Jump to content

Probleme E46 Coupe


Recommended Posts

Salut,

 

Nu stiu de unde sa incep, am cateva probleme cu masina.

 

1. Martor ABS si frana de mana aprins....de anul trecut am problema asta cu masina,cand spalam masina se aprindea martorul de la ABS si frana de mana,dupa un drum mai lung se stingea, de cateva luni nu vrea sa se mai stinga.

2. De ceva timp nu mai merge nici vitezometrul si consumul instant, la fel si acul de la combustibil nu mai indica corect.

3. Se aprinde singura lumina in masina....

4. La schimbarea vitezelor se aude o bubuitura in spate(posibil de la cardan)

 

Am citit pe forum, sunt multi care au intampinat problemele astea la masina dar niciunul nu a venit cu un raspuns concret.

 

Ce ma sfatuiti,de unde sa incep?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Simplu, un tester, apoi vezi, dar se va lasa cu un senzor abs pe partea stanga spate este cel care e de vina pentru nefunctionarea vitezometrului si a martorului de abs si frana de mana aprins. Apoi dupa ce termini asta vezi si cu sonda din rezervor. UN senzor ABS este undeva la 350-450 lei sa iei Bosh nu te zgarci la cativa lei, vezi ca GrozaDAn iti poate trimite la un pret rezonabil. Bubuitura pe spate cauze diverse : trebuie sa o urci pe elevator si sa vezi cum sta bucsa mare intre cardan si cutie si sa speri ca nu ai duse crucile de pe spate , sa te mai uiti si bucsile de pe cardan. Succes!
Link to comment
Share on other sites

Ms Method!

 

Am mai auzit o varianta ca ar fi de la calculatorul de ABS.....care varianta asta ma cam sperie:D:D

 

Treaba e ca am dat roata jos de pe stanga spate si nu am vazut nici un senzor acolo....nici nu stiu unde e pozitionat...

Edited by dragos_rsp
Link to comment
Share on other sites

La 1 si 2 rezolvarea este cum a zis colegul @Method. Si eu am avut aceeasi problema, doar ca la mine a fost senzorul de ABS din dreapta fata. Am luat senzor ATE cu 300 de lei. (grozadan cred ca il avea la 250 de lei). Dupa ce l-am schimbat tot aveam eroarea in bord, tot la aceeasi roata. Am fost la un electronist si defapt era intrerupt firul de la senzor, nu era stricat. A schimbat firul si totul a revenit la normal, doar ca am dat aiurea banii pe senzor.

 

Asa arata senzorul. Partea cu albastru e mufa, iar cealalta parte e bagata in fuzeta(cred ca asa se numeste) si e prinsa cu un surub.

 

http://www.turnermotorsport.com/image/brakes/34526752681_front_left_abs_sensor_for_E46_Z4_DSC_control_bmw_original_part.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Cel mai indicat ar fi sa pui masina pe un tester dedicat Bmw .....sa ii faci diagnoza si sa rogi pe tine ti l-a facut sa iti explice ce si cum eventual sa iti printeze pe o foaie erorile ,iar daca ai nelamuriri poti veni cu codurile de eroare aici si vrei primi sfaturi exacte, asa sa ne dam cu presupusu si sa te apuci sa schimbi ce nu trebuie e risipa de bani,timp si nervi.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu stiu de unde sa incep, am cateva probleme cu masina.

 

4. La schimbarea vitezelor se aude o bubuitura in spate(posibil de la cardan)

 

 

Multumesc!

 

Pentru zgomotul respectiv mari sanse sa fie vorba despre un amortizor de vibratii care e pe duca. Costa 90€ in schimb scimbarea lui costa mult pentru ca trebuie data puntea spate jos.

 

Piesa 5 real oem

Link to comment
Share on other sites

Cel mai indicat ar fi sa pui masina pe un tester dedicat Bmw .....sa ii faci diagnoza si sa rogi pe tine ti l-a facut sa iti explice ce si cum eventual sa iti printeze pe o foaie erorile ,iar daca ai nelamuriri poti veni cu codurile de eroare aici si vrei primi sfaturi exacte, asa sa ne dam cu presupusu si sa te apuci sa schimbi ce nu trebuie e risipa de bani,timp si nervi.

 

Salut,

 

Imi recomazi pe cineva cu un tester bun?

 

Pentru zgomotul respectiv mari sanse sa fie vorba despre un amortizor de vibratii care e pe duca. Costa 90€ in schimb scimbarea lui costa mult pentru ca trebuie data puntea spate jos.

 

Piesa 5 real oem

 

Manopera nu conteaza......am unde sa-l schimb.

Edited by dragos_rsp
Link to comment
Share on other sites

Ai senzor pe fiecare roata.

Spune-ne si ce fel de coupe ai, motorizare/an etc etc.

 

Daca nu vrei sa apelezi la un tester, te duci la un mecanic sa iti dea cu grija fiecare senzor jos si sa-l curete. Sunt dese cazurile in care se acopera de noroi sau pilitura sau praf de la placute si nu mai poate citi viteza de rotatie a dintilor de pe butucul rotii.

 

Uite-l cum arata pe asta de ABS:

 

http://www.bimmerboard.com/members/davidc/DSC04977.JPG

 

 

Si unul murdar care nu mai poate citi:

 

http://i143.photobucket.com/albums/r137/blairrm/Z3/Service/DSC02213.jpg

 

Dupa curatare:

 

http://i143.photobucket.com/albums/r137/blairrm/Z3/Service/DSC02214.jpg

 

 

 

Si ce ai vazut tu - senzorul de uzura al placutelor:

 

http://superiorvehiclerepair.com/wp-content/uploads/2011/04/wpid-Brakes1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sedan, poate omul nu are Cd ci Ci. :rolleyes:

 

Ar trebui ca fiecare sa-si puna o semnatura cu tipul de masina,anul de fabricatie. S-ar merge la tinta.Asa ca dragos spune mai amanuntit ce masina ai .

O alta piesa care s-ar putea sa fie uzata.dar toate astea trebuiesc vazute cu masina ridicata, noi facem supozitii.

http://www.realoem.c...?id=26117511454

Piesa 1

Edited by Sedan
Link to comment
Share on other sites

Ai un sensor ABS pe fiecare roata, dar intai TESTER, apoi spune-ne ce ai gasit ca erori acolo. Dupa care vedem ce si cum! Esti din Bucuresti sunt atatia care au un tester pe acolo, vezi pe forum la servicii. Daca iti dai senzorii de ABS jos sa nu ai surprinderea ca nu o sa ii poti da intregi jos. Sunt sanse mari sa se rupa de aceea iti spun intai TESTER si apoi demontat senzori.Succes!
Link to comment
Share on other sites

Ai senzor pe fiecare roata.

Spune-ne si ce fel de coupe ai, motorizare/an etc etc.

 

Daca nu vrei sa apelezi la un tester, te duci la un mecanic sa iti dea cu grija fiecare senzor jos si sa-l curete. Sunt dese cazurile in care se acopera de noroi sau pilitura sau praf de la placute si nu mai poate citi viteza de rotatie a dintilor de pe butucul rotii.

 

Uite-l cum arata pe asta de ABS:

 

http://www.bimmerboard.com/members/davidc/DSC04977.JPG

 

 

Si unul murdar care nu mai poate citi:

 

http://i143.photobucket.com/albums/r137/blairrm/Z3/Service/DSC02213.jpg

 

Dupa curatare:

 

http://i143.photobucket.com/albums/r137/blairrm/Z3/Service/DSC02214.jpg

 

 

 

Si ce ai vazut tu - senzorul de uzura al placutelor:

 

http://superiorvehiclerepair.com/wp-content/uploads/2011/04/wpid-Brakes1.jpg

 

 

Salut,

 

Mașina e un 320 ci

Link to comment
Share on other sites

salut,aceasi problema identica cu a ta am avuto si eu si am rezolvato prin schimbarea senzor abs stinga spate,degeaba lam curatat si frecat ca nu a mers decit cu inlocuirea lui,dupa ce am mers cu masina vreo 50m a revenit totul la normal,dar prima data mergi la un tester eu am fost la george din militari uite nr lui daca te interezeaza 0727854471.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.