

Link to comment
Share on other sites

La care furtun mai exact te referi? Debitul asta miceste dat in general de i pompa nu? Ar mai putea fi si altceva? Excludem senzorul de presiune al combustibilului pt ca am testat si cu el si fara si acelasi debit l-am avut..
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la un baiat cu tester si am vazut o eroare apropo de treaba asta:

1260 Delivery Pump Control System - este eroarea. Din ce am mai citit pe forumurile externe cam in 80% din cazuri s-ar datora pompei de sub scaunul meu, voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Cu ajutorul lui Mehigh (mai exista si oameni de treaba pe lumea asta), am elucidat problema. Ieri am schimbat pompa de motorina de sub scaunul soferului crezand ca ea este capul rautatilor. Bineinteles ca m-am inselat, singura schimbare dupa inlocuirea pompei a fost ca se auzea zgomotul ala de scurgere a motorinei prin pompa la punerea contactului, altfel decat inainte iar motorul merge un pic mai rotund..

In fine, problema de fapt a fost de la debitmetru. Am luat de la Mehigh, debitmetrul lui de pe 530 si l-am pus pe 525-ul meu si pt prima oara de cand am luat masina am reusit sa plec cu scartz :p

 

Urmeaza azi sa dau comanda de debitmetru. Culmea mi s-a parut eroarea aia pe care o primeam 1260 legata de presiunea motorinei.. M-a cam indus in teroare eroarea asta in ultima vreme.

Bine ca s-a rezolvat enigma.

Link to comment
Share on other sites

Au fost la fel ca pret. Urmeaza sa vina si senzorul de presiune de pe filtru de motorina saptamana asta de la Claudiu si oglinzile OEM si cam asta ar fi pt moment.

Am scos-o la plimbare pana la Sinaia ieri si parca e alta viata acum.

O ora jumate fata de doua jumate cum a fost ultima oara.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am fost pe la cativa "mecanici" si din pacate mecanicii din ziua de azi se ocupa mai mult cu diagnosticari pe calculator, articulatie si detailing auto.

Priceputii de la Filaret mi-au spus fix asa: "poa sa fie de la una din cele 2 pompe, aia de la jumate sau de la cea din portbagaj. Daca nu mai poate fi de la senzorul de combustibil".

Hai las-o in plm.. Pai e 1200 lei o pompa din aia, credeti ca mie imi arde sa fac experimente din astea.. Greu cu mecanicii din ziua de azi din pacate.

Merg miercuri la un service pe bd-ul Basarabia care mi s-a parut cat de cat ok, aia cel putin au zis ca sa o las acolo si ca vor incerca ei sa o ia la puricat meanic (nu ca altii doar pe tester).

Revin cu detalii atunci.

 

Ciupanezu si-a facut un service auto, ia legatura si cu el, parerea mea... iti dau in pm daca vrei datele de contact.

Link to comment
Share on other sites

Sigur, nu se stie pe viitor cand mai apare cate ceva.

Sper atata tot sa gasesc si eu un service care sa iti gaseasca eventuala problema implicit rezolvarea si nu sa ma intrebe pe mine ce are si sa propuna sa schimbe doar piesele stricate..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.