Jump to content

Power Reduction


sorca

Recommended Posts

Haideti sa lamurim treaba asta cu power reduction.

 

Am fost azi la BMW si mi-am facut update de soft (asa trebuie inainte sa poti sa te joci in optiuni) la toate calculatoarele, totul a decurs cum trebuie, a dat erori la prima scriere, vreo 4 calculatoare, s-au luat si recodat ele individual si totul a mers brici.

 

Dupa acestea, am inceput sa ne jucam in ce ne arata pe acolo ca putem face, nu va imaginati ca este un program in care efectiv scrii coduri, ci doar bifezi ce vrei si ce nu. Exista optiunea Conversion from fleet edition care va fi bifata si se va efectua scoaterea power reductionului. Atat a fost, si totul a decurs cum trebuie.

 

Se mai pot scoate senzorii de centura, welcome lights (pozitii cand deschizi masina) si alte nebunii.

 

PS: Daca masina e softata, softul va fi rescris cu cel original de 177cp sau marog, cel care ar trebui sa fie fara power reduction.

Edited by dj_rzn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

azi am trimis mail la banat car timisoara, din pacate raspunsul a fost negativ "Imi pare rau , aceasta operatiune nu poate fi efectuata in service-ul Banat Car."

 

deci se pare ca nu mai vor sa faca.

 

Daca e cineva din Timisoara care face aceasta operatiune rog sa ma contacteze pe prv eventual si un cost.

 

Multumesc.

Edited by mixed
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

doresc si eu dezactivarea de power reduction in Buc., rog recomandare service.

intrebarea, pt cei care au facut-o deja, daca li s-a eliberat un doc. de catre service-ul autorizat pt modificare?

vreau sa inregistrez noua putere pe cartea masinii, la RAR.

tnx

Link to comment
Share on other sites

azi am trimis mail la banat car timisoara, din pacate raspunsul a fost negativ "Imi pare rau , aceasta operatiune nu poate fi efectuata in service-ul Banat Car."

 

deci se pare ca nu mai vor sa faca.

 

Daca e cineva din Timisoara care face aceasta operatiune rog sa ma contacteze pe prv eventual si un cost.

 

Multumesc.

 

Cum nu pot sa efectueze ca la mine si la altii au putut! Am fost la ei in octombrie 2012! Bineinteles ca mi-au repetat de n ori ca exista riscuri sa se blocheze module in timpul update-urilor si ca daca pica vreun modul ei nu se fac responsabili! Au mai avut o perioada prin august 2012 cand erau in stand by, intrucat asteptau un raspuns oficial/decizie de la Bucuresti(AB), daca sa mai faca treaba asta in reteaua BMW din RO sau nu! Pana la urma au dat drumul si cei de la Banat, pe langa mine fiind multi altii care si-au facut operatiunea asta, inclusiv de aici de pe forum sunt cativa! Insista la ei, spunandu-le ca sti pe multi altii care au facut treaba asta la ei! Totul costa ~200RON! Incearca sa vb cu un tip de la receptie service si nu sa-ti dea raspuns nu stiu ce centralista care nu prea cred ca stie cu ce se mananca treaba asta!

 

doresc si eu dezactivarea de power reduction in Buc., rog recomandare service.

intrebarea, pt cei care au facut-o deja, daca li s-a eliberat un doc. de catre service-ul autorizat pt modificare?

vreau sa inregistrez noua putere pe cartea masinii, la RAR.

tnx

 

 

Nu cred ca trebuie sa te mai complici cu asta! Nu-i asa important! Oricum cei de la RAR n-o sa-ti masoare puterea masinii! Daca iti faci chip, atunci tot asa mergi la ei sa-ti inregistreze noua putere? Sau vrei s-o faci mai mult ca sa-ti arate in talon o putere mai mare, sa te poti lauda ulterior la prieteni :turned:

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Cum nu pot sa efectueze ca la mine si la altii au putut! Am fost la ei in octombrie 2012! Bineinteles ca mi-au repetat de n ori ca exista riscuri sa se blocheze module in timpul update-urilor si ca daca pica vreun modul ei nu se fac responsabili! Au mai avut o perioada prin august 2012 cand erau in stand by, intrucat asteptau un raspuns oficial/decizie de la Bucuresti(AB), daca sa mai faca treaba asta in reteaua BMW din RO sau nu! Pana la urma au dat drumul si cei de la Banat, pe langa mine fiind multi altii care si-au facut operatiunea asta, inclusiv de aici de pe forum sunt cativa! Insista la ei, spunandu-le ca sti pe multi altii care au facut treaba asta la ei! Totul costa ~200RON! Incearca sa vb cu un tip de la receptie service si nu sa-ti dea raspuns nu stiu ce centralista care nu prea cred ca stie cu ce se mananca treaba asta!

 

 

 

 

Nu cred ca trebuie sa te mai complici cu asta! Nu-i asa important! Oricum cei de la RAR n-o sa-ti masoare puterea masinii! Daca iti faci chip, atunci tot asa mergi la ei sa-ti inregistreze noua putere? Sau vrei s-o faci mai mult ca sa-ti arate in talon o putere mai mare, sa te poti lauda ulterior la prieteni :turned:

 

de ce?

 

Teoretic orice modificare de configuratie trebuie trecuta in carte/CIV, daca este omologata de RAR.

In plus, aceasta modificare certificata BMW are si un aspect economic, pentru cand voi dori sa vand masina.

Astazi am vorbit la RAR Bv. si am primit negativ, in sensul ca trebuie facuta o noua omologare pt acest model, 318d 105kw, ceea ce presupune teste specifice de putere si poluare care ar costa cca 5000ron.

Le-am raspuns ca sigur modelul 318d 105kw este deja omologat de dansii, ar trebui doar o reincadrare a masinii mele.

Are cineva o cunostinta la RAR Buc in jud. limitrofe?

Link to comment
Share on other sites

Teoretic orice modificare de configuratie trebuie trecuta in carte/CIV, daca este omologata de RAR.

In plus, aceasta modificare certificata BMW are si un aspect economic, pentru cand voi dori sa vand masina.

Astazi am vorbit la RAR Bv. si am primit negativ, in sensul ca trebuie facuta o noua omologare pt acest model, 318d 105kw, ceea ce presupune teste specifice de putere si poluare care ar costa cca 5000ron.

Le-am raspuns ca sigur modelul 318d 105kw este deja omologat de dansii, ar trebui doar o reincadrare a masinii mele.

Are cineva o cunostinta la RAR Buc in jud. limitrofe?

 

 

Bine bine...si cu ce te incalzeste pe tine pana la urma toata aceasta "complicaciune" ? ca eu sincer nu-i prea vad rostul! OK...daca te scot afara 5000RON si timp pierdut pe la RAR, atunci go 4 it!

 

"aspect economic"?!?!?! - da-mi voie sa zic ca are pe naiba!

Link to comment
Share on other sites

probabil ca voi face eliminarea power reduction la reprez BMW si voi renunta la inscriere ei pe CIV

se pare ca la RAR este mai greu sa autentifici o modificare care aduce masina la configuratia originala a motorului si nominala de putere, certificata de producator.

tipic romanesc

am auzit ca au incadrat un Audi 2012 E6 la norma E4, pentru ca asa era inregistrat in baza lor, evident not to date.

omul a facut reclamatie, inclusiv la prot.cons., pe baza unei doc oficial de incadrare in norma E6 de la Audi, si intr-un final RAR-ul la incadrat E6 (taxa 0). Nervii, timpul si banii omului nu se pun ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cum nu pot sa efectueze ca la mine si la altii au putut! Am fost la ei in octombrie 2012! Bineinteles ca mi-au repetat de n ori ca exista riscuri sa se blocheze module in timpul update-urilor si ca daca pica vreun modul ei nu se fac responsabili! Au mai avut o perioada prin august 2012 cand erau in stand by, intrucat asteptau un raspuns oficial/decizie de la Bucuresti(AB), daca sa mai faca treaba asta in reteaua BMW din RO sau nu! Pana la urma au dat drumul si cei de la Banat, pe langa mine fiind multi altii care si-au facut operatiunea asta, inclusiv de aici de pe forum sunt cativa! Insista la ei, spunandu-le ca sti pe multi altii care au facut treaba asta la ei! Totul costa ~200RON! Incearca sa vb cu un tip de la receptie service si nu sa-ti dea raspuns nu stiu ce centralista care nu prea cred ca stie cu ce se mananca treaba asta!

Azi am sunat la BanatCar, departamentul service/electrica, sa-mi fac o programare, mi-a raspuns sec tipul de la programari ca ei nu fac asa ceva, apoi am gasit cartea de vizita a altui inginer de acolo, cel din showroom, care primeste clientii, l-am sunat pe mobil si a zis ca deocamdata sunt in standby, ca asteapta acceptul celor din Germania, si vrajeala din asta, a zis sa-l sun saptamana viitoare sa-mi dea un raspuns.

A spus cineva mai sus ca operatia asta nu consta in resoftare/modificare soft, ci e practic o codare, pai daca e asa nu se poate face la baietii care se ocupa de codari ?

Link to comment
Share on other sites

Se putea...

 

se poate scoate din coding.... foarte usor si foarte rapid......dar crede-ma ca nu se rezolva nimic cu asta.

De ce spui asta Roby ? Nu se va simti nimic la pedala ? Nu imi pasa vreau sa o scot, sun prea putin 136 de cai.

Link to comment
Share on other sites

O sa caut, dar sunt curios daca pot face asta si baietii care se ocupa cu codari. :Idea:

 

 

Nu se poate anula doar printr-un simplu coding! Se rescriu toate modulele cu ultimele versiuni de softuri, astfel incat sa nu apara erori la scriere sau mai tarziu poate in exploatare!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu se poate anula doar printr-un simplu coding! Se rescriu toate modulele cu ultimele versiuni de softuri, astfel incat sa nu apara erori la scriere sau mai tarziu poate in exploatare!

Azi am primit mail de la Banatcar ca au primit "V.O." (nu stiu ce inseamna) din Germania, si pot sa-mi fac programare.

Nu stiu de ce e nevoie de acceptul alora.... Probabil are legatura cu ce ai spus tu mai sus.

 

A trebuit sa trimita seria de sasiu in Germania.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In sfarsit am fost la Banat Car sa-mi rescrie softul (elimine power reductionul), nu se simte nimic in plus la acceleratie, (sper sa nu creasca consumul), in plus, parca se aude un fasait cand intra turbina in functiune, care, din cate imi amintesc, nu se auzea si inainte...

Oi fi eu paranoic, dar asa mi se pare, ca parca tocmai de azi a aparut acel fasait.... :(

Link to comment
Share on other sites

295 RON cu tot cu verificare distributie+fulie, am vrut doar sa elimin power reduction-ul, (a fost resoftare propriuzisa, a durat 5 ore, dar softul original al masinii, doar asa se elimina PR) nu vreau sa-i fac resoftare pentru putere, dar ma gandeam ca totusi se simte ceva....

Da, fasait, si mi-a confirmat prietenul meu (un mecanic) ca turbina e, dar a zis ca mai merg mult si bine asa, pana sa ma lase.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea se simte mai nimic deoarece cuplul e acelasi atat la 136 cat si la 143cp (300Nm). Iar diferenta aia de putere in grafic e aproape de 4000rpm , asta daca te-ar ajuta cu ceva...dar nu prea.

 

Cu turbina e alta poveste...sunt diverse zgomote specifice care pot aparea in timp. Probabil necesita si o curatare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.