Jump to content

Caru' meu


adi v

Recommended Posts

Trist...eu am 220.000km si turbina e cea originala din fabrica. Talpa ii dai si tu?

 

Prin Bucuresti este mai greuangry.gif.Din pacate e90 nfl+cutie automata+Bucuresti=moartea turbinei.Oricum turbina Mitsubishi este varza.Sunt curios daca si-a pus(reconditionat) cineva o turbina Mitsubishi hibrid(sau orice altceva ca sa nu mai aiba probleme)

Link to comment
Share on other sites

e mai putin important unde faci reviziile, fiindca acele consumabile sunt disponibile pe original oriunde. cel mai probabil e un defect de fabricatie a turbinei.

 

Sunt destui care pun diverse uleiuri in motor(la asta cred ca sa referit) si da, turbina Mitsubishi este varza(nu stiu de ce nu au pastrat Garett-si raspunsul mi-l dau singur-din ratiuni economice)

Link to comment
Share on other sites

Prin Bucuresti este mai greuangry.gif.Din pacate e90 nfl+cutie automata+Bucuresti=moartea turbinei.Oricum turbina Mitsubishi este varza.Sunt curios daca si-a pus(reconditionat) cineva o turbina Mitsubishi hibrid(sau orice altceva ca sa nu mai aiba probleme)

 

N-ai incercat sa mergi pe sport (SD) sau pe manual? Gen sa tii turatia motorului mai sus?

 

Nu ma refer sa faci chestia asta zilnic, dar odata pe saptamana sau in weekend sa iesi cu masina in afara Bucurestiului.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-ai incercat sa mergi pe sport (SD) sau pe manual? Gen sa tii turatia motorului mai sus?

 

Nu ma refer sa faci chestia asta zilnic, dar odata pe saptamana sau in weekend sa iesi cu masina in afara Bucurestiului.

 

Merg pe sport si manual in fiecare zi cate 10-15 min.Din pacate asta cu iesitul din Bucuresti nu prea.Tind sa cred ca este o grseala de proiectare a turbinei(am masina de 4 ani si stiu cum sa merg cu ea)

Link to comment
Share on other sites

Merg pe sport si manual in fiecare zi cate 10-15 min.Din pacate asta cu iesitul din Bucuresti nu prea.Tind sa cred ca este o grseala de proiectare a turbinei(am masina de 4 ani si stiu cum sa merg cu ea)

 

Daca deja aplici sport si manual zilnic, tind sa-ti dau dreptate cu turbina.

 

Cu iesitul din Bucuresti intrebam in ideea in care mergi la o temperatura optima a motorului mai mult. Presupun ca nu faci drumuri prea lungi prin Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

pentru turbina noua ti-au dat o garantie completa din nou, sau doar preia perioada de garantie de la cea initiala?

 

dubios oricum sa tina atat de putin o turbina noua, fie ea si Mitsubishi...si indiferent de conditiile de trafic in Bucuresti...nu e normal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pentru turbina noua ti-au dat o garantie completa din nou, sau doar preia perioada de garantie de la cea initiala?

 

 

dubios oricum sa tina atat de putin o turbina noua, fie ea si Mitsubishi...si indiferent de conditiile de trafic in Bucuresti...nu e normal.

1.Nu-ti prelungeste nimeni garantia cu inca 2 ani(in cazul asta) o preia pe cea initialamad.gif

2.Asta ziceam si eu

 

Nu stiu daca e suficient o data pe saptamana... Trebuie sa o turezi mai mult de fiecare data cand mergi cu ea.

 

"Merg pe sport si manual in fiecare zi cate 10-15 min"

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Mda, dubios atunci...poate ti-au pus o turbina reconditionata si nu una noua. Ti-au oprit piesa veche?

 

Man am schimbat-o la reprezentanta,si da,la prima turbina schimbata mi-au dat-o inapoi pe cea stricata(la a doua nu,au oprit-o -asa e regula).

Intreb inca odata "stie cineva (sau a montat) la vreo firma care sa faca turbina hibrid?nu doar sa ti-o reconditioneze"

Link to comment
Share on other sites

asta mi se pare aiurea, cum adica sa merg turat cu masina ca sa nu se strice turbina? inteleg ideea din spatele acestei afirmatii si sunt de acord cu ea si o practic dar doar pentru ca sunt, sa-i zicem, pasionat de masini si am ceva habar, insa producatorul masinii ar trebui in cazul asta sa scrie negru pe alb in manual aspectele astea, sa zica "bai nene, daca nu o turezi si nu iesi cu ea pe autobahn sa o alergi, o sa iti cada turbina" pentru cei care nu au sau nu ii intereseaza aspectele astea tehnice, e clar o lacuna a proiectarii de care ii doare fix undeva. Evident ca toti incercam sa le protejam cat mai mult, dar in cazul tau deja e clar ca turbinele astea sunt de 2 lei.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asta mi se pare aiurea, cum adica sa merg turat cu masina ca sa nu se strice turbina? inteleg ideea din spatele acestei afirmatii si sunt de acord cu ea si o practic dar doar pentru ca sunt, sa-i zicem, pasionat de masini si am ceva habar, insa producatorul masinii ar trebui in cazul asta sa scrie negru pe alb in manual aspectele astea, sa zica "bai nene, daca nu o turezi si nu iesi cu ea pe autobahn sa o alergi, o sa iti cada turbina" pentru cei care nu au sau nu ii intereseaza aspectele astea tehnice, e clar o lacuna a proiectarii de care ii doare fix undeva. Evident ca toti incercam sa le protejam cat mai mult, dar in cazul tau deja e clar ca turbinele astea sunt de 2 lei.

 

Exact asa i-am intrebat pe cei de la reprezentantahappy.png.Raspunsul a fost cel pe care l-ai dat tu(mai putin partea cu "e greseala de proiectare")

Link to comment
Share on other sites

...Eu zic ca e un deficit de ungere la turbina. Ori uleiul e prea vascos ori presiunea creata de pompa e insuficienta. Ai vazut cum arata turbina care tocmai si-a dat duhul ? Are urme de supraincigere ?... sau bucati de palete lipsa...? O turbina distrusa poate crea probleme grave inclusiv la pistoane daca ajug bucati pe acolo... :wacko:

...zic si eu... :ike:

~ TOTUSI TREBUIE SA-TI DEA O EXPLICATIE LOGICA ~...asta pana nu le termini stocul de turbine pe Europa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intreb inca odata "stie cineva (sau a montat) la vreo firma care sa faca turbina hibrid?nu doar sa ti-o reconditioneze"

Turbina hibrid inseamna paleti evacuare de la un tip de turbina, paleti admisie (compresor) de la alt tip de turbina, mai mare.

Varianta asta e adoptata de raceri pentru a obtine o putere cat mai mare fara a monta o turbina mai mare (lipsa spatiu, probleme de adaptare, etc).

Insa turbinele hibrid nu sunt deloc fiabile. Se produce un dezechilibru intre intrare si evacuare ce duce la ruperea axului. De-asta nu prea mai monteaza nimeni.

 

Banuiesc ca tu nu asta vrei, ci o turbina adaptata pe galeria si actuatorul tau.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Turbina hibrid inseamna paleti evacuare de la un tip de turbina, paleti admisie (compresor) de la alt tip de turbina, mai mare.

Varianta asta e adoptata de raceri pentru a obtine o putere cat mai mare fara a monta o turbina mai mare (lipsa spatiu, probleme de adaptare, etc).

Insa turbinele hibrid nu sunt deloc fiabile. Se produce un dezechilibru intre intrare si evacuare ce duce la ruperea axului. De-asta nu prea mai monteaza nimeni.

 

Banuiesc ca tu nu asta vrei, ci o turbina adaptata pe galeria si actuatorul tau.

 

Exact Cosmin.Desi la ambele nu sau rupt paleti.Poti sa-mi dai mai multe detalii aici sau PM.Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

La turbinele tale se s-a uzat? A luat-o vreuna pe ulei? Sau doar consuma uleiul.

Din cate stiu, si tu ai turbina cu actuator electronic. Ma insel?

Din cate stiu nu s-a gasit inca o varianta fiabila de adaptare a altei turbine...

Link to comment
Share on other sites

Ma interesasem si eu intr-un timp de o turbina Garrett care sa se potriveasca fara alte modificari in locul celei Mitsubishi, insa nu am gasit nimic.

 

Bine, eu vroiam ceva mai puternic, sa fac si resoftare apoi...alte pasarele.

 

Cred ca singura varianta pentru tine ramane sa accepti situatia si sa speri ca nu va pica din nou dupa expirarea garantiei. Daca mai pica odata in garantie, eu le-as cere pur si simplu banii inapoi, ca apoi sa-mi cumpar iar una noua, cu o alta garantie, din alta parte...sau sa-ti prelungeasca garantia.

 

E posibil totusi sa fi fost un lot cu probleme, sau sa-ti fi pus una reconditionata, iar acum totul sa fie ok.

Link to comment
Share on other sites

La turbinele tale se s-a uzat? A luat-o vreuna pe ulei? Sau doar consuma uleiul.

Din cate stiu, si tu ai turbina cu actuator electronic. Ma insel?

Din cate stiu nu s-a gasit inca o varianta fiabila de adaptare a altei turbine...

 

Pacat ,am crezut ca au scos "baieti" ceva.Din ce-am inteles,actuarorul a fost problema.Actuator electronic nu stiu 100% daca am.Mi-aduc aminte ca inainte cu o saptamana sa-mi cada a doua oara am complectat vreo 300 ml .

 

Ma interesasem si eu intr-un timp de o turbina Garrett care sa se potriveasca fara alte modificari in locul celei Mitsubishi, insa nu am gasit nimic.

 

Bine, eu vroiam ceva mai puternic, sa fac si resoftare apoi...alte pasarele.

 

Cred ca singura varianta pentru tine ramane sa accepti situatia si sa speri ca nu va pica din nou dupa expirarea garantiei. Daca mai pica odata in garantie, eu le-as cere pur si simplu banii inapoi, ca apoi sa-mi cumpar iar una noua, cu o alta garantie, din alta parte...sau sa-ti prelungeasca garantia.

 

E posibil totusi sa fi fost un lot cu probleme, sau sa-ti fi pus una reconditionata, iar acum totul sa fie ok.

 

Garantie mai am pana in mai.Ar fi frumos sa-mi dea banii inapoi dar nu cred ca-i posibil.Eu cred ca turbinele astea sunt pur si simplu PROST CONCEPUTE.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e naspa cu turbinele aste eu am schimbat turbina de 3 ori in 4 ani

masina am cumparat_o in ianuarie 2010 a cazut in septembrie 2010

cumparat turbina noua de la bmw (turbina veche la schimb)garantie 2 ani

montata in septembrie 2010a tinut pana in decembrie 2011

in decembrie 2011 este schimbata cu una noua data de bmw care bineinteles ca au luat_o pe aia veche la schimb,si cum ai zis fara prelungire garantie

din decembrie 2011 turbina a tinut pana in octombie 2012

turbina nu mai are garantie si sunt obligat sa o reconditionez (am zis ca nu mai dau inca 1100e pe una noua)

in octombrie 2012 montez turbina reconditionata care este inca pe masina si la ultima verificare se prezinta oki

dupa cum vezi turbina noua nu a tinut mai mult ca cea reconditionata pretul fiind enorm intre cele doua(1100e noua si 370e reconditionarea)

uleiul il schimb la un interval de 12/13k km

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

e naspa cu turbinele aste eu am schimbat turbina de 3 ori in 4 ani

masina am cumparat_o in ianuarie 2010 a cazut in septembrie 2010

cumparat turbina noua de la bmw (turbina veche la schimb)garantie 2 ani

montata in septembrie 2010a tinut pana in decembrie 2011

in decembrie 2011 este schimbata cu una noua data de bmw care bineinteles ca au luat_o pe aia veche la schimb,si cum ai zis fara prelungire garantie

din decembrie 2011 turbina a tinut pana in octombie 2012

turbina nu mai are garantie si sunt obligat sa o reconditionez (am zis ca nu mai dau inca 1100e pe una noua)

in octombrie 2012 montez turbina reconditionata care este inca pe masina si la ultima verificare se prezinta oki

dupa cum vezi turbina noua nu a tinut mai mult ca cea reconditionata pretul fiind enorm intre cele doua(1100e noua si 370e reconditionarea)

uleiul il schimb la un interval de 12/13k km

 

Oricum tu esti campionul la schimbat turbinehappy.png sper sa nu te ajung.Lasand gluma la o parte raman la parerea ca aceste turbine sunt prost concepute.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.