Jump to content

Problema Clima e91 320d


Recommended Posts

Salut,

 

Masina este BMW 320d e91, 2006.

 

Am facut revizia ieri, schimbat asa:

 

- filtru ulei - MANN

- filtru polen (microfilter) cred ca se numeste - MANN

- filtru aer - MANN

- filtru motorina - MANN

- ulei 6l BMW

 

Eu tin clima pe auto undeva la 22 de grade. Chiar si la 43 de grade facea fata si nu am patit niciodata sa imi fie cald, decat acele 10-15 min dupa ce te-ai urcat in masina cand a stat la soare 2h si in ea sunt 70 de grade. Tin clima si pe intensive ... daca are vreo importanta. Problam este ca imi da aer rece DOAR pe duzele orientate ... spre piept, adica celel 4 duze. Sus, la parbriz da aer ventilat, nu conditionat si la picioare la fel. Daca opresc manual toate 4 duze, aerul rece iese pe undeva pe la parbriz si culmea, e rece. Daca dau aerul la 16 grade si il orientez fie spre parbrisz sau fie spre picoare, la fel, e rece. Daca il pun la 22, e cald. Sper ca m-am facut inteles. Au montat aia filtrul gresit???

 

A doua problema este ca uleiul este negru. Nu este deschis la culoare. Nu este primul schimb de ulei pe care il fac si de fiecare data dupa schimbul de ulei dupa ce l-=am verificat, acesta era foarte curat si vascos. Probabil ca nu au lasat tot uleiul din baie sa se scurga ... ca de, or mai fi fost si alte masini la rand si asta e.

 

Poate ma puteti ajuta macar cu niste directii/recomandari de posibile cauze, ca sa stiu ce vorbesc cu aia la service, pentru ca stau si prost cu timpul si trebuie sa plec si cu masina din Bucuresti. Nu am chef sa mor de cald si sa-mi transpire copilu' in scaun pentru ca daca dau drumul la AC exclusiv pe duzele din fata, ii bate fix in cap ...

 

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Cu 2 zile in urma am mers cu masina, eram in niste slapi si mi-au inghetat picioarele. Da rece din prima, foarte rece, am si masurat cu termometrul, in jur de 4-5 grade la baza duzelor, dar DOAR la duzele orientate spre piept, nici nu stiu cum sa le zic.

 

La serviciu am o skoda octavia II care a ramas fara freon prin iunie, simptomele erau ca incepea sa bage rece dupa mult timp si nu era rece rece decat la 16 grade. Daca mergeam cu ea pe 22 de grade, era cam cald.

 

Oricum, voi verifica si acest lucru ca sa elimin posibilitatea.

Link to comment
Share on other sites

Pe canicula asta eu mai jos de 24 grade nu-l las si il tin pe recirculare nu pe AUTO (iti dai seama ca o ia razna compresorul de clima la 36grade afara).

Incearca sa nu abuzezi de clima si sa-i dai drumul dupa ce ai plecat cu masina de pe loc , nu din prima cum fac mai toti (pornesc motorul si porneste si compresorul de clima in acelasi timp). La fel in cazul opririi , nu opri motorul in acelasi timp cu clima. Nu sunt niste reguli astea dar trebuie tinut cont de ele chiar daca multa lume nu stie.

 

Daca tu cand pornesti motorul si ai clima setata dinainte pe 22 grade cu peste 40 grade in masina si 36 grade afara cred ca nici nu-ti imaginezi ce se intampla in interiorul compresorului (are si el niste rulmenti care pot ceda la un moment dat).

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg logica, de ce sa nu-l las pe 18? eu merg cu ea la minim, la toate masinile am facut la fel si nu am avut nici cea mai mica problema. La fel, de pornit, porneste automat cand pornesc masina.

 

oricum, mie imi place sa-mi inghete mainile in masina, fac frig maxim :) cateodata am soc termic cand cobor.

Link to comment
Share on other sites

Stiu :) tin cont, chiar sunt destul de stoic in privinta asta.

 

Masina nu porneste cu clima niciodata, merg mai intai cu geamurile deschise fata + spate, cateva sute de metri, dupa aceea le inchid si le las cam 10 cm deschise pentru ca aerul cald care sta deasupra sa iasa si dau drumul la clima, dar nu pe auto. Dupa inca 2-3 min, dau drumul la clima pe AUTO si inchid toate geamurile.

 

Asa am procedat de fiecare data pentru ca mi-am citit cartea. Dac anu gresesc este si specificat in carte ca la tempereaturi ridicate, masina lasat ain soare, s.a., clima nu se porneste.

 

@Pole -- nu stiu dac aai fost ironic sau ai vorbit serios, dar in eventualitatea in care ai vorbit serios: rationamentul este simplu. Nici un AC nu va putea sa faca 18 grade daca afara sunt 46. Pe langa asta, daca atunci cand este foarte cald si masina a stat in soare, in interior sunt si 60 de grade, tu daca lasi clima pe 22 de grade, ea oricum va baga la fel de frig pentru a ajunge la 22 ca si cum ai pune-o la 18 sau 16. De ce? Pei pentru ca nu va ajunge niciodata la 22 decat dupa multe ore de condus si o temperatura exterioara decenta/umbra.

 

Sunt fan AC, in sensul ca nu am probleme cu frigul s.a., acea fobie des intalnita la femei, le e frica de AC ca Dracul de tamaie, doar ca ... ce spui tu e cam exagerat zic :)

Edited by Nicky_Santoro
Link to comment
Share on other sites

ce treaba are 18 grade cu zgomotul, nu inteleg. Ventilatia sta pe la un sfert. Daca pun pe auto, atunci da, baga maxim si e deranjant, daca la asta te referi.
Link to comment
Share on other sites

adica tu nu mergi cu clima pe auto?

Pole,daca mergi cu cima pe AUTO la 18 grade aeroterma merge la viteza maxima si inr-adevar zgomotul este deranjant.

daca mergi cum spui tu la 2 trepte si 18 grade atunci nu se aude,dar nu este nici eficient.

si ca raspuns pentru intrebarile tale Nicky_Santoro:

1.uleiul e normal a dupa cativa km sa isi schimbe culoare.nu poate nimeni schimba absolut tot uleiul din motor.asa este si la mine.

2.pentru problema ta pune masina pe tester.daca ai ceva defect acolo iti va arata asta.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.